Het geval:
Ik heb mijn 1-jarig Hi abonnement een paar maanden geleden beeindigd/ niet verlengd omdat de service van Hi ongelovelijk slecht is en ze erg duur zijn. De telefoon (HTC) was echter wel goed dus heb ik na Hi een sim-only abonnement bij Simyo afgesloten (die mij zeer zeer goed bevalt trouwens, echte aanrader). maar nu heb ik een paar maanden Simyo en nu begint mijn mobiele telefoon raar te doen, vage foutmeldingen te geven etc, ik heb hem gereset en al maar het wil niet helpen.
Mijn vraag: Hoe lang heb ik wettelijk recht op garantie en bij wie moet ik zijn voor de garantie?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Abonnement afgelopen, telefoon stuk, garantie?
Re: Abonnement afgelopen, telefoon stuk, garantie?
2 jaar, bij de verkopende partij.
-
Pindakaaspotje
- Berichten: 1672
- Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01
Re: Abonnement afgelopen, telefoon stuk, garantie?
***CENSUUR! TROS RADAR
