Omdat wij volgens UPC niet binnen 7 dagen gehoor hadden geven aan dit verzoek werd op 6 mei 2002 onze internetverbinding afgesloten.
Niemand zal het verbazen dat wij pas na de afsluiting van UPC hierover bericht kregen en zoals bekend heeft klagen, bellen, faxen en aangetekende brieven versturen geen zin. Echter UPC vond het wel nodig om nog drie maanden lang abonnementsgeld te innen.
Na contact te hebben gehad met de helpdesk (de wachttijden zijn bij jullie allemaal wel bekend) werd ons medegedeeld dat wij niet afgesloten waren, maar er een storing in onze wijk was. Nou deze storing loopt waarschijnlijk tot op de dag van vandaag nog!
Nu zijn wij inmiddels al zover met UPC gevorderd dat wij niet meer aangemaand worden en na onderzoek is gebleken dat er ten onrechte door UPC geld geeist wordt. Dus wij hebben recht op teruggave van onze borg en abon.geld over mei, juni en juli 2002! (eur 100,83)
De grap is nu dat er problemen zijn het het systeem (tell me something new!
Tuurlijk kunnen wij hierna fluiten, maar ik denk dat wij deze week nog maar weer eens voor de zoveelste keer een aangetekende brief en fax die kant op sturen.............
