| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexia dagvaarding + advocaat.
Dexia dagvaarding + advocaat.
Binnenkort ontvang ik een dagvaarding van Dexia. Op dat moment heb ik een advocaat nodig. Wat zijn dan de gevolgen voor mijn deelname aan de stichting leaseverlies en voor mijn vrouw aan de stichting eegalease? Wie geeft mij hieromtrent duidelijkheid? Bij voorbaat dank
Re: Dexia dagvaarding + advocaat.
Hallo Josef,
op de site van leaseverlies bij veelgestelde vragen staat o.a.:
Al je maandtermijnen blijft betalen.
Je eventuele restschuld betaalt.
Je het geduld hebt jaren te wachten op een difinitieve uitspraak van de rechter om vervolgens zelf je geld te moeten gaan terugvorderen bij dexia.
Als je niet kunt of wilt voldoen aan het bovenstaande dan is het lidmaatschap van de 2 stichtingen weggegooid geld.
Groeten,
Piet
op de site van leaseverlies bij veelgestelde vragen staat o.a.:
Lid zijn van de 2 stichtingen heeft alleen zin als je:LET OP! Laat u het aankomen op een procedure en doet de rechter definitief uitspraak over onderwerpen die ook in de collectieve actie spelen, dan kunt u later GEEN beroep meer doen op een uitspraak in de collectieve actie van de Stichting.
Al je maandtermijnen blijft betalen.
Je eventuele restschuld betaalt.
Je het geduld hebt jaren te wachten op een difinitieve uitspraak van de rechter om vervolgens zelf je geld te moeten gaan terugvorderen bij dexia.
Als je niet kunt of wilt voldoen aan het bovenstaande dan is het lidmaatschap van de 2 stichtingen weggegooid geld.
Groeten,
Piet
Re: Dexia dagvaarding + advocaat.
Je kunt ook wachten tot je de dagvaarding binnenkrijgt of meedoen om gezamenlijk een advocaat voor eegaleasers te nemen.
www.pay-back.nl
Albert.
www.pay-back.nl
Albert.