LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 6464 Sturen onzichtbare smsjes Help a.u.b
6464 Sturen onzichtbare smsjes Help a.u.b
ik heb zo,n sms blijkbaar naar 6464 gestuurd en nu wordt er elke maandag 7.50 afgeschreven Wat kan ik doen?
Ik ben al mijn zakgeld kwijt wat ik heb gespaart en ik heb een 2jarig abonnement en tele2 waar mijn abonnement loopt zegt dat ze daar niks aankunnen doen.
Daarbij heeft sms dientenfilter ook geen nut gehad.
Kan iemand mij helpen?
Mvg, Dennis
Ik ben al mijn zakgeld kwijt wat ik heb gespaart en ik heb een 2jarig abonnement en tele2 waar mijn abonnement loopt zegt dat ze daar niks aankunnen doen.
Kan iemand mij helpen?
Mvg, Dennis
Laatst gewijzigd door derun11 op 17 aug 2011 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 6464 Sturen onzichtbare smsjes Help a.u.b
Je kan een onderzoek aanvragen bij je provider. Als uit dat onderzoek blijkt dat de aanmelding voor deze dienst niet volgens de smsgedragscode is verlopen, dan dient je provider alle kosten terug te geven.
Weet je verder zeker dat je je niet hebt aangemeld voor een dienst? Bijvoorbeeld de IQ test via internet ofzo? Als namelijk blijkt dat de aanmelding wel volgens de smsgdc is verlopen dan heb je echt pech.
Weet je verder zeker dat je je niet hebt aangemeld voor een dienst? Bijvoorbeeld de IQ test via internet ofzo? Als namelijk blijkt dat de aanmelding wel volgens de smsgdc is verlopen dan heb je echt pech.
Even off-topic, maar als je dat doet, heb je in ieder geval al een indicatie van het IQ van de aanvrager....Hatertje schreef:Bijvoorbeeld de IQ test via internet ofzo?
Volgens de sms gedragscode zit er een blokkade op mijn nummer er zouden geen smsjes kunnen binnenkomen.
ik had vorige maand voor de zekerheid me sim kaart eruit gehaald een maand lang en toch werdt er afgeschreven. hoe kan dat dan?
ik had vorige maand voor de zekerheid me sim kaart eruit gehaald een maand lang en toch werdt er afgeschreven. hoe kan dat dan?
Sms-berichten worden verstuurd naar je nummer op het netwerk van je provider. Als je de simkaart uit je toestel haalt, wordt de sms alsnog verstuurd naar het nummer.
Dit wordt door je provider op het netwerk geregistreerd, en zodoende wordt je ervoor gefactureerd. Het maakt dus niets uit of je de simkaart uit je toestel haalt.
Wat ik overigens bedoelde met de smsgedragscode is dat aanbieders van sms-diensten verplicht zijn jou via een aanmeld sms te informeren over deze dienst. Aan deze aanmeld sms zijn wettelijke eisen vastgelegd. Zo moet bijvoorbeeld de kosten, frequentie, afmeldcode en dergelijke in die aanmeld sms staan. Verder is zo ook het woord Abonnement verplicht.
Als deze sms niet is verstuurd, is de aanmelding niet correct verlopen en moet je schadeloos gesteld worden
Dit wordt door je provider op het netwerk geregistreerd, en zodoende wordt je ervoor gefactureerd. Het maakt dus niets uit of je de simkaart uit je toestel haalt.
Wat ik overigens bedoelde met de smsgedragscode is dat aanbieders van sms-diensten verplicht zijn jou via een aanmeld sms te informeren over deze dienst. Aan deze aanmeld sms zijn wettelijke eisen vastgelegd. Zo moet bijvoorbeeld de kosten, frequentie, afmeldcode en dergelijke in die aanmeld sms staan. Verder is zo ook het woord Abonnement verplicht.
Als deze sms niet is verstuurd, is de aanmelding niet correct verlopen en moet je schadeloos gesteld worden
-
Beste derun11,
Wat vervelend dat je last hebt van ongewenste sms-diensten en dat je er via de klantenservice nog niet uit bent gekomen! Ik wil je hier graag bij helpen en kijken wat ik voor je kan betekenen. Wil je me je klantnummer en mobiele nummer mailen naar danielle@tele2.com?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Wat vervelend dat je last hebt van ongewenste sms-diensten en dat je er via de klantenservice nog niet uit bent gekomen! Ik wil je hier graag bij helpen en kijken wat ik voor je kan betekenen. Wil je me je klantnummer en mobiele nummer mailen naar danielle@tele2.com?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Op je telefoon zit een i-toets,hou die eens ingedrukt en daar dan afmelden.(Daar heb je,je waarschijnlijk ongemerkt aangemeld)derun11 schreef:ik heb zo,n sms blijkbaar naar 6464 gestuurd en nu wordt er elke maandag 7.50 afgeschreven Wat kan ik doen?
Ik ben al mijn zakgeld kwijt wat ik heb gespaart voor mijn scooter(totaal 1200) en ik heb een 2jarig abonnement en tele2 waar mijn abonnement loopt zegt dat ze daar niks aankunnen doen.
Kan iemand mij helpen?
Mvg, Dennis
-
Beste derun11,
Ik heb helaas geen gegevens van je ontvangen en kan daarom niet nakijken hoe het zit met de smsdienst. Mocht je nog hulp nodig hebben hierbij dan hoor ik het graag!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik heb helaas geen gegevens van je ontvangen en kan daarom niet nakijken hoe het zit met de smsdienst. Mocht je nog hulp nodig hebben hierbij dan hoor ik het graag!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2