LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Abonnement afgelopen, telefoon stuk, garantie?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
308426
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jun 2011 12:09

Abonnement afgelopen, telefoon stuk, garantie?

Ongelezen bericht door 308426 »

Het geval:
Ik heb mijn 1-jarig Hi abonnement een paar maanden geleden beeindigd/ niet verlengd omdat de service van Hi ongelovelijk slecht is en ze erg duur zijn. De telefoon (HTC) was echter wel goed dus heb ik na Hi een sim-only abonnement bij Simyo afgesloten (die mij zeer zeer goed bevalt trouwens, echte aanrader). maar nu heb ik een paar maanden Simyo en nu begint mijn mobiele telefoon raar te doen, vage foutmeldingen te geven etc, ik heb hem gereset en al maar het wil niet helpen.

Mijn vraag: Hoe lang heb ik wettelijk recht op garantie en bij wie moet ik zijn voor de garantie?

GodsSon
Berichten: 203
Lid geworden op: 21 feb 2010 18:59

Re: Abonnement afgelopen, telefoon stuk, garantie?

Ongelezen bericht door GodsSon »

2 jaar, bij de verkopende partij.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Abonnement afgelopen, telefoon stuk, garantie?

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR

Gesloten