LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzeggen abonnement KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
romyashley

Opzeggen abonnement KPN

Ongelezen bericht door romyashley »

hallo allemaal,

ik heb een 2 jarig abonnement afgesloten bij kpn, namelijk de i-125
nu hebben ze alle prijzen omhoog gegooid en heb ik rekeningen met belachelijke bedragen per maand.

dus ik wil overstappen alleen heb ik nog 24 maanden een contract bij hun lopen.
ik heb contact opgenomen met KPN en de situatie uitgelegd waarop hun antwoord was:

u kunt nu meteen van provider veranderen als u uw resterende contracttijd keer de abonnementskosten in een keer betaald. dat betekend voor mij een bedrag van
€780,-
en er was geen andere optie.

heeft iemand hier ervaring mee of is er iemand die mij kan uitleggen of dit uberhaupt wel mogelijk is om mijn contractvoorwaarden te veranderen?

alvast bedankt!

DJM

Re: Opzeggen abonnement KPN

Ongelezen bericht door DJM »

Als ze de prijzen na het afsluiten van je contract verhogen dan kun je je contract opzeggen.
Maar als jij een contract hebt van 2 jaar dan praat je dus over 24 maanden en dan lijkt het erop dat je het contract hebt afgesloten met de huidige (hoge) tarieven.

pdekok

Ongelezen bericht door pdekok »

Tijdens je contractperiode kan een prijs niet wijzigen. m.i. heb je net een contract afgesloten mét nieuw tarief.

Je abonnement opzeggen bij KPN kan alleen telefonisch, dat vind ik weer gek.
En dan sturen ze een sms ter bevestiging en een maand voordat het afloopt een e-mail.

romyashley

Ongelezen bericht door romyashley »

Nu je dat zo zegt 24 maanden , ik heb dit abonnement al langer geleden afgesloten uit me hoofd in maart, ik ga eerst eens even mijn contract opzoeken op papier want internet is zeer onduidelijk.
Bedankt in ieder geval voor jullie reacties ik laat het een weten

Gesloten