Dus .... wat is hierop uw antwoord ??

Maar als je me niet wil geloven, bel ze maar op !
( Of ze moeten de boel weer ter plekke besodemieteren

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Lesje techniek: als iemand het nummer van mijn werk belt na 17:30 wordt er netjes opgenomen "Met ...Verzekeringen" maar heb je toch echt iemand van SOS aan de andere kant van het land aan de telefoon.Frankjj01 schreef:-> Emcede; Nou wil ik niet eigenwijs overkomen, maar..... ik heb ze gebeld, zoals ik al zei, waar de medewerker nadrukkelijk vermeldde dat ze gewoon een onderdeel van de Hema zijn. Ze zitten ook in het hoofdkantoor van de Hema in Amsterdam. En je belt ook gewoon naar de Hema daar. Toen ze mij terugbelde, meldde ze zich als "mevrouw ... ( ik wil hier geen namen op het forum vermelden ) van de Aon, zeg maar Hema verzekeringen .... "
Dus .... wat is hierop uw antwoord ??![]()
Maar als je me niet wil geloven, bel ze maar op !
( Of ze moeten de boel weer ter plekke besodemieteren)
Tss toe maar...mensen kunnen hun gegevens weer bekijken...Wat een voorrecht..hemaverzekeringen schreef: Vanaf nu kunnen klanten van HEMA Verzekeringen die geen toestemming voor automatische incasso hebben gegeven hun gegevens in de online polismap raadplegen. Zodra de toestemming is gegeven voor automatische incasso, kunt u vanzelfsprekend ook verzekeringen aanpassen, nieuwe verzekeringen afsluiten en bestaande verzekeringen per dag beëindigen
Kun je de polis wel inzien zonder te printen ?Mrsbolan schreef:Waardeloos!!! Je kan nu wel inloggen, maar als je je polis wilt printen wordt alsnog gevraagd ze te machtigen!!! Ik heb toch zeker recht op inzage? Ik kan nu niet eens zien wanneer mijn verzekering bij HEMA afloopt!!!
Hoe kan dat nou??factotum61 schreef:het blijft een grote ongeorganiseerde bende ,ik heb nog steeds niets ontvangen .
elke dag stuur ik een mail moeten alle slachtoffers van deze bende doen worden ze lekker gek,hoe meer hoe beter.