ciske schreef:Jolijn schreef:@ ciske, het maakt mij niet uit om welke reden TS getekend heeft. Jij vroeg 'waarom', ik heb het bericht terug gezocht. Da's alles.
@Jolijn dat had ik gelezen maar alsnog is TS een draaitol waar dus een kostenplaatje aan zit, en sorry heb geen medelijden.
Een huis krijg je nooit kant en klaar daar moet je moeite voor doen.
Ik heb nooit om medelijden gevraagd, dus hoef ik geen medelijden van je te hebben.
De vraag was alleen of ik het huis kan annuleren, zo niet dan ga ik het gewoon opzeggen en dan weet ik heus wel dat ik een maand huur moet betalen. Dus dat geld ben ik dan sowieso kwijt. Als ik besluit om dat huis toch zo te nemen in die staat, dan ben ik meer geld kwijt alleen voor het opknappen. Zoveel geld heb ik niet en als ik het geld had, had ik het er ook niet voor over om zoveel geld in zo'n verrotte huis te investeren.
Nu dat niet meer hoef omdat ik particuliers iets kan huren, kan ik mijn geld besparen. En dit huis ziet er een heel stuk beter uit. Hoef er weinig aan te doen, dus dat bespaart me toch een hele hoop geld.
En over het feit dat ik een draaikont ben, ja kan best zo zijn. Maar ik hoorde 2 dagen na het tekenen van het contract dat die particuliere huis vrij zou komen. Had ik dit eerder geweten, dan had ik natuurlijk nooit die van de woningbouw geaccepteerd en ook niet getekend. Maar ja zoiets weet je nooit van te voren.
En ik had ook aan de woningbouw gevraagd of het mogelijk was om het huurcontract later te mogen tekenen (dit omdat ze nog bepaalde zaken zouden verbeteren), maar zij gingen er niet mee akkoord. Ik was verplicht om die dag te tekenen.