| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Beeindiging wegens wanbetaling Tmobile
-
Missydynamite
Beeindiging wegens wanbetaling Tmobile
Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt. In september vorig jaar heb ik het abonnement opgezegd. Dit is ook door Tmobile bevestigd, waarbij het contract netjes in mei 2011 is beeindigd. Nu krijg ik vandaag een brief dat ze mij hebben beeindigd wegens wanbetaling per 9 augustus 2011 met registratie bij Preventel. Ik snapte er niets van en heb de klantenservice gebeld. Deze deelde mij zeer arrogant mede dat ik de opzegkosten niet had voldaan (30 euro) en daarom geregistreerd was, als ik ze alsnog voldeed dan werd de registratie ongedaan gemaakt. Mijn huidige provider zegt dat het niet mag, maar dat ze dit meer hebben gehoord, dus ik vroeg me af of er meer mensen zijn die deze slechte ervaring hebben met Tmobile?
Re: Beeindiging wegens wanbetaling Tmobile
Moet ik eerlijk zeggen dat ik nog nooit van 'opzeg kosten' heb gehoord. Heb je je T-Mobile abonnement gewoon per einde contract laten verlopen, of eerder? Indien eerder - dan kan ik me voorstellen dat er een soort 'boete' er tegen staat - maar indien dat tegen einde contract periode geweest is, dan weet ik het niet.
Ik zou T-Mobile vragen om desbetreffende brief / factuur nogmaals op te sturen, om te kijken wat er precies op staat.
M.b.t. preventel - het is 'vervelend' dat je erbij geregistreerd bent (je wordt ook weer snel eraf gehaald) en het heeft alleen gevolgen bij eventueel nieuw aan te sluiten abonnement (gelukkig niet zo erg als BKR notering).
Succes.
Ik zou T-Mobile vragen om desbetreffende brief / factuur nogmaals op te sturen, om te kijken wat er precies op staat.
M.b.t. preventel - het is 'vervelend' dat je erbij geregistreerd bent (je wordt ook weer snel eraf gehaald) en het heeft alleen gevolgen bij eventueel nieuw aan te sluiten abonnement (gelukkig niet zo erg als BKR notering).
Succes.
-
Guardian72
- Contacteer:
Vraagje - is het abbo echt opgezegd, of ben je (met nummerbehoud) overgegaan naar een ander?
En - is het na afloop eerste contract periode gedaan - of tijdens het lopende contract? (Wat onwaarschijnlijk is - omdat je dan niet over zou kunnen stappen).
Afsluit/ opzegkosten heb ik zelf nog nooit van gehoord - zoveelste melkkoe van de mobiele providers?
En - is het na afloop eerste contract periode gedaan - of tijdens het lopende contract? (Wat onwaarschijnlijk is - omdat je dan niet over zou kunnen stappen).
Afsluit/ opzegkosten heb ik zelf nog nooit van gehoord - zoveelste melkkoe van de mobiele providers?
-
T-Mobile Webcare
@Missydynamite
T-Mobile rekent geen opzegkosten als je een abonnement opzegt. Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken waar deze kosten van zijn?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en het 06 nummer waar het om gaat. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy ' vermelden.
Cindy
T-Mobile Webcare
T-Mobile rekent geen opzegkosten als je een abonnement opzegt. Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken waar deze kosten van zijn?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en het 06 nummer waar het om gaat. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy ' vermelden.
Cindy
T-Mobile Webcare
-
p.w.bosman
Tijdig abonnement opgezegd van T-Mobile data, wegens bijna overal gratis aanbod van WIFI onderweg.
Dit is door T-Mobile ook keurig schriftelijk bevestigd.
De datum van aflopen loopt synchroon met de betaling. (15e van elke maand)
Dus een keurige brief van T-Mobile dat ons abonnement op 15 juli 2011 afloopt.
Nu brengt T-Mobile de maand augustus weer in rekening (vanaf 15 juli tot 15 augustus)
Uit overweging zeker niet de indruk te willen wekken het abonnement stilzwijgend te verlengen voldoe ik deze niet.
Data is er zeker niet verbruikt dus een navordering is ook niet aan de orde.
Op e-mail reageert men niet en aan de telefoon is het steeds maar van betalen en indien onterecht krijgt u het volgende maand weer terug.
Ongelooflijk dat een bedrijf als T-Mobile het recht voorbehoud dit geld renteloos een maand vast te houden.
Het geld onnodig rondpompen was voorheen alleen voorbehouden aan de Nederlandse staat.
Alleen indien T-Mobile via een eindafrekening kan aantonen nog geld van mij tegoed te hebben zal ik dit betalen.
Vraag mij wel eens af om hoeveel mensen dit gaat per maand waarvan T-Mobile ten onrechte gelden een maand vasthoud..
Zal mij inderdaad ook benieuwen welke strategie T-Mobile nu weer uit de hoge hoed tovert.
Dit is door T-Mobile ook keurig schriftelijk bevestigd.
De datum van aflopen loopt synchroon met de betaling. (15e van elke maand)
Dus een keurige brief van T-Mobile dat ons abonnement op 15 juli 2011 afloopt.
Nu brengt T-Mobile de maand augustus weer in rekening (vanaf 15 juli tot 15 augustus)
Uit overweging zeker niet de indruk te willen wekken het abonnement stilzwijgend te verlengen voldoe ik deze niet.
Data is er zeker niet verbruikt dus een navordering is ook niet aan de orde.
Op e-mail reageert men niet en aan de telefoon is het steeds maar van betalen en indien onterecht krijgt u het volgende maand weer terug.
Ongelooflijk dat een bedrijf als T-Mobile het recht voorbehoud dit geld renteloos een maand vast te houden.
Het geld onnodig rondpompen was voorheen alleen voorbehouden aan de Nederlandse staat.
Alleen indien T-Mobile via een eindafrekening kan aantonen nog geld van mij tegoed te hebben zal ik dit betalen.
Vraag mij wel eens af om hoeveel mensen dit gaat per maand waarvan T-Mobile ten onrechte gelden een maand vasthoud..
Zal mij inderdaad ook benieuwen welke strategie T-Mobile nu weer uit de hoge hoed tovert.
-
T-Mobile Webcare
@p.w.bosman
Uit je bericht op te maken kreeg je de databundel elke 15de van de maand en dit is ook de dag dat de systemen je factuur opmaakt.
Het facturatie systeem ziet niet dat in de loop van de dag het data-only abonnement beëindigd word en zal de gehele maandkosten van het abonnement in rekening brengen.Dit betekent dat je nog een eindfactuur krijgt waarbij teveel betaalde maandkosten weer terug krijgt.
Meer informatie over de laatste factuur vind je op de website van T-Mobile.
Richard
T-Mobile Webcare
Uit je bericht op te maken kreeg je de databundel elke 15de van de maand en dit is ook de dag dat de systemen je factuur opmaakt.
Het facturatie systeem ziet niet dat in de loop van de dag het data-only abonnement beëindigd word en zal de gehele maandkosten van het abonnement in rekening brengen.Dit betekent dat je nog een eindfactuur krijgt waarbij teveel betaalde maandkosten weer terug krijgt.
Meer informatie over de laatste factuur vind je op de website van T-Mobile.
Richard
T-Mobile Webcare