Las_tig waarom zet je de gewraakte brief van dexia niet even op het net, je hebt het nu toch al kenbaar gemaakt, en je weet het, twijfel maakt de mensen onzeker, of mail de brief even naar pay back dan kunnen zij het bevestigen.
Er is al een zitting geweest voor de Rechtbank. Dexia kwam daar met een brochure waarin waarschuwingen zijn opgenomen die er pas na augustus 2002 (op aanwijzing vcan de staatssecretaris) in kunnen zijn gekomen en die ik dan ook niet herkende. Ikzelf heb de brochure van dec 1999 of januari 2000 niet. Volgens de voorzitter van SDI zouden er tientallen verschillende brochures in omloop zijn. Het gaat om de Winstverdriedubbelaar.
Wie kan mij zo spoedig mogelijk aan copieën van die brochure(s) helpen zodat ik die verder in de rechtzaak kan gebruiken, zodat ik Dexia met hun bedrog kan confronteren.
SVP sturen naar MR.G Postbus 1077 6040 KB Roermond dan komt het vanzelf bij mij terecht.
Joep
Laatst gewijzigd door J.Heijmann op 04 mar 2004 23:40, 1 keer totaal gewijzigd.
ik heb het al eerder gepost, maar misschien ondergesneeuwd:
las-tig, als je zoveel succes met je brieven hebt gehad, zou je ons erg dankbaar maken door de door jou geschreven brieven hier in het forum te plaatsen. Ik kan me niet voorstellen dat dat onder jouw zwijgplicht valt.