LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo van analoog naar digitaal. Hoe Ziggo klanten in de zet
Re: Ziggo van analoog naar digitaal. Hoe Ziggo klanten in de zet
Ziggo is oke zolang het allemaal werkt maar zodra dat niet
meer van toepassing is en je met de klantenservice te maken krijgt.....
meer van toepassing is en je met de klantenservice te maken krijgt.....
Re: Ziggo van analoog naar digitaal. Hoe Ziggo klanten in de zet
En je blijft correct tegen de medewerkers dan doen ze meer voor je dan je denkt.Ziggo is oke zolang het allemaal werkt maar zodra dat niet
meer van toepassing is en je met de klantenservice te maken krijgt.....
Maar met schelden en een grote mond tegen ze, dan zetten ze de hakken in het zand. Doet elke helpdesk.
Dat is menselijk en voor mij begrijpelijk. Elkaar respecteren was het motto vroeger en wat het nu is........vul zelf maar in.
Re: Ziggo van analoog naar digitaal. Hoe Ziggo klanten in de zet
Volgens mij is dit Forum niet om onderling ruzie te maken. Daar heeft de vraagsteller echt helemaal niets aan.
Want, volgens mij zijn hier wel een aantal gefrustreerde mensen onder ons.
En er wordt vaak, gezien reacties, erg slecht gelezen wat anderen schrijven.
Voorbeeld:
Het verhaal begon dat de vader van henrileduc nu digitale televisie heeft. Als alternatief daarop noem ik Digitenne en Tele2.
Reactie van Vogels is dat die geen analoog doorgeven. NEE, het gaat ook over digitaal. Lezen knul.
Man, man, man, man, man. Laten we toch in basis henrileduc helpen.
Want, volgens mij zijn hier wel een aantal gefrustreerde mensen onder ons.
En er wordt vaak, gezien reacties, erg slecht gelezen wat anderen schrijven.
Voorbeeld:
Het verhaal begon dat de vader van henrileduc nu digitale televisie heeft. Als alternatief daarop noem ik Digitenne en Tele2.
Reactie van Vogels is dat die geen analoog doorgeven. NEE, het gaat ook over digitaal. Lezen knul.
Man, man, man, man, man. Laten we toch in basis henrileduc helpen.
Re: Ziggo van analoog naar digitaal. Hoe Ziggo klanten in de zet
[geruzie verwijderd door moderator]
Henri le Duc kan ik nog steeds Tele2 van harte aanbevelen. De voordelen zijn duidelijk.
* Een dergelijk pakket voor 20 euro (1e 6 maanden) en 40 euro (2e 6 maanden) is veel goedkoper dan welke provider dan ook.
* Veel (digitale) TV- en radiokanalen (en het worden er alleen maar meer, t.o.v. sommige andere providers waar het er alleen maar minder worden)
* De helpdesk is bereikbaar, binnen enkele minuten iemand aan de lijn. Ze kunnen jou echter ook bellen. Ze zijn deskundig.
* Vergoedingen indien men een fout maakt. Belkosten en ongemak worden vergoed.
* Opzeggen is altijd mogelijk als men bij Tele2 het probleem (in uitzonderlijke gevallen) niet op kan lossen.
Ik ben geen Tele2-medewerker, ik heb wel ruime ervaring met XS4ALL, Ziggo (v.h. Casema) en Online. Dus ik weet waar ik over praat. Nu heb ik Tele2 en deze bevalt mij het beste.
Henri le Duc kan ik nog steeds Tele2 van harte aanbevelen. De voordelen zijn duidelijk.
* Een dergelijk pakket voor 20 euro (1e 6 maanden) en 40 euro (2e 6 maanden) is veel goedkoper dan welke provider dan ook.
* Veel (digitale) TV- en radiokanalen (en het worden er alleen maar meer, t.o.v. sommige andere providers waar het er alleen maar minder worden)
* De helpdesk is bereikbaar, binnen enkele minuten iemand aan de lijn. Ze kunnen jou echter ook bellen. Ze zijn deskundig.
* Vergoedingen indien men een fout maakt. Belkosten en ongemak worden vergoed.
* Opzeggen is altijd mogelijk als men bij Tele2 het probleem (in uitzonderlijke gevallen) niet op kan lossen.
Ik ben geen Tele2-medewerker, ik heb wel ruime ervaring met XS4ALL, Ziggo (v.h. Casema) en Online. Dus ik weet waar ik over praat. Nu heb ik Tele2 en deze bevalt mij het beste.
Re: Ziggo van analoog naar digitaal. Hoe Ziggo klanten in de zet
Toch wel toevallig dat Ziggo allemaal scheldende mensen met een grote mond aan de telefoon krijgt en andere providers (bijna) niet.Zandink schreef:En je blijft correct tegen de medewerkers dan doen ze meer voor je dan je denkt.Ziggo is oke zolang het allemaal werkt maar zodra dat niet
meer van toepassing is en je met de klantenservice te maken krijgt.....
Maar met schelden en een grote mond tegen ze, dan zetten ze de hakken in het zand. Doet elke helpdesk.
Dat is menselijk en voor mij begrijpelijk. Elkaar respecteren was het motto vroeger en wat het nu is........vul zelf maar in.
Re: Ziggo van analoog naar digitaal. Hoe Ziggo klanten in de zet
In principe zou je Ziggo eigenlijk nooit hoeven te bellen als alles oke is, dat mensen af en toe uit hun dak vliegen tegen Ziggo, sorry ik kan het begrijpen, er zitten erbij daar die echt nergens geen verstand van hebben.jlthkoch schreef:
Toch wel toevallig dat Ziggo allemaal scheldende mensen met een grote mond aan de telefoon krijgt en andere providers (bijna) niet.
Ik heb het gehad met Ziggo vaste telefoon, kon wel gebeld worden maar niet zelf bellen, 4x gebeld, ja zou geregeld worden bla bla bla er werd dus helemaal niets geregeld, ondertussen wel 2 weken verder.
Weer gebeld, kreeg ik een Ziggo medewerker aan de lijn die zei : u kunt toch bellen u belt mij nu toch ook.
Die sukkel begreep niet dat ik via een mobiel belde wat telkens flink aantikte, uiteindelijk begreep hij dat naar 3 keer te hebben uitgelegd, durft hij ook nog te zeggen als u nu gewoon via u vaste telefoon belt is het gratis........
Mijnheer daar bel ik (*^%%&^ voor !
Heb uiteindelijk zelf maar opgehangen want die vent snapte er werkelijk niets van.
Re: Ziggo van analoog naar digitaal. Hoe Ziggo klanten in de zet
Het is ook niet mijn veronderstelling.vogels schreef:De enkele x dat ik ze in zo'n 15 jaar heb gebeld, was het niet nodig om mijn stem te verheffen. Altijd prima opgelost.Toch wel toevallig dat Ziggo allemaal scheldende mensen met een grote mond aan de telefoon krijgt
Re: Ziggo van analoog naar digitaal. Hoe Ziggo klanten in de zet
Ach ligt er ook helemaal wie je aan de telefoon krijgt.vogels schreef:De enkele x dat ik ze in zo'n 15 jaar heb gebeld, was het niet nodig om mijn stem te verheffen. Altijd prima opgelost.Toch wel toevallig dat Ziggo allemaal scheldende mensen met een grote mond aan de telefoon krijgt
Re: Ziggo van analoog naar digitaal. Hoe Ziggo klanten in de zet
@vogels
Hier dezelfde ervaring, weinig problemen ondervonden in al die jaren met Ziggo.De enkele x dat ik ze in zo'n 15 jaar heb gebeld, was het niet nodig om mijn stem te verheffen. Altijd prima opgelost.