LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna
Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna
Ik had storing op 1tv zender. Gebeld met helpdesk. De medewerker gaf mij op om allerlei dingen te veranderen. Na 45 minuten aan de telefoon bleek dat geen enkele zender het meer deed. Hij wist het niet meer. Ik vroeg kun je geen monteur langs sturen. Na overleg met zijn meerdere kon dat zonder kosten. Vervolgens werd ik doorverbonden met de verkeerde storings/installatieafdeling. Na 10 minuten aan de telefoon werd er een afspraak gemaakt voor volgende week, eerder kon niet. Dat het kosteloos zou zijn was niet bij de inplanner bekend, maar hij nam dat aan van mij. Vervolgens werd ik weer doorverbonden met de storingsafdeling. Nu moest ik opnieuw allerlei instellingen veranderen en zowaar ik heb weer tv, uitgezonderd de zender waarvoor ik gebeld had.
Conclusie: 1 uur aan de telefioon gehangen. De 1e medewerker hielp mij van de regen in de drup.
Monteur kan pas volgende week komen.
3e medewerker hielp zodanig dat ik weer tv gedeeltelijk heb.
Is dit de hoge servicegraad waar Ziggo altijd over spreekt.
Conclusie: 1 uur aan de telefioon gehangen. De 1e medewerker hielp mij van de regen in de drup.
Monteur kan pas volgende week komen.
3e medewerker hielp zodanig dat ik weer tv gedeeltelijk heb.
Is dit de hoge servicegraad waar Ziggo altijd over spreekt.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna
Helpdeskmedewerkers bij ziggo moeten zo goedkoop mogelijk zijn, en mogen zo min mogelijk kosten.
De opleiding die ze krijgen is minimaal - nog geen 2 weken.
Op zich proberen ze het wel - maar hebben ze niet de kennis, de middelen of de autoriteit om dingen echt op te lossen.
Van een vriend die tot voor kort daar werkte heb ik begrepen dat dit echt de standaard is - en dat managers daar belangen hebben bij callcenters, en die daarom zelfs met slechte prestaties, gewoon ingehuurd blijven..
Pijnlijk - maar ja.
De opleiding die ze krijgen is minimaal - nog geen 2 weken.
Op zich proberen ze het wel - maar hebben ze niet de kennis, de middelen of de autoriteit om dingen echt op te lossen.
Van een vriend die tot voor kort daar werkte heb ik begrepen dat dit echt de standaard is - en dat managers daar belangen hebben bij callcenters, en die daarom zelfs met slechte prestaties, gewoon ingehuurd blijven..
Pijnlijk - maar ja.
Re: Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna
Wie draaid op voor de kosten van telefoon en tijd die je hierin steekt?
Waarom hebben dit soort bedrijven niet een gratis nummer, in ieder geval voor hun klanten?
En in hoeverre krijg je een vergoeding dat een overeengekomen product niet geleverd wordt?
Waarom doet de overheid (eigenlijk helemaal) niets met de gigantisch aantal klachten als het gaat om service van bedrijven?
Liberalisering, holadijee
Waarom hebben dit soort bedrijven niet een gratis nummer, in ieder geval voor hun klanten?
En in hoeverre krijg je een vergoeding dat een overeengekomen product niet geleverd wordt?
Waarom doet de overheid (eigenlijk helemaal) niets met de gigantisch aantal klachten als het gaat om service van bedrijven?
Liberalisering, holadijee
Re: Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna
Ter informatie: voor de klanten van Ziggo is bellen naar de klantenservice inderdaad gratisWaarom hebben dit soort bedrijven niet een gratis nummer, in ieder geval voor hun klanten?
Re: Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna
Ter informatie: Alleen voor de mensen die ook telefonie van Ziggo hebben, voor de alleen-kabelklanten dus niet.Dirkie schreef:Ter informatie: voor de klanten van Ziggo is bellen naar de klantenservice inderdaad gratisWaarom hebben dit soort bedrijven niet een gratis nummer, in ieder geval voor hun klanten?
Re: Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna
Is toch maar een mooie service van Ziggo zo'n gratis nummer. Andere providers
vragen daar veel geld voor.
vragen daar veel geld voor.
Re: Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna
Ja inderdaad vooral als je niet kan bellen met je vaste telefoon van Ziggo en dat je dus daarom belt.Zandink schreef:Is toch maar een mooie service van Ziggo zo'n gratis nummer. Andere providers
vragen daar veel geld voor.
Re: Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna
@ Zandink, werk je toevallig voor Ziggo ofzo, zie je op diverse topics
Ziggo helemaal de hemel in prijzen.
Ziggo is goed zolang het werkt.
Ziggo helemaal de hemel in prijzen.
Ziggo is goed zolang het werkt.
Re: Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna
Misschien zijn de kabels niet goed bij je thuis of zo iets, ik heb ze ook weleens moeten bellen met mijn mobieltje als je dat uitlegt aan ze kreeg ik die kosten 2x vergoed.
Verder altijd vriendelijke medewerkers aan de lijn gehad.
Neen Chocomelk ik heb altijd een eigen bedrijf gehad waar mijn zonen nu werken, zelf ben ik gepensioneerd en verblijf vaak in Engeland
Verder altijd vriendelijke medewerkers aan de lijn gehad.
Neen Chocomelk ik heb altijd een eigen bedrijf gehad waar mijn zonen nu werken, zelf ben ik gepensioneerd en verblijf vaak in Engeland
Re: Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna
Op 1x na heb ik ook altijd vriendelijke medewerkers gesproken, en nee ligt niet aan de kabels hier, lag aan ziggo maar voordat ze dat eindelijk eens begrepen waren we een aantal weken verder.Zandink schreef:Misschien zijn de kabels niet goed bij je thuis of zo iets, ik heb ze ook weleens moeten bellen met mijn mobieltje als je dat uitlegt aan ze kreeg ik die kosten 2x vergoed.
Verder altijd vriendelijke medewerkers aan de lijn gehad.
Neen Chocomelk ik heb altijd een eigen bedrijf gehad waar mijn zonen nu werken, zelf ben ik gepensioneerd en verblijf vaak in Engeland
Re: Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna
Kan overal gebeuren sommige mensen hebben soms wat vaker pech dan anderen.
Re: Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna
Klantenservice van Tele2 is ook gratis voor klanten van Tele2, daarnaast is de klantenservice van Sicko zo amateuristisch dat het geen cent waard is.Chocomelk schreef:Ja inderdaad vooral als je niet kan bellen met je vaste telefoon van Ziggo en dat je dus daarom belt.Zandink schreef:Is toch maar een mooie service van Ziggo zo'n gratis nummer. Andere providers
vragen daar veel geld voor.
Re: Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna
Prima service bij Ziggo kan niets anders beweren.
http://tweakers.net/nieuws/67473/ziggo- ... oeien.html
http://tweakers.net/nieuws/67473/ziggo- ... oeien.html
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna
Intern - dus voor eigen gebruik - zullen ze dit wel hebben.esell schreef:Hanteren internetnet providers eigenlijk een zwarte lijst omtrent wanbetalers
of is dat in strijd met het College Bescherming Persoonsgegevens ?
Maar een lijst voor alle providers lijkt me niet te bestaan (officieel)
Re: Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna
Wat heb je er aan of het gratis is of niet, zoals ik al eerder heb vermeld heb ik aardig wat problemen gehad met telefoon van ziggo (nee lag niet aan kabels of dergelijke), doordat vaste telefoon het niet deed is het ook niet gratis om te bellen.jlthkoch schreef:Klantenservice van Tele2 is ook gratis voor klanten van Tele2, daarnaast is de klantenservice van Sicko zo amateuristisch dat het geen cent waard is.Chocomelk schreef:
Ja inderdaad vooral als je niet kan bellen met je vaste telefoon van Ziggo en dat je dus daarom belt.
Re: Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna
Je kunt inderdaad beter de klantenservice helemaal niet nodig hebben, omdat alles goed werkt. De helpdesk van Sicko lost meestal niets op, bij problemen met Sicko is opzeggen de beste oplossing.Chocomelk schreef:Wat heb je er aan of het gratis is of niet, zoals ik al eerder heb vermeld heb ik aardig wat problemen gehad met telefoon van ziggo (nee lag niet aan kabels of dergelijke), doordat vaste telefoon het niet deed is het ook niet gratis om te bellen.jlthkoch schreef:Klantenservice van Tele2 is ook gratis voor klanten van Tele2, daarnaast is de klantenservice van Sicko zo amateuristisch dat het geen cent waard is.Chocomelk schreef:
Ja inderdaad vooral als je niet kan bellen met je vaste telefoon van Ziggo en dat je dus daarom belt.