LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ik voel mij opgelicht doorrijschool verkeersoefenterreinlimb

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
leonne
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 feb 2011 15:10

ik voel mij opgelicht doorrijschool verkeersoefenterreinlimb

Ongelezen bericht door leonne »

Ik voel mij enorm opgelicht en gedupeerd door de rijschoolhouder H van verkeersoefenterrein limburg!
Duizende euro's lichter en nog geen rijbewijs.
Mijn theorie is bijna verlopen en heb in dat jaar één examen gehad,tijd voor een tweede was er niet.
Dit alles doordat ik maandenlang ben voorgelogen door deze H,hij had zogenaamd voor mij aangevraagd.
3 maanden heeft hij dat volgehouden ,maar ik kreeg maar geen examen-datum.
Na contact met CBR opgenomen te hebben ,bleek dat hij helemaal niet had aangevraagd voor me.
Met heeeeeeel veel moeite heb ik hem zover gekregen om aan te vragen.
En ik maar rijlessen nemen,terwijl ik in november al had aangevraagd en hij bevestigde steeds dat hij dat gedaan had.
Misleiden en bedriegen noem ik zoiets.
En nu moet ik opnieuw op voor theorie en weeeer rijlesssen,want stilleggen is geen optie voor mij.
Ik heb geen enkel excuus of compensatie gekregen en ieder contact van mijn kant,negeert hij volledig.
Ook kwam de instructeur 9 van de 10 keer te laat,soms zelfs 23 minuten.!
En heel veel privé- zaken,o.a shoppen,groot wc-bezoek,auto wassen etc etc werden in mijn lessen gedaan.Er werden rijlessen afgenomen,omdat een nieuwe leerling voorrang had bij deze rijschoolhouder H
Ik kon niet weg omdat ik nog een examen tegoed had van mijn eerdere pakket.
Nou dat hebben ze dik en dubbel uitgebuit!!!
Heeft iemand soortgelijke ervaringen met deze rijschool?
Ik raad iedereen met KLEM aan,om NIET bij deze rijschool te gaan lessen!!!!!
Laatst gewijzigd door leonne op 03 apr 2012 13:13, 2 keer totaal gewijzigd.

Tallieee
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jun 2011 16:11

Re: ik voel mij opgelicht doorrijschool verkeersoefenterreinlimb

Ongelezen bericht door Tallieee »

Beste Leonne,
Ik las gister dit bericht en dit is precies wat er nu bij mij gaande is.
Mijn vader heeft een pakket afgesloten met onbeperkte rijlessen en onbeperkt opgaan voor examen. Ik les nu al anderhalf jaar en ben nog geen enkele keer opgeweest! Over 2 maanden verloopt mijn theorie.. Ik heb Elke dag aan de telefoon gehangen met Hub. Of hij pakt zijn telefoon gewoon niet op, of hij komt met een ander smoesje dat het aan het CBR ligt dat k nog geen e-mail bevestiging heb!! dit is al zoooolang aan de gang, de moed zakt ons echt in de schoenen.. Mijn vader is zelfs aan het denken om er een advocaat op te zetten.. Ook bij mijn rijlessen werden prive dingen gedaan.. 1 keer moest ik zelfs 3 kwartier wachten omdat zijn dochter met de lesauto naar school was.. toen kon ik nog maar een kwartier lessen !! Dit moet echt stoppen..
Groetjes Chantalle

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: ik voel mij opgelicht doorrijschool verkeersoefenterreinlimb

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Je lest nu al anderhalf jaar !
Is er niet eerder een lichtje gaan branden bij je dan :idea: :?:
Ken iemand die gezakt is voor zijn rijbewijs eind maart en die kon begin mei alweer op voor zijn 2de examen, ligt dus niet aan het CBR hoor.

Zowieso een pakket van onbeperkt lessen en onbeperkt examens vindt ik al raar overkomen, wat is er wel niet betaald voor zo'n pakket dan ?

masterslave
Berichten: 169
Lid geworden op: 13 nov 2010 12:11

Re: ik voel mij opgelicht doorrijschool verkeersoefenterreinlimb

Ongelezen bericht door masterslave »

leonne schreef:Ik ben enorm opgelicht en gedupeerd door de rijschoolhouder Hub Kovacs van verkeersoefenterrein limburg!
Duizende euro's lichter en nog geen rijbewijs.
Mijn theorie is bijna verlopen en heb in dat jaar één examen gehad,tijd voor een tweede was er niet.
Dit alles doordat ik maandenlang ben voorgelogen door deze Hub,hij had zogenaamd voor mij aangevraagd.
3 maanden heeft hij dat volgehouden ,maar ik kreeg maar geen examen-datum.
Na contact met CBR opgenomen te hebben ,bleek dat hij helemaal niet had aangevraagd voor me.
Met heeeeeeel veel moeite heb ik hem zover gekregen om aan te vragen.
En ik maar rijlessen nemen,terwijl ik in november al had aangevraagd en hij bevestigde steeds dat hij dat gedaan had.
Misleiden en bedriegen noem ik zoiets.
En nu moet ik opnieuw op voor theorie en weeeer rijlesssen,want stilleggen is geen optie voor mij.
Ik heb geen enkel excuus of compensatie gekregen en ieder contact van mijn kant,negeert hij volledig.
Ook kwam de instructeur 9 van de 10 keer te laat,soms zelfs 23 minuten.!
En heel veel privé- zaken,o.a shoppen,groot wc-bezoek,auto wassen etc etc werden in mijn lessen gedaan.Er werden rijlessen afgenomen,omdat een nieuwe leerling voorrang had bij deze Hub.
Ik kon niet weg omdat ik nog een examen tegoed had van mijn eerdere pakket.
Nou dat hebben ze dik en dubbel uitgebuit!!!
Heeft iemand soortgelijke ervaringen met deze rijschool?
Ik raad iedereen met KLEM aan,om NIET bij deze rijschool te gaan lessen!!!!!

Is deze de duivenliefhebber?

bayer112
Berichten: 36
Lid geworden op: 24 jun 2011 17:39

Re: ik voel mij opgelicht doorrijschool verkeersoefenterreinlimb

Ongelezen bericht door bayer112 »


Tallieee
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jun 2011 16:11

Re: ik voel mij opgelicht doorrijschool verkeersoefenterreinlimb

Ongelezen bericht door Tallieee »

@ chocomelk

Tuurlijk gaat er na een tijd wel een lampje branden maar je kunt doen en zeggen wat je wilt. Er word gewoon niets mee gedaan :roll: . Het pakket van onbeperkt lessen en onbeperkt praktijk examen heeft 1700 euro gekost.

smilie
Berichten: 341
Lid geworden op: 15 sep 2009 17:50

Re: ik voel mij opgelicht doorrijschool verkeersoefenterreinlimb

Ongelezen bericht door smilie »

Ik snap niet dat mensen nog steeds in 'onbeperkt', 'oneindig', 'ongelimiteerd', 'on...' geloven :(

Kan je zelf 26 uur per dag werken? Kan je onbeperkt iets doen? Uiteraard niet - zo kan ook geen enkele bedrijf onbeperkt iets aanbieden - ongeacht wat ze aanbieden.

Ik wil niet grof overkomen, maar jullie hebben gewoon zichzelf belazerd. En nu zit je hier te klagen.

Mijn eerlijk advies is, zoek andere rijschool, betaal _beperkt_ aantal lessen voor _beperkt_ aantal euro's - neem de examen en leef vrolijk door.

Succes in iedere geval.

faridaa
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jul 2011 21:29

Re: ik voel mij opgelicht doorrijschool verkeersoefenterreinlimb

Ongelezen bericht door faridaa »

Ik heb zelf ook mijn rijbewijs gehaald bij Hub en ben erg tevreden over zijn rijlessen en afspraken geweest heb hier niks van gemerkt en vind het zelfs een beetje vreemd om te horen dat het bij jullie zo is gelopen. Ik heb geen problemen gehad met kunnen opgaan voor mijn examen en heb erg snel mijn rijbewijs gehaald.

malosa
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jun 2011 16:42

Re: ik voel mij opgelicht doorrijschool verkeersoefenterreinlimb

Ongelezen bericht door malosa »

Tallieee, en leonne en de rest jullie zijn gedupeerd

Mailen jullie mij even ivm die huub
ik ken zijn verhalen van een lange tijd terug.
hij is begonnen onder een andere naam ivm fraude.


Mailen jullie mij even heb jullie ook nodig voor verder te kunnen .

[mailadres door Moderator verwijderd]
Laatst gewijzigd door Radar op 19 jan 2018 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: mailadres verwijderd door moderator

leonne
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 feb 2011 15:10

Re: ik voel mij opgelicht doorrijschool verkeersoefenterreinlimb

Ongelezen bericht door leonne »

Tallieee schreef:Beste Leonne,
Ik las gister dit bericht en dit is precies wat er nu bij mij gaande is.
Mijn vader heeft een pakket afgesloten met onbeperkte rijlessen en onbeperkt opgaan voor examen. Ik les nu al anderhalf jaar en ben nog geen enkele keer opgeweest! Over 2 maanden verloopt mijn theorie.. Ik heb Elke dag aan de telefoon gehangen met Hub. Of hij pakt zijn telefoon gewoon niet op, of hij komt met een ander smoesje dat het aan het CBR ligt dat k nog geen e-mail bevestiging heb!! dit is al zoooolang aan de gang, de moed zakt ons echt in de schoenen.. Mijn vader is zelfs aan het denken om er een advocaat op te zetten.. Ook bij mijn rijlessen werden prive dingen gedaan.. 1 keer moest ik zelfs 3 kwartier wachten omdat zijn dochter met de lesauto naar school was.. toen kon ik nog maar een kwartier lessen !! Dit moet echt stoppen..
Groetjes Chantalle
Hoi chantalle!
helaas las ik je berichtje pas vandaag. hoop dat je er nog iets aan hebt ( en inmiddels je rijbewijs gehaald!). Ik niet ...was totaal blut en nog geen rijbewijs! Echt een oplichter is het!
Wat jij schreef..heb ik ook allemaal bij die Hub meegemaakt en zijn rij-instructeur was al net zo onbetrouwbaar en me ook steeds laten wachten en wachten. hij ging zelfs broodjes kopen in mijn tijd en daar was het druk ..ik geloof dat het 35 minuten duurde.
En 3 kwartier naar de tandarts...zat ik daar maar te wachten.
Mijn e-mail is [email protected]
Laat me maar weten hoe het afgelopen is.
Groetjes Léonne

dcc
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2012 15:03

Re: ik voel mij opgelicht doorrijschool verkeersoefenterreinlimb

Ongelezen bericht door dcc »

Hallo iedereen,

Ik kan echt niet begrijpen waar dit over gaat..
Zelf heb ik prima met mijn pakket mijn rijbewijs gehaald bij de rijschool van Hub, en er zijn totaal geen strubbelingen geweest!
Ik heb les gehad van Léon en hij deed het echt hartstikke goed, ik kan dit niet geloven hoor..
Vind dit een super rijschool, en zeker aan te bevelen!

Groetjes Dana

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: ik voel mij opgelicht doorrijschool verkeersoefenterreinlimb

Ongelezen bericht door Guardian72 »

dcc schreef:Hallo iedereen,
Ik kan echt niet begrijpen waar dit over gaat..
Vind dit een super rijschool, en zeker aan te bevelen!
Groetjes Dana
Dus omdat het bij jou goed gaat, kloppen de andere verhalen niet?
Hoeveel word je betaald om deze reclame te maken?

leonne
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 feb 2011 15:10

Re: ik voel mij opgelicht doorrijschool verkeersoefenterreinlimb

Ongelezen bericht door leonne »

Beste Dana!
Heel fijn voor je dat het allemaal zo goed verlopen is daar....maar krijg sterk het vermoeden dat dit doorgestoken kaart is. Als het allemaal zo goed verlopen is bij deze rijschool; wat zoek en doe je dan op dit forum???? Zeer vreemd m.i. !!!
Ik heb en had er geen enkel baat bij om deze rijschool in diskrediet te brengen,als het niet allemaal helaas zeer echt gebeurd was.
Ik heb enkele reviews geschreven ,en een zekere sanne ook over deze rijschool,en alleen de positieve ,zeer betwijfelende reviews bleven erop staan. Die van ons werden verwijderd....mysterieus niet?
Zoek maar eens het review van sanne over verkeersoefenterrein limburg op ,op google!
vrg léonne

leonne
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 feb 2011 15:10

Re: ik voel mij opgelicht doorrijschool verkeersoefenterreinlimb

Ongelezen bericht door leonne »

Owww ik had het trouwens over de eerste site van die rijschool,onder reviews,daar zijn de reviews afgehaald.Daar kan ik ook niks meer plaatsen,ik ben blijkbaar geblokkerd,zeer vreemd.
En andere reviews van mij ook weggehaald,maar die heb ik er opnieuw opgezet,enkel en alleen omdat ik niemand gun wat mij en ook andere is aangedaan door die rijschool!
En ik hoop dat nieuwe leerlingen de reviews op radar lezen,daar kan het gelukkig niet vanaf gehaald worden! Met dank voor deze site.

Gesloten