LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Roboduster via Groupon

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

idd de beloofde mail is helaas wederom uitgebleven.

klacht.nl helpt niet als je hier of op FB al bezig bent. als Groupon een overkoepelaar of een webwinkel controle/kwaliteitsmerk draagt, is het wellicht een idee daar de boel ook aan te kaarten, als iemand dat al niet gedaan had.

ik gelof wel dat vanmorgen groupon me nog probeerde te bellen echter door de lokatie kan ik geen telefoon aannemen.

wellicht kunnen ze hier of op FB melden wat ze mij te vertellen hadden?

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Groupon heeft ook een update geplaatst:
Status update 15/8: We hebben zojuist besloten dat we de levering in eigen handen gaan nemen. We zijn op zoek gegaan naar dozen die om de Robo-Duster heen passen en hebben deze gevonden. Deze zullen naar verwachting om 16.00 aankomen, wanneer het verpakken en verzenden kan starten. We verwachten dat de pakketten dinsdag en woensdag (deze week uiteraard) verstuurd zullen worden. Zodra de dozen arriveren zullen we jullie weer een update geven.

johanerwin
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 jul 2011 14:06

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door johanerwin »

Gaaf!!!

NestorA
Berichten: 48
Lid geworden op: 19 jul 2011 11:17

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door NestorA »

Groupon vindt kennelijk nu ook dat het te lang geduurd heeft (en hun naam lang genoeg te grabbel is gegooid).

Je kunt met een goed idee via internet een enorme groei bereiken. Kromhout Trading voelde het moment voor deze aanbieding goed aan, want heel veel mensen hadden ws. (net als ik) in hun hoofd een keer een robotstofzuiger aan te schaffen bij een leuke aanbieding.

Maar ben je niet genoeg toegerust voor een grote opdracht, dan zorgt hetzelfde internet, met name de social media en consumentenfora, er ook weer, met dezelfde vaart, voor dat je op non-actief gesteld wordt... :shock:

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

wel is het zo dat groupon eindelijk doet wat ze allang hadden moeten doen- hun partner te hulp schieten.
beter laat dan nooit gaat helaas niet op

Noldy84
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2011 16:31

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door Noldy84 »

Beste Arnold,

Enige tijd geleden heb je de volgende deal gekocht:

€ 179 voor een Eurobot 2011 Robot Stofzuiger bij Robo-Duster (waarde € 419)

We hebben goed nieuws! Aanstaande donderdag heb je je Robo-Duster in handen, dat dit te lang heeft geduurd zijn wij helemaal met je eens. Gelukkig is het nu opgelost en kan je gaan genieten van je robot stofzuig slaafje.

Er is nogal wat gebeurd en mocht je het allemaal nog even willen nalezen dan kan dat via onderstaande link.

http://blog.groupon.nl/2011/08/15/robo-duster/

Mocht je hierover vragen hebben, neem dan contact op met onze klanten service via [email protected] en 020-435 0369.

Tot snel op Groupon.nl!

Met vriendelijke groet,

Het Groupon Team

calastra
Berichten: 33
Lid geworden op: 22 dec 2003 21:32

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door calastra »

Beste Groupon,

Is er ook al iets bekend over de verzendkosten die vorige week al over gemaakt zouden worden naar diegene die geannuleerd hebben?

Met vriendelijke groet,
lisette

ruischw
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 mar 2011 21:00

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door ruischw »

volg het allemaal wel, ik ook verwacht donderdag mijn robo-duster... heb alleen niet met de discussie meegedaan omdat ik denk dat een deal een deal is. ik heb een overeenkomst met groupon en niet met weet ik welk ander bedrijf. als groupon naar de kloten gaat... tja dan heb je een probleem. anders span je groupon voor de rechter en je wint altijd. ik hoop dat meneer van vonderen eroverheen gaat komen. misschien teveel hooi op de vork genomen..... volgende keer beter.

ruischw
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 mar 2011 21:00

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door ruischw »

maar..... alle patrioten.... bedankt ik denk zeker dat jullie inzet een bende rechtzaken heeft voorkomen!!!

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

wie heeft Radar nog nog nodig ? ;)

we zijn er nog niet, al denk ik wel dat we nu wat meer geloof in een goede en snelle afloop hebben.
Ik ben blij dat Groupon na al onze inspanningen hier van iedereen, ingezien heeft dat ondanks het eea wel eens fout of zelfs heel erg mis kan gaan, zij hun partners dienen te ondersteunen.
Niemand is of was uit op nog meer ellende , uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde.

ook zie ik dat andere zaken die misgaan, de tablet, loungeset, lensway etc nu wel vlot op worden gepikt door Groupon, waarom dat hiervoor niet of te weinig gebeurde is iets voor Groupon zelf. Ik vermoed dat ze nu weten waar ze de hand in de boezem moeten steken, en zo niet dan zit hier een club en op Facebook die weliswaar rechtvaardig is maar ook meedogenloos.

Ik kijk uit naar de levering van alle genoemde deals en ben benieuwd naar jullie ervaringen (we hebben er niet voor niets zo lang op gewacht !)

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

Lisette, als je nog je verzendkosten niet retour hebt, raad ik je aan nogmaals met Groupon contact op te nemen, werkt dat niet of niet snel genoeg, dan ben ik er vrij zeker van dat allen hier voor je klaar staan.

ruischw
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 mar 2011 21:00

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door ruischw »

ik hoor je nononsensewim!!

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

verdomd, praat ik zo hard dan? :D

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

Bericht op verzoek gewist
Laatst gewijzigd door nononsensewim op 16 aug 2011 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Groupon.nl
Berichten: 80
Lid geworden op: 19 jan 2011 11:26

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door Groupon.nl »

Beste Lisette,

Op dit moment richten we ons volledig op de levering. Zodra iedereen straks zijn Roboduster heeft ontvangen, gaan we er samen met de partner voor zorgen dat alle verzendkosten worden teruggestort. Ook hiervoor vragen we dus nog eventjes om je geduld, er wordt aan gewerkt!

Met vriendelijke groet,
Groupon Customer Support

dstam09
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jul 2011 10:55

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door dstam09 »

Beste allen,

Inmiddels per mail de bevestiging gekregen dat je het product kun annuleren.
Indien je het product niet meer wenst te ontvangen ivm de lange levertijd dan kun je de levering gewoon weigeren.
Daarna krijg je je geld teruggestort, indien iemand de mail nodig heeft van Marloes inzake de bovenstaande toezegging mail me dan even.

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

morgen is het robodusterday !

dat zou inhouden dat we vandaag een t~t code krijgen?

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

ik hoop het in ieder geval!

Ik ben eigenlijk ook nieuwsgierig naar de reactie van Dhr van Vonderen. Waarom kreeg hij het niet voor elkaar om die dozen te leveren terwijl Groupon dat gewoon binnen een paar dagen regelt?

En krijgt dhr van Vonderen ook een penalty hiervoor? Ik bedoel, GroupOn heeft nu moeten ingrijpen en die zullen ook niet voor niks een aantal dozen kopen en versturen voor niks...

boerbarr
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 aug 2011 13:20

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door boerbarr »

Hola Hey,
Er is een robot stofzuiger gearriveerd!!!

ALLEEN IS HET DUS NIET WAT IK BESTELD HEB !!!

Besteld een eurobot 2011
Gekregen een robot vacuum cleaner 310 B

Is dus NIET muisstil.
Kan dus NIET nat reinigen.

GROUPON bedankt, maar kom maar weer ophalen!

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

Ik heb je bericht op FB en de Groupon blog gezet.

Gesloten