Hi,
Ik werk op een kinderdagverblijf en heb het tot heden super naar me zin gehad.
Totdat ik contact kreeg met ouder, die bevriend was met een leidster, ik werk er niet zo heel erg lang ongeveer kleine jaar maar die ouder kwam pas3,5 maand geleden.
Omdat die leidster bevriend met der is, was het toch al snel duidelijk iedereen moest haar ook aardig vinden.
Paar keer mee gedronken, zelfs telefoonnummer uitgewisseld maar wel hield ik alles op afstand maar kreeg een discussie met die moeder en naar mijn weten was na die discussie ook alles weer goed.
Ik had zelfs nog sorry gezegd en zij ook, omdat het meer miscommunicatie was en zij vond het ook goed, het was echt onbenullig discussie.
Maar opeens is die vrouw helemaal omgedraaid, allemaal nare smsjes sturen, ik merkte dat ze me niet meer aan keek, alleen communiceerde naar mijn collega's, zelfs collega die klaas was met werken extra lang bleef totdat zij er was, altijd ging ze meteen weg maar nu laatste paar keer dat die moeder kwam( sinds die discussie) wachtte ze totdat die moeder er was.
Paar dagen geleden belde hoofdkantoor had gebeld en gevraagd voor overplaatsing van haar kind omdat ze mij niet goed vond werken.
Ik ben er zo van geschrokken, dat serieus een kleine discussie wat helemaal goed was afgesloten en zij ook echt helemaal goed vond, niks ana de hand.
Maar zo omslaat en mij nu dus echt naar afschilderd bij mijn manager, mijn manager heeft me niet over gesproken is ook op vakantie en ik had dus ook niks van me collega's gehoord totdat ik werd gebeld door hoofdkantoor, 1 van me collega deed alsof haar neus bloed en zei dat ze van niks af wist.
Ben helemaal verdrietig en voel me niet fijn zelfs niet veilig op me werk, weet niet wat ik kan en moet doen.
Ja ik wil gesprek met me manager maar wil er ook niet meer werken, kan me collega's niet vertrouwen, voel me zo ontzettend naar.
Die moeder, smste allemaal rare dingen, dat ik haar al maanden stalk terwijl ik allemaa smsjes heb, dat ze vraagt hoe is het met je, in die maanden vind heel erg naar.
Begrijp er helemaal niks van, ik weet wel dat een vrouw is die moeilijk tegen 'weerwood' kan alles MOET om haar draaien.
Nog nooit is een klacht over me geweest, alleen maar juist complimenten, ben echt helemaal kapot.
Wat is nub beste om te doen, ik vind dat die moeder eerlijk gezegd ook aangepakt moet worden maar wil ook daar graag weg, na zoiets vind ik zo erg alsof er ene mes in me rug is gestoken door me collega's ook.
Zo niet professioneel hoe ze ermee omgaan.
Iemand advies?
Bedankt,
Gerda
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vraagje over probleem ouder
Re: Vraagje over probleem ouder
Mischien een gesprek eisen met manager, die vrouw, jij en die leidster.
Je geeft het zelf al aan, als het gevoel niet goed (meer) is, moet je op zoek gaan naar een andere job. Dit komt m.i. niet meer goed.Ben helemaal verdrietig en voel me niet fijn zelfs niet veilig op me werk,
Bedankt voor de reacties!
Ja, wil sowieso een gesprek met de manager weet niet of ik gesprek aan kan met leidster en moeder in de zin van dat ik me zo erg in me rug gestoken voel door een mes.
En ik wil ook echt weg, alleen zomaar andere baan door financien is ook moeilijk, zonder geld te zitten is ook geen optie.
Vind zo ontzettend naar dat iemand je zomaar slechte naam mag en kan geven, helemaal in deze sector kan je dat niet maken, word snel heel erg naar dan over je gedacht.
pff kan gewoon niet slapen erdoor
Ja, wil sowieso een gesprek met de manager weet niet of ik gesprek aan kan met leidster en moeder in de zin van dat ik me zo erg in me rug gestoken voel door een mes.
En ik wil ook echt weg, alleen zomaar andere baan door financien is ook moeilijk, zonder geld te zitten is ook geen optie.
Vind zo ontzettend naar dat iemand je zomaar slechte naam mag en kan geven, helemaal in deze sector kan je dat niet maken, word snel heel erg naar dan over je gedacht.
pff kan gewoon niet slapen erdoor
Hai,
Ik zou dit gewoon naast me neerleggen. Op het moment dat je met mensen werkt zijn er altijd mensen waar je het minder goed mee kunt vinden of die het niet eens zijn met je werkwijze. Natuurlijk moet kritiek serieus genomen worden maar om na 1 klacht van iemand waar prive een conflict mee is ontstaan meteen je baan op te zeggen vind ik misschien een beetje te ver gaan. In elk beroep (onderwijs, zorg, kinderopvang etc) kom je mensen tegen waar je niet mee op een lijn zit, dat is gewoon zo. Je dan professioneel gedragen is eigenlijk de enige optie. Ik denk ook dat 1 klacht niet meteen voor een slechte naam zorgt, als je gewoon professioneel verder gaat en alles gaat goed wordt alles wel weer vergeten.
trudy
Ik zou dit gewoon naast me neerleggen. Op het moment dat je met mensen werkt zijn er altijd mensen waar je het minder goed mee kunt vinden of die het niet eens zijn met je werkwijze. Natuurlijk moet kritiek serieus genomen worden maar om na 1 klacht van iemand waar prive een conflict mee is ontstaan meteen je baan op te zeggen vind ik misschien een beetje te ver gaan. In elk beroep (onderwijs, zorg, kinderopvang etc) kom je mensen tegen waar je niet mee op een lijn zit, dat is gewoon zo. Je dan professioneel gedragen is eigenlijk de enige optie. Ik denk ook dat 1 klacht niet meteen voor een slechte naam zorgt, als je gewoon professioneel verder gaat en alles gaat goed wordt alles wel weer vergeten.
trudy