In Maart heb ik mijn abonnement bij KPN laten verlengen in combinatie met een I-Phone 4.
Al snel was duidelijk dat bellen vanaf mijn thuisadres nagenoeg NIET mogelijk was en reclameerde ik hierover.
Aangezien ik eerder problemen had met thuis te bellen werd mij gelijk de oplossing geboden om de telefoon te retourneren en het abonnement vrij te geven om naar een andere provider te gaan.
In de periode hierna heb ik eerst een los toestel telefoon gekocht (Omdat ik niet eerst een telefoon retourneer voor ik alle gegevens heb overgezet en dit de meest snelle oplossing was)
Daarnaast heb ik KPN aangeboden om met deze telefoon het bereik nog eens uit te testen en het I-Phone abonnement om te zetten naar een gewoon abonnement maar dan zonder dat ik er verplicht weer een jaar aan vast zit. Reden hiervoor is dat ik natuurlijk niet verplicht een jaar aan KPN vast wil zitten en er vervolgens achter moet komen dat het bereik nog steeds slecht is.)
Echter, wat voor voorstel ik ook deed, alles komt op hetzelfde neer : Telefoon inleveren en abonnement vrijgeven om te porteren.
Waar kan dit aan liggen?
* Kan het zijn omdat ik een BKR notering heb? (Overigens worden de rekeningen gewoon op tijd afgeschreven en loopt dit nooit mis omdat er geen saldo zou zijn oid)
* Kan het zijn dat mijn belgedrag te laag is? (€ 1.500,- met de eerste 6 maanden)
* Kan het zijn omdat ik al teveel bij KPN heb? (Mobiel internet voor de laptop 60,- per maand + Digitenne 9,95 per maand + mobiel bellen ca 200/250 per maand)
Als ik dan vervolgens een klacht in dien omdat Mevr. C.v.R. en Mevr. G.B. dingen doen die naar mijn mening niet kunnen hoor ik hier vervolgens niets meer van!
Ook ben ik nadien nog een paar keer per mail en telefonisch benaderd om een enquête in te vullen wat ik keurig (en eerlijk) heb gedaan, waar ik bij de vraag of KPN mij n.a.l.hiervan nog eens mocht benaderen uiteraard "ja" invulde maar wederom niets hoor!
Tsja, en als ik als reactie mijn internetabonnement eerst wil verlagen (opzeggen kon nog niet) wordt dit gewoon zonder opgaaf van reden terug gedraaid!
De telefonische helpdesk gaf aan dat verlagen wel kon en zou het gelijk voor mij regelen (WEDEROM NIET GEDAAN!)
Het klinkt misschien een beetje vreemd in de oren van KPN maar het enige wat ik wens is gewoon kunnen bellen en gebeld worden zonder dat ik veel tijd en energie kwijt ben aan dit soort flauwekul!
Daarnaast voor een normale prijs en niet zoals nu met een te duur I-Phone abonnement in een HTC toestel!
Helaas ben ik te druk met mijn bedrijf en er nog steeds niet aan toe gekomen om me te verdiepen in andere telefoonabonnementen maar één ding is mij duidelijk, als de beide dames wensen dat iedereen daar zijn of haar baan houd heb ik hier een verbeterpuntje liggen!
Cc : Kpn klanteservice + overige forums
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN stuurt klanten weg!
Re: KPN stuurt klanten weg!
Ondanks dat KPN van dit onderwerp op de hoogte is zwijgen ze in alle talen....
Logisch dat het slechter gaat met ze!
Misschien een idee dat ze hier rekening mee gaan houden bij ontslagrondes!
Logisch dat het slechter gaat met ze!
Misschien een idee dat ze hier rekening mee gaan houden bij ontslagrondes!
-
Guardian72
- Contacteer:
Geintje zeker? Als prive beller € 250 / maand verbellen te weinig?Mfrl schreef: * Kan het zijn dat mijn belgedrag te laag is? (€ 1.500,- met de eerste 6 maanden)
Ik vraag me dan wel af, waarom je een IPhone (abonnement) nodig hebt. Met een IPhone (en ook met een Android, zoals HTC) kun je, naast bellen, nog heel veel andere zaken, vandaar dat ze ook zo duur zijn. Als je alleen wil bellen en gebeld worden, dan kun je al een Simlock vrije GSM voor 20 to 30 euro kopen.Het klinkt misschien een beetje vreemd in de oren van KPN maar het enige wat ik wens is gewoon kunnen bellen en gebeld worden zonder dat ik veel tijd en energie kwijt ben aan dit soort flauwekul!
@Guardian72 Tsja, zeg het maar.
Zelf dacht ik ook dat het ruim voldoende was om als klant serieus te worden maar voor KPN klaarblijkelijk niet, daar wordt je gewoon vriendelijk verzocht om weg te gaan.
@Dirkie Ik ken de mogelijkheden en benut ze ook.
Echter vind ik het wel fijn om, als ik thuis ben gewoon normaal telefonisch bereikbaar te zijn en dan lukt met een I-Phone 4 niet als je in een gebied woont waar het bereik slechter is.
Een normaal abonnement met een I-Phone 4 was helaas niet mogelijk.
Hoofdzaak blijft bellen en gebeld worden, hoe geavanceerd de telefoons ook zijn.
Zelf dacht ik ook dat het ruim voldoende was om als klant serieus te worden maar voor KPN klaarblijkelijk niet, daar wordt je gewoon vriendelijk verzocht om weg te gaan.
@Dirkie Ik ken de mogelijkheden en benut ze ook.
Echter vind ik het wel fijn om, als ik thuis ben gewoon normaal telefonisch bereikbaar te zijn en dan lukt met een I-Phone 4 niet als je in een gebied woont waar het bereik slechter is.
Een normaal abonnement met een I-Phone 4 was helaas niet mogelijk.
Hoofdzaak blijft bellen en gebeld worden, hoe geavanceerd de telefoons ook zijn.