LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Roboduster via Groupon

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Noldy84
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2011 16:31

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door Noldy84 »

Deze mail zojuist verzonden:

Haha, had hem donderdag in huis, zaterdagochtend uitgepakt (mooie verzend doos??? Stuk papier...), aan de lader gekoppeld, daarna het hele weekend aan het werk geweest. Dus heb zojuist eindelijk kunnen testen!! Gewoon omdat ik benieuwd was, had allang besloten om het ding toch te retourneren. Ga geen € 180,- betalen voor een product wat ik niet gekocht heb, snap dus ook nog steeds niet dat mensen er nog steeds genoegen mee nemen. Nou de robo-prutser is 2 keer ergens tegenaan gereden en is er mee gestopt. Lijkt erop dat ie geen power meer heeft (2 dagen aan het snoer gezeten...) Totdat ik hem op z'n kop hou haha begint het schermpje weer te branden en als ik hem dan voorzichtig neerzet kan ik hem weer aanzetten totdat ie zich weer stoot want dan valt ie weer volledig uit... haha 3 maanden wachten voor niks! Complimenten ben nog nooit zo in de **** genomen!

Een paar vragen aan Groupon, die blijf ik verantwoordlijk vinden en niet Kromhout want daar heb ik niks bij gekocht, daarbij vindt ik Kromhout wel een oplichter.

Oke levering duurt lang, na wat gezeik op social media begrijpt Groupon dat het ook te lang duurt en gaan ze over op actie en doen er dan alles aan dat het product wordt geleverd.

Het blijft raar dat mensen die al eerder mails hadden gestuurd naar Groupon gewoon geen antwoord krijgen.

Kromhout houd Groupon aan het lijntje en Groupon neemt alles klakkeloos over. Levering week 24, daarna 26, daarna 27, daarna 30, daarna 32, daarna 33... Hallo! Is er wel iemand thuis bij Groupon? Gaan daar geen alarm bellen af? Is Groupon een sociale werkplaats? Ongelofelijk!...

Groupon gaat mee in het verhaal van de verkeerde op maat gemaakte dozen (?)... Het product wordt geleverd met een papiertje erom heen!...

Groupon heeft geen contact meer met Kromhout...... Alarmbellen?

Groupon heeft voor levering de producten in handen, hadden ze de producten niet even kunnen controleren?... Of het het juiste was en of het de producten zijn waar de mensen voor betaald hadden... Sterker nog,... er zijn zelfs 4 verschillende types in omloop... Als je de producten gecontroleerd hebt, waarom toch doen besluiten om te gaan leveren? Wees eerlijk, cancel de zooi en leg de mensen uit waarom... Verkeerd product hier hebben jullie niet voor betaald etc...

Groupon helpdesk, waarom zo slecht te bereiken? Waarom zulke slechte service en waarom alleen via social media of een blog contact... Waarom niet ergens een excuus...

Oke alles loopt dus niet lekker dus we maken een blog waar klanten een reactie kunnen plaatsen en waar we de mensen up to date kunnen houden... (stuur iedereen toch gewoon een mail zodat ze niet zelf overal achteraan moeten gaan).
Wat opvalt aan het blog is dat 9 van de 10 ontevreden is. Laura (die het blog update) beweert zelfs ergens tussen de berichten dat het gros van de klanten blij is met het product (?) Waar haalt ze dat vandaan??? Op bijna elk positief berichtje reageert ze, hier en daar op een negatief (dat zijn de meeste berichten) berichtje.
Ergens op het blog ontstaat een discussie over de samsung-robotzuiger, iemand reageert er slechte ervaring mee te hebben en de robo-prutser van zijn buurman heeft geleend en daar een betere ervaring mee te hebben. Laura reageert als volgt: "Bedankt voor je berichtje Goed om te horen dat deze het beter doet dan de samsung!
Groeten Laura"
Dit staat tussen al die negatieve berichten, "Laura (en Groupon) neem je jezelf wel serieus??" Vooral dat "Goed om te horen"...

Hoe hebben jullie kunnen adverteren dat het apparaat € 419,- waard zou zijn en dat we € 240,- zouden besparen? Hoe gaat zo'n screening? Wie regelt dat wie is verantwoordelijk voor die deal? Bij mij had ie eruit gelegen.

Wees voor 1 keer deze deal eerlijk en stuur iedereen een mail met een excuus waarin je aangeeft dat het een waardeloze deal was en dat er niet zorgvuldig mee is omgesprongen. Hierin zet je ook wat het apparaat eigenlijk waard is en dat mensen geen € 240,- hebben bespaart. Dat mensen hem terug mogen sturen en hoe ze dat moeten doen en dat ze alles tot de laatste cent terug krijgen, incl. de porto kosten voor het terug sturen. Dan kunnen mensen zelf bepalen (bij wie het apparaat het wel doet) of het hun de € 179,- waard is.
Alle vragen op een rijtje:
1. Waarom is het contact zo slecht met de klanten onderhouden?
2. Waarom wel kunnen reageren op social media?
3. Waarom meegegaan in de leugens van Kromhout? (ook toen jullie allang wisten dat het niet in de haak was)
4. Waarom zelf liegen? (verhaaltjes over de dozen wat achteraf papier was)
5. Waarom de producten niet gecontroleerd? (jullie hadden ze in handen)
6. Waarom nog steeds het product verdedigen?
7. Waarom niet toegeven dat het een waardeloze deal is?
8. Waarom heeft het allemaal zo kunnen lopen zoals het is gelopen?
9. Waarom een advertentie plaatsen van een product t.w.v. € 420,- en deze niet leveren? Hoe wisten jullie dat het een apparaat t.w.v. € 420,- was?
10. Waarom krijg ik waarschijnlijk geen antwoord op deze vragen?

Ontken wat je wilt ontkennen toch raar dat zo ontzettend veel mensen het met me eens zijn.

http://blog.groupon.nl/2011/08/15/robo- ... mment-1128

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 9&t=100872 (ondertussen 18 (!) pagina’s lang ontevrede mensen)

http://www.facebook.com/pages/Boycott-G ... 4064954151

Het mag wel duidelijk zijn dat ik mijn apparaat OOK graag retour wil zenden.
Laat maar weten hoe.

Met de hele vriendelijke groeten,
Arnold Hirdes

p.s. zoals jullie gezien heb ik in de cc deze mail ook naar de redactie van tros-radar gestuurd.

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

amen!

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

No offence en sorry dat ik het zeg, maar wat een vreselijk slechte e-mail.

Ik ben absoluut geen held in spelling, maar "ik vindt" is toch wel heel erg fout wat een kind van 8 toch al beter doet.

Verder een brief beginnen met "Haha"? Wat is er mis met een Geachte heer/mevrouw en een nette verwoording van de situatie.

Uit de naam lijkt het alsof je in 1984 bent geboren? Dat maakt je 2 jaar jonger dan ik ben. Sorry, maar ik voel mij ongeveer beschaamd voor mijn leeftijd. Het mailtje straalt (in mijn optiek) erg een "ik ben 16 jaar"-factor uit (no offence).

Nogmaals, voel je niet aangevallen maar een beetje nettere brief zal in ieder geval een betere reactie geven dan bovenstaande brief. Als ik bij Groupon zou zitten en deze mail krijg te lezen, begin ik eerst met lachen en zal daarna een standaard brief terugsturen.

Ik vraag mij hier, als 29 jarige, toch echt af waar het fout gaat in de maatschappij dat men dit soort E-mails gaat sturen naar Tros Radar. Zo wordt niemand serieus genomen.

En nee, ik heb geen hoge opleiding of stel mij boven mensen, ik ben gewoon MBO systeembeheerder en muzikant en dit soort E-mails doen mij nou eenmaal rillen over hoe men blijkbaar omgaat met elkander.

Ja, er zijn fouten gemaakt (absoluut) door zowel Kromhout als Groupon. Groupon doet zijn best om dit zo goed mogelijk op te lossen met de middelen die ze heeft. Groupon had ook kunnen zeggen, zoek het uit met Kromhout (dat staat namelijk in hun voorwaarden) en succes verder, maar ze kiezen ervoor om toch in de bres te springen wat nu resulteert in een shitload van klachten. Zo'n mail helpt niet om Groupon een positief geluid terug te geven.

Nogmaals, dit is geen aanval maar ik hoop dat ik mensen nog eens extra laat nadenken over hoe men zou moeten communiceren. Negatief communiceren is makkelijk, maar hier krijg je ook negatieve reactie op. Hou hier, met alles, gewoon rekening mee :)

Mochten mensen nog niet overtuigd zijn:
Bedenk je zelf eens in als iemand naar je toe komt en zegt:
Jij bent een vuile ******* en ik eis dat je mij nu mijn geld terug geeft..
of
Luister eens, allemaal leuk en aardig, maar zou je mij dat geld terug willen geven?

In welke situatie denk je dat je eerder je geld terugkrijgt?

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

niet iedereen is goed in dit soort dingen. niet iedereen gaat ook hetzelfde om met dit soort dingen.

alhoewel ik het zelf ook anders verwoord had, is de boodschap wel duidelijk.

nu lees ik op de groupon blog dat men instructie krijgt om em onder rembours terug te sturen????
welke slimmerik heeft dit nu weer verzonnen?

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Dat heb ik ook ontvangen. Op zich is daar niks mis mee. Behalve dat Kromhout het kan weigeren waardoor de kosten bij de ontvanger terug komen. Een antwoordnummer was netter geweest.

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

onder rembours terugzenden? het is wel de meest exotische manier die ik tot nu toe ooit meegemaakt heb. bovendien ook de meest gevoelige. immers de klant betaald weer opnieuw en welk bedrag ga je erop zetten? de rembourskosten + 7,50? dat is toch iemand onnodig op kosten jagen? zowel voor klant en kromhout.

DPD kan ook ophalen en tegen een stuk betere tarieven dan Post NL.

nu duurt het zeker drie weken voor post NL om het remboursbedrag (vergeet ook niet dat hier een commissie regeling aan vast hangt!) en groupon gaat zo'n 180 euri storten , en op welke termijn?

Dit moet echt anders. dit is zo knullig bedacht dat de opmerking over "sociale werkplaats" nog op z'n plek valt.

calastra
Berichten: 33
Lid geworden op: 22 dec 2003 21:32

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door calastra »

Stel er sturen per dag 50 personen de Roboduster terug onder rembours, dan zou Kromhout al zo'n 9000 euro in kas moeten hebben?
Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
Ik vind het ook belachelijk dat Groupon weer hun verantwoordelijkheid afschuift op de consument.
Er is niet geleverd wat besteld is. Zorg er dan zelf voor dat er op een afgesproken datum de goederen weer worden afgehaald, of zorg in ieder geval voor een antwoordnummer. Er zijn zat mogelijkheden om er in ieder geval voor te zorgen dat de gedupeerden niet op extra kosten worden gejaagd.
Hoe meer ik hier lees, hoe blijer ik ben dat ik de Roboduster op tijd geannuleerd heb., en in ieder geval het grootste bedrag terug heb ontvangen.

Noldy84
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2011 16:31

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door Noldy84 »

Whizzi, ik heb het bericht geschreven als reactie op dit forum.
Tijdens het schrijven was ik het zo zat met Groupon dat ik alles heb gekopieerd en geplakt in een email naar Groupon. Zodat ze zeker weten lezen hoe zat ik het met die organisatie ben.

Over het algemeen ben ik erg goed in het opstellen van brieven, nadat ik het gecontroleerd heb. Op dit moment interesseert het me niet hoeveel fouten erin zitten, als de boodschap maar duidelijk is. Al lijkt het door een 16-jarige te zijn geschreven (ook die mogen klagen).

Ik heb met de tijd 5 nette emails naar Groupon verstuurd waarvan ik 1 algemeen emailtje op terug heb gehad. Misschien (zoals groupon het altijd zegt) zijn de mails wel in hun SPAM-filter terecht gekomen.

Groupon heeft zelf ook een prima taal gebruik als organisatie zijnde:
http://forum.www.trosradar.nl/search.ph ... 0&start=20

En alleen maar je en jij-en (tutoyeren) staat niet geheel netjes voor een bedrijf.

Wat betreft de cc: naar Tros-radar, Groupon heeft allang bewezen dat ze pas op actie over gaan op het moment dat hun naam te grabbel wordt gegooid. Ach,.. misschien werkt het.

Groupon kan zoveel in hun voorwaarden zetten als ze willen, feit blijft dat ik mijn aankopen bij Groupon heb gedaan. Dus ze moeten wel in de bres springen.

Toch blijf ik erbij dat ze er knullig mee omgaan (dingen toezeggen waarvan ze zelf niet eens weten of ze het waar kunnen maken).

Voorbeeld: Er komen klachten van een zogenaamde ER09 code.

"Status update 19/8: Er zijn een aantal mensen die de code ER09 te zien krijgen. We hebben zojuist contact gehad met de fabrikant. Zij sturen ons maandag een foto + uitleg hoe het op te lossen is. Ik heb gevraagd of dit vandaag nog kon, maar dat lukte helaas niet…"

Hier is nog niks over verschenen, ze hebben contact met china erover daar is het ondertussen al dinsdag.

Beloftes... beloftes... en nog eens beloftes... Maak ze niet als je ze niet na kan komen. Zeg dan niks!

Over kinderen van 8 gesproken, die kunnen er inderdaad beter mee omgaan dan Groupon.

Feiten:

Groupon heeft veel beloftes gemaakt die ze niet of veel te laat zijn nagekomen.
Oplossing: Maak geen beloftes als je niet zeker weet dat je ze kan nakomen. Groupon had alle rede tot wantrouwen in de deal.

Groupon heeft een deal op internet gezet die niet klopt. Geen robot t.w.v. € 419,- en geen functies die wel beloofd zijn. Daarom gaan mijn klachten naar Groupon en niet naar hun partner!

Het stomme is dat alle deals (en dat zijn er best wel wat) die bij Groupon misgaan op de zelfde manier verlopen. Foute info bij de deal, loze beloftes, slecht bereikbaar (telefonisch en via email) en het ligt allemaal niet aan Groupon. Die doen zo ontzettend hard hun best om het allemaal tot een goed einde te brengen. Jaja ze zijn de gebeten hond...
Whizzi, ik heb het bericht geschreven als reactie op dit forum.
Tijdens het schrijven was ik het zo zat met Groupon dat ik alles heb gekopieerd en geplakt in een email naar Groupon. Zodat ze zeker weten lezen hoe zat ik het met die organisatie ben.

Over het algemeen ben ik erg goed in het opstellen van brieven, nadat ik het gecontroleerd heb. Op dit moment interesseert het me niet hoeveel fouten erin zitten, als de boodschap maar duidelijk is. Al lijkt het door een 16-jarige te zijn geschreven (ook die mogen klagen).

Ik heb met de tijd 5 nette emails naar Groupon verstuurd waarvan ik 1 algemeen emailtje op terug heb gehad. Misschien (zoals groupon het altijd zegt) zijn de mails wel in hun SPAM-filter terecht gekomen.

Groupon heeft zelf ook een prima taal gebruik als organisatie zijnde:
http://forum.www.trosradar.nl/search.ph ... 0&start=20

En alleen maar je en jij-en (tutoyeren) staat niet geheel netjes voor een bedrijf.

Wat betreft de cc: naar Tros-radar, Groupon heeft allang bewezen dat ze pas op actie over gaan op het moment dat hun naam te grabbel wordt gegooid. Ach,.. misschien werkt het.

Groupon kan zoveel in hun voorwaarden zetten als ze willen, feit blijft dat ik mijn aankopen bij Groupon heb gedaan. Dus ze moeten wel in de bres springen.

Toch blijf ik erbij dat ze er knullig mee omgaan (dingen toezeggen waarvan ze zelf niet eens weten of ze het waar kunnen maken).

Voorbeeld: Er komen klachten van een zogenaamde ER09 code.

"Status update 19/8: Er zijn een aantal mensen die de code ER09 te zien krijgen. We hebben zojuist contact gehad met de fabrikant. Zij sturen ons maandag een foto + uitleg hoe het op te lossen is. Ik heb gevraagd of dit vandaag nog kon, maar dat lukte helaas niet…"

Hier is nog niks over verschenen, ze hebben contact met china erover daar is het ondertussen al dinsdag.

Beloftes... beloftes... en nog eens beloftes... Maak ze niet als je ze niet na kan komen. Zeg dan niks!

Over kinderen van 8 gesproken, die kunnen er inderdaad beter mee omgaan dan Groupon.

Feiten:

Groupon heeft veel beloftes gemaakt die ze niet of veel te laat zijn nagekomen.
Oplossing: Maak geen beloftes als je niet zeker weet dat je ze kan nakomen. Groupon had alle rede tot wantrouwen in de deal.

Groupon heeft een deal op internet gezet die niet klopt. Geen robot t.w.v. € 419,- en geen functies die wel beloofd zijn. Daarom gaan mijn klachten naar Groupon en niet naar hun partner!

Het stomme is dat alle deals (en dat zijn er best wel wat) die bij Groupon misgaan op de zelfde manier verlopen. Foute info bij de deal, loze beloftes, slecht bereikbaar (telefonisch en via email) en het ligt allemaal niet aan Groupon. Die doen zo ontzettend hard hun best om het allemaal tot een goed einde te brengen. Jaja ze zijn de gebeten hond...
http://forum.www.trosradar.nl/search.ph ... y&start=20

Misschien puntje van aandacht bij Groupon: Loop een deal van top tot teen na voordat je het online plaatst! Groupon plaatst deal dus verantwoordelijk voor wat erin staat en dus ook verantwoordelijk voor de verkoop en de after- sale!


En dan ook nog onder rembours terug sturen? Ze zijn totaal de weg kwijt daar!

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Mja.. fouten zijn er enorm veel gemaakt door veels te veel partijen. Ik ga gewoon onder rembours verzenden en we zien het wel weer.

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

moet je het voor het volle bedrag (dus robo+verzendkosten+ evt rembourskosten) verzenden?

johanerwin
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 jul 2011 14:06

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door johanerwin »

Heb ipv 7,50 verzendkosten retour, 20 credits (=20 euro) Groupon gekregen, te besteden binnen 6 maanden. Is wat mij betreft ok.

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Ik heb eerlijk gezegd geen idee, ik ben er wel bang voor. Ik ga niet nog eens extra betalen om een defecte robot op te sturen. Dan is het zelfs nog goedkoper dat ik vanuit Helmond naar Tilburg rij en daar de robot persoonlijk ga afgeven (of door z'n pisbuis duwen, net wat het beste uitkomt).

Ik heb even opgezocht, maar voor rembours verzendingen moet de verzender dus gewoon betalen (iets rond de 15 euro ??)

Ik zal weer contact opnemen met Groupon. Ik ga niet akkoord met 15 euro om te verzenden, dat maakt 20 "credits" niet goed. Als ook nog blijkt dat ik kan fluiten naar de 7,50 verzendkosten :o. 15+7,50 tegenover 20 "credits" (wat 20 euro is), dan ga ik geld verliezen...

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

rembours voor 5 kg kost 16 euro

hier nog even de tarieven van de andere soorten zendingen:

pakket post binnenland (5000 gram)
Standaard Pakket € 6,75
Aangetekend Pakket € 8,05
Pakket met Verzekerservice € 13,55
Betaalservice Productnummer: € 16,00

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Ok, maakt voor het verhaal niet veel uit. Ik heb zojuist dit naar Groupon gestuurd:
Beste $contactpersoon bij groupon,

Ik heb een goede poging gedaan om het pakketje te verzenden via Post NL, maar men wilde hier ruim 15 euro voor hebben. Ik heb wel goed vertrouwen heb in de teruggave van het aankoopbedrag, maar ik heb geen vertrouwen in de teruggaaf van de verzending (à €7,50). Bij elkaar wordt het dus 15+7,50 = 22,50 wat ik niet meer ga terugzien (tenzij ik zwart op wit ga krijgen dat ik alle kosten terug ga krijgen) en dan is die 20 credits ineens ook niet heel rendabel meer.

Kortom, graag zie ik een andere oplossing zoals bijvoorbeeld een antwoordnummer of een garantie dat het volledige aankoopbedrag + verzendkosten + rembourskosten worden teruggestort. Als het even kan, graag dit voor iedereen regelen die een defecte robot heeft (zie o.a. het forum van Tros Radar en jullie eigen blog)

Graag je reactie.

Met vriendelijke groet,
Mijn naam
Als het goed is staat mijn ticket nog open en ik kreeg vandaag binnen enkele minuten antwoord (nu uiteraard niet). Ik heb dit in ieder geval gevraagd of mijn ticket open kon blijven totdat ik het geld binnen heb ;)

EDIT: Ik heb hier al een dozijn emails met desbetreffend persoon uitgewisseld.

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

binnen enkele minuten antwoord???
je blijft je verbazen....

Noldy84
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2011 16:31

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door Noldy84 »

Rembours betekent toch dat de ontvanger dus kromhout bij levering de postbode 179 euro betaald en dat de tnt zorgt dat ik dat weer op mijn rekening krijg? Mag ie een hoop cash in huis hebben. Aangezien kromhout ongeveer 50% van elk bestelde robot heeft gekregen.

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

10:41
11:03
11:32
11:57
12:13

Om maar even wat tijden te noemen ;)

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Noldy84 schreef:Rembours betekent toch dat de ontvanger dus kromhout bij levering de postbode 179 euro betaald en dat de tnt zorgt dat ik dat weer op mijn rekening krijg? Mag ie een hoop cash in huis hebben. Aangezien kromhout ongeveer 50% van elk bestelde robot heeft gekregen.
Dit klopt, alleen betaal je daar 16 euro voor.

We kunnen natuurlijk ook versturen voor 429 euro, dat was toch de waarde van de stofzuiger?? :P

Het is een hele vreemde manier om een retour te sturen. Feitelijk kunnen wij, de klanten, nu elk bedrag op die robot zetten en dat dient Kromhout te betalen (zo niet, dan krijgen we het pakje terug... denk ik). Ook Kromhout mag het weigeren, dus ik twijfel heel hard om de boel op deze manier te versturen..

Noldy84
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2011 16:31

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door Noldy84 »

Juist ja, heb nog een mobiel nr van iemand van groupon morgen eerst maar bellen hoe ze het nu voor ogen hebben

johanerwin
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 jul 2011 14:06

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door johanerwin »

Voor het retour zenden van een product dat per ongeluk naar mij toegezonden is (ik had geannuleerd) ga ik echt geen 16.- betalen in de hoop dit bedrag misschien terug te krijgen.

Gesloten