LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Digitale ontvanger voor Ziggo
Digitale ontvanger voor Ziggo
Totaal geen verstand er van daarom leg ik de vraag hier neer.
Zag laatst op tv dat KPN een decoder heeft (of hoe zo'n ding ook heet) dat je maar 1 kastje nodig hebt en in het hele huis digitale tv hebt.
Is dat er voor Ziggo ook ?
Onze is namelijk kaduuk dus moet er een nieuwe komen, puur alleen om tv te kijken dus geen gemiste aflevering of opname.
Wie heeft wijze raad ?
Zag laatst op tv dat KPN een decoder heeft (of hoe zo'n ding ook heet) dat je maar 1 kastje nodig hebt en in het hele huis digitale tv hebt.
Is dat er voor Ziggo ook ?
Onze is namelijk kaduuk dus moet er een nieuwe komen, puur alleen om tv te kijken dus geen gemiste aflevering of opname.
Wie heeft wijze raad ?
Laatst gewijzigd door Chocomelk op 08 jun 2011 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Digitale ontvanger voor Ziggo
Digitale televisie ook voor jou bereikbaar. Kijk je al televisie met het Standaard TV Abonnement van Ziggo? Dan heb je alleen nog maar een digitale ontvanger en een smartcard nodig om digitaal televisie te gaan kijken.
Die kun je dus bij Ziggo kopen.
Smartcard is al in bezit, digitale ontvanger is kaduuk en moet dus een nieuwe hebben.tuinstra schreef:Digitale televisie ook voor jou bereikbaar. Kijk je al televisie met het Standaard TV Abonnement van Ziggo? Dan heb je alleen nog maar een digitale ontvanger en een smartcard nodig om digitaal televisie te gaan kijken.
Is er ook zo'n ontvanger dat men er maar 1 van nodig heeft zodat men in het hele huis digitale tv gekeken kan worden ?
De ziggo site verwijst je dan weer naar de winkeliers in je omgeving.

Een digitale decoder kan je ook op marktplaats vinden en helaas er is geen digitale decoder waar je er maar 1 van nodig hebt zodat men in het hele huis digitale tv kan kijken,was het maar waar.
Het is dus waar 

Was laatst op tv dat KPN die had......toch ?Milady schreef:Een digitale decoder kan je ook op marktplaats vinden en helaas er is geen digitale decoder waar je er maar 1 van nodig hebt zodat men in het hele huis digitale tv kan kijken,was het maar waar.
Ja maar.....dat is zo'n kaartje wat je in de tv kan doen, ik moet zo'n kastje hebben waar ik de smartcard in kan doen.tuinstra schreef:http://www.megapool.nl/beeld-audio/digi ... de=5867567
Even rondbellen dan maar succes 

Ik bedoel dat ze het niet bij ziggo hebben en Chocomelk jij zoekt toch een
digitale decoder die met ziggo werkt of ga je overstappen naar kpn als zij wel een digitale decoder hebben voor alle tv's in huis?
digitale decoder die met ziggo werkt of ga je overstappen naar kpn als zij wel een digitale decoder hebben voor alle tv's in huis?
Ligt eraan wat voordeliger is Milady.Milady schreef:Ik bedoel dat ze het niet bij ziggo hebben en Chocomelk jij zoekt toch een
Heb ook geen idee hoe KPN is met digitale tv, maar punt is dat ik een 3-1 pakket heb.

Helaas staan er in deze regio maar 2 te koop Milady op marktplaats.
http://www.kpn.com/prive/tv.htm?omn_sit ... gnid=ps866
45 euro per maand dus, nee dat gaat hem niet worden.
wijziging : is het hele pakket, bellen, internet, tv.
45 euro per maand dus, nee dat gaat hem niet worden.

wijziging : is het hele pakket, bellen, internet, tv.
Ik heb ook alles in 1 plus bij ziggo en ik zie dat je bij kpn er met je internet snelheid er erg op achteruit gaat.
Wij hebben nu 22 mb/s en binnenkort krijgen we een nieuwe modem (gratis) omdat de snelheid weer verhoogt word naar 40mb/s en de huidige modem kan die snelheid niet aan en met de nieuwe modem kun je 50 draadloze dingen aansluiten.
Nog even over die reclame van de kpn dat je dus overal met maar 1 decoder overal tv zou kunnen kijken.
Die reclame gaat over interactief kijken, die ouders kijken een quiz en pauzeren en gaan het antwoord raden geven een verkeerd antwoord en kind aan tafel roept het goede antwoord want kind heeft het antwoord al gehoord via tv kijken op een tablet.
Die reclame bedoel je toch van kpn?
Wij hebben nu 22 mb/s en binnenkort krijgen we een nieuwe modem (gratis) omdat de snelheid weer verhoogt word naar 40mb/s en de huidige modem kan die snelheid niet aan en met de nieuwe modem kun je 50 draadloze dingen aansluiten.
Nog even over die reclame van de kpn dat je dus overal met maar 1 decoder overal tv zou kunnen kijken.
Die reclame gaat over interactief kijken, die ouders kijken een quiz en pauzeren en gaan het antwoord raden geven een verkeerd antwoord en kind aan tafel roept het goede antwoord want kind heeft het antwoord al gehoord via tv kijken op een tablet.
Die reclame bedoel je toch van kpn?
Op twee tv's digitale tv kijkencloseWil je bestellen of heb je vragen? Bel dan 0900 - 344 02 44 (€ 0,10 /min).
Interactieve TV én Digitenne
Je kunt Interactieve TV aansluiten op één televisie. De Interactieve TV-pakketten zijn standaard al geschikt voor twee tv's. Tijdens je bestelling kan je aangeven hoeveel tv's je wilt aansluiten, 1 tot maximaal 4.
Hoe werkt het?
Digitenne werkt aan de hand van een ontvanger en een smartcard. Er zijn verschillende ontvangers:
Digitenne Single Tuner: € 4,- /mnd
Digitenne Insteekkaart: € 4,- /mnd
Personal Recorder: € 8,- /mnd
Hoe kan ik het bestellen?
Bij je bestelling van Interactieve TV geef je aan op hoeveel extra tv's je TV van KPN wilt ontvangen. Het maximale aantal extra tv's is drie. Per extra tv ontvang je een Digitenne startpakket met de TV-ontvanger van jouw keuze.
Bij Interactieve TV in combinatie met Digitenne betaal je alleen alleen de huur van de digitale ontvanger(s). Het Digitenne abonnement t.w.v. € 9,- /mnd is gratis.
Nou begrijp ik er al helemaal niets meer van.
Dus dat is niet dat je op 2 tv's in huis digitale tv kan kijken met maar 1 kastje ?
Net ff ingelogd bij ziggo want wist niet precies welk pakket ik had maar
dat is maar gewoon de basis die we hebben.
In ieder geval is Ziggo goedkoper.
Interactieve TV én Digitenne
Je kunt Interactieve TV aansluiten op één televisie. De Interactieve TV-pakketten zijn standaard al geschikt voor twee tv's. Tijdens je bestelling kan je aangeven hoeveel tv's je wilt aansluiten, 1 tot maximaal 4.
Hoe werkt het?
Digitenne werkt aan de hand van een ontvanger en een smartcard. Er zijn verschillende ontvangers:
Digitenne Single Tuner: € 4,- /mnd
Digitenne Insteekkaart: € 4,- /mnd
Personal Recorder: € 8,- /mnd
Hoe kan ik het bestellen?
Bij je bestelling van Interactieve TV geef je aan op hoeveel extra tv's je TV van KPN wilt ontvangen. Het maximale aantal extra tv's is drie. Per extra tv ontvang je een Digitenne startpakket met de TV-ontvanger van jouw keuze.
Bij Interactieve TV in combinatie met Digitenne betaal je alleen alleen de huur van de digitale ontvanger(s). Het Digitenne abonnement t.w.v. € 9,- /mnd is gratis.
Nou begrijp ik er al helemaal niets meer van.
Dus dat is niet dat je op 2 tv's in huis digitale tv kan kijken met maar 1 kastje ?

Net ff ingelogd bij ziggo want wist niet precies welk pakket ik had maar
dat is maar gewoon de basis die we hebben.
In ieder geval is Ziggo goedkoper.
Dit vond ik nog.
Je kunt Interactieve TV op één televisie aansluiten. Toch kun je op meerdere tv's in huis van scherp, digitaal beeld genieten.
Want als je meerdere televisies in huis hebt, dan krijg je gratis Digitenne bij je abonnement. Je betaalt dan geen aansluitkosten of abonnementsgeld, alleen de huur van de Digitenne-ontvanger: € 4,- per maand per ontvanger.
Zo heb je voor € 4,- ook scherp digitaal beeld op een andere tv in huis - zonder dat je een draad door het hele huis hoeft aan te leggen!
Je kunt Digitenne gewoon bij Interactieve TV bestellen.
Dus dat zou dan als je 4 tv's hebt 4 x een Digitenne-ontvanger van 4 euro per maand huur betalen worden
Word op die manier wel duur als je verder ook nog een totaal pakket neemt.
Je kunt Interactieve TV op één televisie aansluiten. Toch kun je op meerdere tv's in huis van scherp, digitaal beeld genieten.
Want als je meerdere televisies in huis hebt, dan krijg je gratis Digitenne bij je abonnement. Je betaalt dan geen aansluitkosten of abonnementsgeld, alleen de huur van de Digitenne-ontvanger: € 4,- per maand per ontvanger.
Zo heb je voor € 4,- ook scherp digitaal beeld op een andere tv in huis - zonder dat je een draad door het hele huis hoeft aan te leggen!
Je kunt Digitenne gewoon bij Interactieve TV bestellen.
Dus dat zou dan als je 4 tv's hebt 4 x een Digitenne-ontvanger van 4 euro per maand huur betalen worden
Word op die manier wel duur als je verder ook nog een totaal pakket neemt.
Inderdaad Milady dat wordt wel erg duur, kan men ze beter
zelf kopen is men voordeliger uit.
zelf kopen is men voordeliger uit.
Bij KPN krijg je er een zender en een ontvanger bij, die je in je stopcontact kunt stoppen en waarmee je het signaal van het decoder-kastje overal in het huis weer kunt ontvangen (een draadloze verbindingsset). Dus op die manier kun je overal in huis tv kijken, je bent niet gebonden aan de plaats van de decoder of van de kabelaansluiting.
Maar je kunt dus niet op twee tv's een verschillend programma bekijken. Daarvoor zul je nog altijd twee decoders nodig hebben. Dat is bij Ziggo makkelijk te doen met het aansluiten van een extra decoder plus kaartje, maar bij KPN werkt dat niet, daarvoor zul je digitenne erbij moeten nemen.
Maar je kunt dus niet op twee tv's een verschillend programma bekijken. Daarvoor zul je nog altijd twee decoders nodig hebben. Dat is bij Ziggo makkelijk te doen met het aansluiten van een extra decoder plus kaartje, maar bij KPN werkt dat niet, daarvoor zul je digitenne erbij moeten nemen.
Bedankt voor je info Kweenie.
Je kan ook nog steeds gewoon een splitter is de meterkast aanbrengen en gewoon analoog met kabels tv kijken door het hele huis. De extra zenders die digitaal worden aangeboden doe je dan gewoon in de kamer.
Zo'n kastje heb je helemaal niet nodig om alle zenders te kijken hoor.
Met dit kastje: http://www.wehkamp.nl/beeld-geluid/tele ... 15_714520/
Kan je dan ook elders in het huis analoge tv kijken en zappen.
Extra ontvangers erbij en het kan door het hele huis.
http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zco ... width=1280
Zo'n kastje heb je helemaal niet nodig om alle zenders te kijken hoor.
Met dit kastje: http://www.wehkamp.nl/beeld-geluid/tele ... 15_714520/
Kan je dan ook elders in het huis analoge tv kijken en zappen.
Extra ontvangers erbij en het kan door het hele huis.

http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zco ... width=1280
-
KPN heeft nu een actie dat je de tweede tv ontvanger (gewoon digitaal of interactief) gratis bij je alles in 1 pakket krijgt. Je hoeft dan alleen maar aan te geven dat je er een extra wilt ontvangen, je hoeft niet bij te betalen. Maar ja je hebt altijd wel 2 kastjes nodig voor twee televisies.
Bij ziggo kan het ook met 1 kastje, dan heb je beneden digitale televisiealleen boven analoge televisie.
Bij ziggo kan het ook met 1 kastje, dan heb je beneden digitale televisiealleen boven analoge televisie.