LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN en verhuizing

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
jdebr

KPN en verhuizing

Ongelezen bericht door jdebr »

Op 12 juli 2011 bij KPN gemeld dat ik per 1 augustus 2011 ging verhuizen. KPN heeft mij daarop toegezegd dat ze per 8 augustus 2011 mijn verhuizing om zouden zetten na mijn nieuwe adres. Volgens KPN kon dit niet eerder. Daar had ik geen problemen mee. Verder liet ik mij door de KPN medewerker overhalen om mijn internet+digitenne abonnement in een internet+interactieve tv abonnement met 6 maanden korting te laten wijzigen. Van dit alles kreeg ik dezelfde dag een bevestigingsmail en 2dagen later een brief van KPN. Verder zouden ze mij voor 9 augustus hiervoor nieuwe modems opsturen. Deze had ik op 8 augustus nog niet ontvangen. Dus met KPN gebeld. KPN wist niks meer van mijn verhuizing en abonnementswijziging. Vervolgens ben ik meerdere malen door verbonden,meerdere malen in de wacht gezet en moest ik meerdere malen mijn verhaal doen. Na een uur bellen beloofde KPN het zo snel mogelijk alsnog te regelen em mij hierover terug te bellen. Ook zou ik het abonnements geld terug ontvangen wat ze al wel hadden afgeschreven.Op 11 augustus 2011 nog steeds niks gehoord van KPN. Dus weer gebeld. Weer wisten ze van niks.Na3 uur bellen, waarbinnen ik weer steeds werd door verbonden, enz. kwam het er volgens KPN op neer dat ik mijn verhuizing maar opnieuw aan moest melden en dan tot 9 september moest wachten voor KPN het om kon zetten na mijn nieuwe adres. Daar moest ik het maar mee doen volgens KPN. Kwaad worden heeft geen zin want dan zeggen ze gewoon van: moeten we u helpen of niet!!!!!!!!! Daarop aangegeven dat ik van mijn nieuwe contract en mijn oude internet contract af wil omdat KPN niet levert volgens afspraak en ik opzoek wil naar een andere provider die wel levert.Op 12 augustus hierover nog een brief gestuurd naar KPN met kopieen van hun bevestigingmails en brieven van mijn verhuizing en abonnementswijziging. Op 18 augustus nog niks gehoord van KPN dus weer gebeld om te vragen of mijn brief van 12 augustus was ontvangen door KPN.De medewerkster kon niks terug maar vroeg mij nog even geduld te doen omdat het wel een week kon duren voor ik eenreactie kreeg van KPN. Op 24 augustus nog steeds geen reactie van KPN dus weer gebeld. Nu was mijn brief wel aangekomen en in behandeling genomen. Verder werd mij weer beloofd dat ze mij hierover binnenkort terug zouden bellen. Omdat ik dit deze valse belofte de laatste tijd vaker van KPN heb gekregen gelijk ook weer een brief gestuurd naar KPN. Hier onder andere ingezet dat ik een snellere reactie van KPN van ontvangst en in behandeling nemen van mijn klacht door wel op prijs had gesteld. Ondertussen nog 2brieven van KPN ontvangen. Een ging over een aanvraag voor internet verbinding op mijn oude adres de andere over annulering hiervan omdat er op dat adres al een andere aanvraag voor internet was ingediend. Uiteraard waren deze ook naar mijn oude adres gestuurd. Dit terwijl ik al meerdere malen mijn nieuwe adres aan KPN had door gegeven. Dankzij de verhuis service van TNT Post welke wel goed werkt heb ik ze op het juiste adres ontvangen. Omdat ik dankzij KPN voorlopig zelf geen internet heb kan het wel even duren voor ik op reacties van anderen op mijn verhaal kan reageren.Ik ben afhankelijk van familie en vrienden waar ik momenteel gebruik kan maken van internet.

Miepje1

Re: KPN en verhuizing

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Het is treurig maar dit is bij KPN de normaalste gang van zaken... Blijf vooral doordrammen en bewaar overal bewijzen van.
Sterkte!

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

kpn opzeggen , en als je erbij wilt blijven opnieuw aanvragen gaat sneller.

helaas is kpn een waardeloze provider. succes.

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

Dit bericht is verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

Gebruikers zullen zich in een discussie beperken tot het onderwerp.

cvproductions
Contacteer:

Ongelezen bericht door cvproductions »

Verhuisberichten schijnen niet altijd goed te gaan. Niet alleen bij KPN, maar bij bijna alle aanbieders.
Inderdaad, Ciske heeft gelijk! Een nieuw abonnement nemen bij verhuizing. Dan profiteer je ook nog van de aanbiedingen. Dan het oude opzeggen. Let wel op, want meestal heb je een jaarcontract dat dan nog doorbetaald moet worden. Mocht je dan een betaling vergeten van de oude provider, dan ligt je internet er ook meestal direct uit! (meegemaakt in mijn omgeving).
Dit alles weegt wel op tegen de ongemakken van het doorgeven van een verhuizing. Ook dit heb ik al enkele malen meegmaakt in mijn omgeving.

DJM

Ongelezen bericht door DJM »

Ik weet niet wat er bij KPN aan de hand is hoor.
Het lijkt wel alsof ze daar totaal niet snappen waar ze mee bezig zijn.
Hoe kun je zo een bedrijf runnen?

Is dit de arrogantie van de macht?

jdebr

Ik had een nieuw abonnement afgesloten tijdens het door geven van de verhuizing. Maar nog kan KPN het niet goed afhandelen. Het nieuwe abonnement heb ik inmiddels laten annuleren omdat zij het zelf niet nakomen en ook al aangegeven dat als ze het niet snel en netjes oplossen ik al mijn andere abonnementen (digitenne+mobiele telefoon) bij KPN niet ga verlengen als deze afgelopen zijn. Het mooiste van alles is dat toen ik KPN belde om verhuizing door te geven en erbij vermelde dat ze hiervan ook nog bericht gingen krijgen van de TNT verhuisservice dat de KPN medewerker toen zei van: "Maar goed dat u ons zelf belt om de verhuizing door te geven meneer want de TNT maakt er een zootje van met hun verhuisservice. We horen dat het heel vaak fout gaat met de verhuisservice van TNT !!!!!!!" Maar met de verhuis service van TNT gaat het goed en de enigsten die er een zootje van maken is KPN zelf. Ik blijf KPN achter de broek aan zitten, zowel telefonisch en per post. Ga volgende week een aangetekende brief versturen waarin ik ze een ultimatum ga stellen om het binnen 2 weken op te lossen. Op deze site stond een mooi voorbeeld van een brief die ik ga gebruiken. Verder bewaar ik van alles kopieen natuurlijk.

cvproductions
Contacteer:

KPN maakt veel reclame voor de pakketten. Maar ...... op veel postcodes zijn die NIET te bekomen, omdat ....... de centrales in de wijken er niet op zijn aangepast. Voorbeelden (bij mij in de buurt): De Zilk en Voorhout.
Wat KPN betreft twee negatieve berichten in de lokale huis aan huis bladen. Heerlijk leesvoer!!

jdebr

Nadat een kennis die bij KPN werkt mijn probleem rechtstreeks bij de directeur klantcontact heeft gemeld ben ik binnen 24 uur door KPN gebeld. Mijn geval word nu behandeld door zijn speciale team voor klachten. Ik heb een vast contactpersoon gekregen en hoef niet meer met de klanten service te bellen. Ze hebben excuses aangeboden en gaan het nu z.s.m. regelen. Ook hebben ze mij binnen 24 uur een dongel opgestuurd die ik mag lenen totdat mijn internetverbinding weer werkt. Met deze dongel kan ik nu dus weer op internet komen. Als alles weer werkt krijg ik de abonnementskosten over de periode dat mijn internet niet werkte terug en ook de belkosten die ik heb gemaakt met het bellen naar hun klantenservice. Het heeft even geduurd en veel voeten in de aarde gehad maar er lijkt eindelijk actie ondernomen geworden door KPN.

cvproductions
Contacteer:

Hoe stuntelig kun je zijn als provider bewijst het volgende (van een klant van mij). Tijdig een verhuizing doorgegeven: van 7B naar 7A (dus verhuisd naar de woning van de buren die elders onderdak gevonden hebben). ADSL op oude adres zou een volledig pakket worden op het nieuwe adres: dus met telefonie en TV. Het duurde bijna 5 weken voordat het pakket er was. Eind december was het dan zover. Doch: geen signaal op de lijn!!! Monteur had het wel aangesloten, zelfs een kabel naar de TV ontvanger getrokken. Maar..... geen signaal (TV deed het wel, maar via de kabel). Heel veel gebeld (kosten bijna € 100). Ook ik heb gebeld (€ 10 met mobiel). Dat is nu al weken geleden. En het resultaat: NOG STEEDS GEEN SIGNAAL. Alles maar opgezegd bij het laatste telefoontje. Ben benieuwd naar de facturen die KPN verstuurt!Wat is een verhuizing toch moeilijk te verwerken wanneer je huisnummer een toevoeging heeft. Wat ik denk, dat het daaraan ligt. Dat kunnen ze niet traceren. Dat zit waarschijnlijk niet in hun systeem.
Moet een gemeente maar niet zo vreemd nummeren: huisnummer 5 Ap 2.
Dat slaat natuurlijk ook nergens op!!!

Gesloten