Alice heeft de meest waardeloze klantenservice die je je voor kan stellen.
Het modem dat ze gebruiken gaat regelmatig kapot (2* in afgelopen 2 jaar)
Als je belt voor een nieuw modem zeggen ze dat ze het opsturen
binnen 5 dagen.
Na 9 dagen bellen met de 'klantenservice' aka 15 cent per minuut betalen om een half uur in de wachtrij gezet te worden.
Wat blijkt, het modem is geretourneerd omdat er het verkeerd geaddresseerd is.
De rekeningen die ze sturen komen echter altijd mooi op het juiste adres aan.
Even contact opnemen omdat het modem geretourneerd is ho maar, even snel naar een noodoplossing zoeken, niets daarvan.
Ik wacht nu al 2 weken op het kabelmodem en wordt echt zo moe van dit waardeloze bedrijf.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Modem kapot bij Alice, wacht maar minimaal 2 weken
-
Re: Modem kapot bij Alice, wacht maar minimaal 2 weken
Is overstappen een optie?
al eens op de site gekeken? alice is nu samen met tele2 ,misschien daar eens een mailtje heen sturen , of bellen.
Ik heb ook Alice gehad (door het intrekken bij mijn schoonouders op moeten zeggen) maar ik heb ook een modem gehad die stuk is gegaan. Die is binnen 1 week vervangen. Ik heb hier niet lang op hoeven wachten en ook de service aan de telefoon was goed. Je betaalt er ook naar toch?? Toendertijd 20 euro per maand. In vergelijking met UPC, Ziggo en noem ze maar op een lachertje!!
Helaas woon ik nu in een dorp waar alleen UPC bereik heeft want anders was het weer Alice geworden ...
Succes met je probleem. Even doorbijten en misschien toch maar overstappen?? Gelukkig hebben we genoeg keus.
Helaas woon ik nu in een dorp waar alleen UPC bereik heeft want anders was het weer Alice geworden ...
Succes met je probleem. Even doorbijten en misschien toch maar overstappen?? Gelukkig hebben we genoeg keus.