LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sony Vaio laptop ervaringen

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Main

Sony Vaio laptop ervaringen

Ongelezen bericht door Main »

Mijn vrouw en ik willen ieder een Sony Vaio kopen
Ik een van de S serie 13.3" vanwege veel reizen en mijn vrouw de 15" van de E serie, en daarmee snel op het internet te kunnen komen.
Wij willen graag de gebruiks ervaringen en evt service weten van Sony gebruikers

hobby1

Re: Sony Vaio laptop ervaringen

Ongelezen bericht door hobby1 »

Hoe is het om zelf te googelen, dan vind je zoiets en nog veel meer:

http://www.topproduct.nl/hardware/lapto ... sony-vaio/

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Qua hardware prima. Na de Apple Macbook Pro's de beste laptop op de markt is mijn ervaring.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Hardware - prima.

Maar, in geval van problemen - service is compleet slecht.

GHR

Ongelezen bericht door GHR »

Zelf heb ik een Sony Vaio F11M1E. Helaas heb ik bij aankoop verzuimd om goed naar de kwaliteit van het scherm van deze laptop te kijken.

Het scherm van deze laptop heeft namelijk een zeer slechte verticale kijkhoek. Daarnaast is de helderheid van dit scherm echt zwaar onder de maat. Voor fotobewerking bijvoorbeeld is dit scherm volledig ongeschikt. Een aspect dus waar je bij de aankoop van een Vaio goed op moet letten. Helaas is bij mij deze wijsheid pas achteraf gekomen. Onbegrijpelijk dat Sony een dergelijke troep op de markt durft te brengen.

Buiten het aspect van de slechte kijkhoek van het scherm heb ik een hardware probleem gehad. Dit is echter goed door Sony opgelost.
Laatst gewijzigd door GHR op 31 aug 2011 11:03, 2 keer totaal gewijzigd.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Guardian72 schreef:Hardware - prima.

Maar, in geval van problemen - service is compleet slecht.
Als je dit forum moet geloven geldt dat laatste voor alle leveranciers.... En het grappige is dat het werk daar gedaan wordt door gewone mensen zoals u en ik. Dus eigenlijk kunnen we concluderen dat we er met z'n allen een zooitje van maken.

LeoZ

Ongelezen bericht door LeoZ »

@GJvdZ:: Spreek voor je zelf!!

Zelf werk ik in de beveiliging, maar indien ik de zelfde slechte service verleen als sommige reparatie bedrijven én importeurs van div. bekende merken... zou ik op staande voet ontslagen worden!

Dus... dat we allemaal schuldig zijn gaat mij te ver.

hilti

Ongelezen bericht door hilti »

Ik heb dezelfde slechte ervaring met de service van mijn Sony Vaio laptop en dus eigenlijk ook met de kwaliteit van het toestel zelf :
1 jaar oud en 1200 € gekost, is in herstelling voor gecrashte harde schijf , binnen garantie wordt dat hersteld, maar gezien ik geen data meer kon copiëren en de beschadigde harde schijf er niet mocht laten uithalen om mijn garantie niet te laten vervallen, vroeg ik om de beschadigde oude harde schijf terug mee te sturen samen met mijn herstelde computer. Dit kost alleen om die stukke harde schijf terug te sturen 470 €! Daar heb ik op een ander een nieuwe laptop voor !Heb contact opgenomen met Vaio support en andere diensten: niks aan te doen.
Dus mijn raad is : koop geen Vaio ! Stuk na één jaar en geen correcte prijzen.
En ik was niet de eerste die deze week voor dit probleem naar de supportlijn belde, zei men daar zelf.

theorganiser

Ongelezen bericht door theorganiser »

een laptop mag je altijd openmaken zonder dat de garantie vervalt.
echter bij merken zoals acer en packard bell is dit niet het geval.

terugkomend op sony :
zelf zeer te spreken over de service laptop wordt opgestuurd en meestal binnen 4-5 werkdagen alweer retour.
dit in tegenstelling van andere merken

Gesloten