LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] woekerprijzen doktersdiensten

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Vera Verhagen

woekerprijzen doktersdiensten

Ongelezen bericht door Vera Verhagen »

Mijn verhaal n.a.v. het herhalingsreceptje diende alleen ter illustratie van de woekerprijzen die de doktersdiensten in rekening brengen. Maar omdat mijn kritiek door sommigen hierdoor van de hand gewezen wordt zal ik de reden hiertoe maar even vermelden.
Al 20 jaar heb ik veel last van mijn neusslijmvlies. Soms leidt dat tot zulke hevige niesbuien en een totaal dichtgeklemde neus dat alleen Rinocort de symtomen vrij snel enigzins dragelijk maakt en ik in ieder geval kan slapen. Overdag heb ik geprobeerd bij mijn huisarts een receptje te bellen maar het lukte me niet voor 4 uur 'smiddags de assistente aan de lijn te krijgen. Toen ik deze eindelijk aan de lijn had zij ze dat ze de doter vandaag niet meer kon storen dus dat het receptje morgen klaar zou liggen. Ik kon omdat ik helemaal gek van die neus werd toen niet anders meer dan de doktersdienst bellen.

cammi
Berichten: 31
Lid geworden op: 10 dec 2003 19:09

Re: woekerprijzen doktersdiensten

Ongelezen bericht door cammi »

Beste Vera,
mijn reactie staat onder het onderwerp avond, nacht en weekend zorg huisartsenposten.

Ook ik vind het woekerprijzen, die desalniettemin door het CTG zijn goedgekeurd en waarvan de dienstdoende huisarts slecht 46 euro per uur ontvangt. De lijst voor heel Nederland is op te vragen bij het CTG (www.ctg.nl).
Reageer alsjeblieft op mijn hotmail adres.

Vera Verhagen
Berichten: 35
Lid geworden op: 07 mar 2004 11:22

Re: woekerprijzen doktersdiensten

Ongelezen bericht door Vera Verhagen »

Beste Cammi,

Voor mij was dit de eerste keer dat ik aan een forum deelnam. Ik reageerde eigenlijk op jou maar dacht dat ik een onderwerp in moest vullen. Verder heb ik deel genomen aan de discussie die jij geopend hebt. Uiteindelijk kwamen voornamelijk Imken en ik tot de conclusie dat al dat overhead personeel en de fraudegevoeligheid van het systeem maar eens tegen het licht gehouden zouden moeten worden. Zelf weet ik niet hoe ik dat aan zou moeten pakken maar heb Tros Radar gevraagd daar eens iets mee te gaan doen. Dit forum kan wat mij betreft dan ook dicht om het bij het jouwe te houden. Ik heb mij inmiddels geregistreerd dus je zult wel mail krijgen over mijn bericht.

Vriendelijke Groet,

Vera

Vera Verhagen
Berichten: 35
Lid geworden op: 07 mar 2004 11:22

Re: woekerprijzen doktersdiensten

Ongelezen bericht door Vera Verhagen »

Beste Cammi,

Voor mij was dit de eerste keer dat ik deelnam aan een forum. Ik wilde reageren op jouw forum maar dacht dat je een onderwerp moest invullen. Verder heb ik deelgenomen aan de discussie op jouw forum en heb me inmiddels geregistreerd dus je zult van dit bericht wel mail ontvangen.

Vriendelijke Groet,

Vera Verhagen

Gesloten