LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nogmaals Oostappen-camping.

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Rob Electra
Berichten: 16
Lid geworden op: 10 jul 2010 14:16

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Rob Electra »

Henri, je klinkt heel negatief over de oostappengroep.
Terwijl je er toch wel vaak gebruik van maakt.
een echte aanrader is De Leistert bij Roggel±±±±±±± schitterende camping
Heb liever dat je positief over deze camping vertelt, dan weet ik een volgende keer waar ik wel voor moet kiezen.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Henri42 »

Rob Electra schreef:Henri, je klinkt heel negatief over de oostappengroep.
Terwijl je er toch wel vaak gebruik van maakt.
een echte aanrader is De Leistert bij Roggel±±±±±±± schitterende camping
Heb liever dat je positief over deze camping vertelt, dan weet ik een volgende keer waar ik wel voor moet kiezen.
Rob Electra goed lezen:
Hengelhoef in Houthalen is in orde
De Berkct in Baarlo is slecht, evenals de camping Prinsenmeer in Asten

De Leistert in Roggel is super,evenals de Schatberg in Sevenum :mrgreen:

Rob Electra
Berichten: 16
Lid geworden op: 10 jul 2010 14:16

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Rob Electra »

De Leistert in Roggel is super,evenals de Schatberg in Sevenum
Waarom?

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Henri42 »

Rob Electra schreef:
De Leistert in Roggel is super,evenals de Schatberg in Sevenum
Waarom?[/quote

De website: www.Leistert.nl al bekeken??????
Bij serieuze belangstelling stuur me maar een prive bericht :mrgreen:

GloriusWorld
Berichten: 232
Lid geworden op: 25 mei 2010 08:50

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door GloriusWorld »

Joepie, de papieren van onze vakantie van Ooststappen zijn binnen.Lekker een week limburg in een leuk huisje, de hond mag natuurlijk mee.
:lol:
wij hebben er zin in.

Rob Electra
Berichten: 16
Lid geworden op: 10 jul 2010 14:16

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Rob Electra »

Waar zijn jullie geweest en hoe beviel het?

GloriusWorld
Berichten: 232
Lid geworden op: 25 mei 2010 08:50

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door GloriusWorld »

Wij hebben een huisje op de Elfenmeer van Ooststappen geboekt, wij doen dat 1x per jaar, voor de grote vakantiedrukte begint, en buiten schoolvakanties om.
Het bevalt ons prima.
Wij hebben een keer zo'n grote stacaravan geprobeerd op Elfenmeer maar dat vonden wij niets. Daardoor weer terug gegaan in het boeken van een huisje.
Wij vinden het een prima camping, ( kinderen hebben wij niet)
maar maken geen gebruik van het restaurant of andere facaliteiten.De boodschappen doen wij gewoon bij de plaatselijke AH of in Roermond.
De camping zal aan ons weinig verdienen, behalve het huren van een huisje etc.

Eef1967
Berichten: 65
Lid geworden op: 19 jan 2011 19:02

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Eef1967 »

Jammer dat ze geen goede reactie kunnen geven op recent slechte beoordelingen. Die ervaring heb ik nu. Anders was ik zeker toch gegaan maar als ze zelf al vinden dat het een vieze zooi is, of geen zin hebben om te reageren op inhoud, tja....

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Henri42 »

Kennissen zijn op het park : Zilverstrand geweest en wel op een camping staanplaats, in het kort hun ervaring:

Receptie onderbezet met een wachttjd van minimaal 1 uur voor een aanmelding ondanks dat online geboekt en betaald was.
De staanplaats was ruim voldoende, de cai aansluiting met weinog zenders.
Het zwembad aan de kleine kant met een gesloten glijbaan.
Een luidruchtig park.
Park heeft onderhoud nodig.
Mooie omgeving.
Gezellige pannenkoeken boot om te eten in de buurt.
In Mol enkele grote supermarkets.

Zij gaven het park een 6,6 (ruim voldoende) :|

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Henri42 »

Zilverstrand Mol. Ooststappengroep:

Afgelopen week deze camping met 2 kleinkids bezocht:
Te klein zwembad en slecht onderhouden.
Plaza wel aardig maar laat open
Animatie werd druk bezocht
Kleine staanplaatsen op de camping
Redelijke toiletgroepen, wel slecht schoongemaakt
Veel te kleine receptieruimte met wachtende mensen in een rij van 25 m1( 1 a 2 uur wachttijd)

Aardig voor 1 bezoek in een leuke omgeving,waardering 6-, minder dan onze kennissen:)

jet12
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2011 19:55

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door jet12 »

Afgelopen week zijn wij een midweek naar het Elfenmeer geweest van de Oostappengroep. Wat een vieze troep. De pannen waren vies. De lampen zaten vol vliegen, de gordijnen waren gescheurd. De bedden waren te kort voor volwassenen. Over de hele camping lagen opengescheurde vuilniszakken. De receptie was alleen bij aankomst aanwezig bij weggaan moest de sleutel voor 10 uur ingeleverd worden maar pas na 10 uur was er iemand de rest van de week was er niemand te bekennen. Het zwembad was dicht en vies. Er kon niks gevraagd of gehuurd worden. De kachels werkten niet en wouden ze verwijderen terwijl we in de caravan zaten????? Van te voren had ik een lijst ingevuld dan zouden de kaarten opgestuurd worden en kreeg je gratis koffie. Niks ontvangen, maar koffie drinken was niet mogelijk alles was dicht. Zo kun je wel wat uitdelen!!!!!

Deze camping nooit weer, heel slecht en onvriendelijk.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Henri42 »

jet12 schreef:Afgelopen week zijn wij een midweek naar het Elfenmeer geweest van de Oostappengroep. Wat een vieze troep. De pannen waren vies. De lampen zaten vol vliegen, de gordijnen waren gescheurd. De bedden waren te kort voor volwassenen. Over de hele camping lagen opengescheurde vuilniszakken. De receptie was alleen bij aankomst aanwezig bij weggaan moest de sleutel voor 10 uur ingeleverd worden maar pas na 10 uur was er iemand de rest van de week was er niemand te bekennen. Het zwembad was dicht en vies. Er kon niks gevraagd of gehuurd worden. De kachels werkten niet en wouden ze verwijderen terwijl we in de caravan zaten????? Van te voren had ik een lijst ingevuld dan zouden de kaarten opgestuurd worden en kreeg je gratis koffie. Niks ontvangen, maar koffie drinken was niet mogelijk alles was dicht. Zo kun je wel wat uitdelen!!!!!

zouden de lui van de Ooststappen groep dit forum lezen ?????

Deze camping nooit weer, heel slecht en onvriendelijk.

cassandra108
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 jul 2011 18:40

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door cassandra108 »

Net terug van 1 weekje Hengelhoef.
Nette Mobielhome met goede schone matrassen en dekbedden.
Mankementen die wij bij receptie meldden, waren binnen half uur opgelost, waar iets aan mankeerde kregen we meteen nieuw geleverd.
Veel entertainment, vooral voor kinderen. Familiecamping, niet geschikt voor rustzoekers.
Maar: bij receptie moesten we 5 kwartier wachten op sleutel; caravans (mobielhomes) staan veel te dicht bij elkaar (kop aan kont) en dicht tegenover elkaar; je kijkt op elkaars bord; geen enkele privacy.
Onderste stapelbed is onbruikbaar, of je moet er een heel mager kind inschuiven/uittrekken.
Wildwaterbaar in zwemparadijs is ronduit gevaarlijk; als geoefende zwemster is mijn schouder gewoon uit de kom gerukt en moest ik onder narcose in ziekenhuis geholpen worden. Er is alleen een waarschuwing dat je groter dan 150 cm moet zijn. Badmeester vertelde achteraf dat er gevaarlijke draaikolken kunnen ontstaan en dat dergelijke blessures geregeld voorkomen.
We hebben zelf een ambulance moeten bellen, die ruim een kwartier nodig had om me te stabiliseren.

Een mooie en goedkope camping (camping - stacaravans - bungalows) met groot overdekt (veilig) zwembad is: Westerbergen in Echten Drenthe.
5***** (verdiend) en goedkoopste van Nederland.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Henri42 »

[quote="cassandra108"]Net terug van 1 weekje Hengelhoef.
Nette Mobielhome met goede schone matrassen en dekbedden.
Mankementen die wij bij receptie meldden, waren binnen half uur opgelost, waar iets aan mankeerde kregen we meteen nieuw geleverd.
Veel entertainment, vooral voor kinderen. Familiecamping, niet geschikt voor rustzoekers.
Maar: bij receptie moesten we 5 kwartier wachten op sleutel; caravans (mobielhomes) staan veel te dicht bij elkaar (kop aan kont) en dicht tegenover elkaar; je kijkt op elkaars bord; geen enkele privacy.
Onderste stapelbed is onbruikbaar, of je moet er een heel mager kind inschuiven/uittrekken.
Wildwaterbaar in zwemparadijs is ronduit gevaarlijk; als geoefende zwemster is mijn schouder gewoon uit de kom gerukt en moest ik onder narcose in ziekenhuis geholpen worden. Er is alleen een waarschuwing dat je groter dan 150 cm moet zijn. Badmeester vertelde achteraf dat er gevaarlijke draaikolken kunnen ontstaan en dat dergelijke blessures geregeld voorkomen.
We hebben zelf een ambulance moeten bellen, die ruim een kwartier nodig had om me te stabiliseren.

Een mooie en goedkope camping (camping - stacaravans - bungalows) met groot overdekt (veilig) zwembad is: Westerbergen in Echten Drenthe.
5***** (verdiend) en goedkoopste van Nederland.[/quote
]

Geen subtropisch zwembad, veel items die je vermeld zijn juist muv het zwembad--------- prima in orde

dusdat
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 aug 2011 00:03

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door dusdat »

wij zijn een weekje naar parelstrand geweest en verbleven in een bungalow-tent, over het algemeen wel goed bevallen. een aantal minpunten: twee zwembaden hebben ze daar, 1 voor kleine kinderen,1 diep bad. Helaas het grote bad ontzettend smerig door een defect(wat schijnbaar ieder jaar zo is volgens een medewerkster van het zwembad) kinderbad half leeg en er dreef een dode muis in.
het recreatiestrand mocht je niet in zwemmen ivm draaikolken :S andere optie was zwemmen bij het andere park hengelhoef, 2 keer gevraagd bij de receptie helaas was het te vol en konden we er niet heen, buiten dat wel ok veel leuke dingen voor de kinderen en het sanitair werd goed schoon gehouden

yaden3107
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jul 2010 07:39

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door yaden3107 »

zelf een heel slechte ervaring op zilvermeer maar geloof dat hier alleen maar mensen zitten die belang hebben bij oostappen

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Henri42 »

yaden3107 schreef:zelf een heel slechte ervaring op zilvermeer maar geloof dat hier alleen maar mensen zitten die belang hebben bij oostappen
Dit jaar toevallig ook daar geweest voor hemelvaart, inderdaad het op een na allerslechtste park van de Ooststappen Mij,.
Het park in Baarlo : De Berckt was zondag nog op een beschamende wijze in beeld bij SBS :mrgreen:

oom jor
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 jun 2011 00:25

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door oom jor »

Dat waardeloze programma van Alberto Stegeman waarbij SBS6
het einde niet uitzond. Door pech hebben ze daar wat achterstand verder is het
een schitterend park.

dusdat
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 aug 2011 00:03

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door dusdat »

ze kunnen best door pech wat achterstand hebben, maar bijvoorbeeld die stukken glas in het zand vind ik zelf als moeder zijnde een hele kwalijke zaak. bovendien zijn de mensen niet geïnformeerd over de situatie en er is niets gedaan om ze tegemoet komen bijvoorbeeld ze een andere accomodatie geven etc.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Henri42 »

oom jor schreef:Dat waardeloze programma van Alberto Stegeman waarbij SBS6
het einde niet uitzond. Door pech hebben ze daar wat achterstand verder is het
een schitterend park.

Een verlopen park bedoelt Jor:

a. een buitenbad dat al 4 jaar op afwerking ligtv te wachten?.
b. een bouwput, niet alleen dit jaar ook voorgaande jaren.
c, een vies binnenbad met kapotte kleerhokjes en kledingboxen.
d. een matige bistro met een hoop lawaai van de animatie girls.
e. een slecht functionerende receptie met een bijzonder zwakke manager.
f. lang gras en schilderwerk achterstand
g. etc etc

kortom een beroerd De Berckt :evil: park

Gesloten