Hoi,
in 2004 hebben we een dakkapel laten plaatsen door keurkozijn.
We hebben heel veel lekkage gehad (achteraf niet door de dakkapel zelf maar doordat er dus ineens een dakkapel zat waardoor het water een andere weg naar beneden nam .
We hebben heel veel gebeld met keurkozijn en werden zeer onbeschoft geholpen waardoor we hebben gezegd...jullie komen er niet meer in.
Later zijn ze toch nog weer (perongeluk) geweest om wederom lekkage te verhelpen aan het lood.
Nu hebben we weer lekkage....scheuren in het kunstof van de dakkapell.....
Nu is mijn vraag....kan dat zomaar?
Ik dacht dat dat soort dingen niet konden met kunstof (tenzij het onder zware druk staat natuurlijk)...is dit een fabrikage fout, plaatsings fout of kan dat gewoon...
Heeft iemand anders hier ook last van?
Groet,
Gert-Jan
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Scheuren in een dakkapel
Re: Scheuren in een dakkapel
Zijn ze ms aangesloten bij een geschillencommissie ?
-
Excuus voor de vertraging...vakantie he...
Ik denk het wel maar waar het mij nu om gaat is of een kunstof dakkapel zomaar scheuren kan krijgen (dus los van het feit dat ik niemand adviseer om naar K kozijn te gaan)
Gr,
Gert-Jan
Ik denk het wel maar waar het mij nu om gaat is of een kunstof dakkapel zomaar scheuren kan krijgen (dus los van het feit dat ik niemand adviseer om naar K kozijn te gaan)
Gr,
Gert-Jan
Dan moet je toch iets meer vertellen over die scheuren. Ms foto plaatsen?.
als het allemaal goed is gemonteerd op de slapers kan dat niet gebeuren, maar dat zal bij u wel niet het geval zijn.
U heeft toch garantie gekregen op de gehele dakkapel !
U heeft toch garantie gekregen op de gehele dakkapel !
hoe kunnen ze er per ongeluk weer in komen dat snap ik niet echt goed