LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] schandalige dekking t-mobile internet dongel

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
timo91

schandalige dekking t-mobile internet dongel

Ongelezen bericht door timo91 »

topic VERKEERD geplaats mijn excuses hiervoor
hier de link naar het topic in het juiste subforum

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 8&t=102046

hallo allemaal.

ik heb een kleine 3 weken geleden een t-mobile dongel aangeschaft om met mijn gloednieuwe laptop overal te kunnen internetten ik heb een 2 jarig abbonement afgesloten die mij in het eerste jaar 25 euro en in het 2e jaar 50 euro zal gaan kosten.

de snelheid die ik hierbij krijg is max 14mb (3 meter naast de zendmast volgens mij....)

helaas heb ik nog nooit een fractie van deze snelheid gehad.
ik begrijp dat de dekking binneshuis minder is dan buiten in een park etc.
maar dit is echt schandalig het duurt zelfs best even voordat bijvoorbeeld google.nl geladen is.

ik ben dus ook direct binnen 8 dagen terug gegaan naar de t-mobile winkel om mijn beklacht te maken (toch zal dit dan vast weer anders liggen dan kopen op afstand) ik kreeg ee verontwaardigd smoesje van een verkoper zo van o wat raar meneer ik begrijp er niks van
en wat vervelend mijn klacht werd ingenomen en ik zou binnen 2 weken gebeld worden door t-mobile... iets wat nog steeds niet is gebeurd.

mijn vraag is nu wat moet ik nu doen heb ik het recht om het abbonement te ontbinden kan ik hier van af komen? en zijn er meer mensen met dit probleem.
Laatst gewijzigd door timo91 op 14 aug 2011 10:29, 1 keer totaal gewijzigd.

timo91

Re: schandalige dekking t-mobile internet dongel

Ongelezen bericht door timo91 »

topic VERKEERD geplaatst mijn excuses
hier de link naar het topic in juiste subforum

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 8&t=102046

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Als de dekking van het T-mobile netwerk niet goed is, is dat ook niet zomaar even gerepareerd.

Je zult in ieder geval wel moeten aantonen dat de snelheid ver beneden de norm is. Je zou een aantal prtscr kunnen maken als je de upload of donwload snelheid meet.

Je kan ook googlen of er anderen mensen zijn met soortgelijke problemen.

Als je redelijk kunt aantonen dat de snelheden niet kloppen met datgene wat is afgesproken , dan kun je de koop ontbinden

jeanet1967

Ongelezen bericht door jeanet1967 »

hoe is dit afgelopen? ik heb dongel van kpn en binnen week gemaild naar kpn dat het niet bevalt; geen verbinding, duurt lang verbinding t te krijgen, langzaam, etc. ik heb ook abo 2 jaar afgesloten. ben benieuwd of je er van af gekomen bent, gr jeanet

Gesloten