zoals in mijn topic is telezen gaat het eindelijk gebeuren!
FitForFree gaat mij voor de rechter dagen
Dus gooi alle bewijzen/klachten/emails naar
[email protected]
zijn aldruk bezig met website tegen FFF te maken. om de klachten te verzamelen. en ja staan er al genoeg...
spannend spannend spannend....
kijken wat de rechter vind van deze oplichters!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klachten FitForFree
-
Re: klachten FitForFree
revpolen schreef:zoals in mijn topic is telezen gaat het eindelijk gebeuren!
FitForFree gaat mij voor de rechter dagen
Dus gooi alle bewijzen/klachten/emails naar
[email protected]
zijn aldruk bezig met website tegen FFF te maken. om de klachten te verzamelen. en ja staan er al genoeg...
spannend spannend spannend....
kijken wat de rechter vind van deze oplichters!
Laatst gewijzigd door ChristiaanW op 09 nov 2011 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
ChristiaanW
In dit geval heeft FFF gewoon gelijk. Jouw persoonlijke situatie is geen excuus.
Maxiem.
In dit geval heeft FFF gewoon gelijk. Jouw persoonlijke situatie is geen excuus.
Maxiem.
tja je kan wel klachten verzamelen TS maar de rechter zal daar niet naar kijken andere zijn je voor gegaan met het zelfde (ook met klachten van anderen) en elke keer zei de rechter het zelfde.. dat hij naar uw situatie kijkt..
sterkte ik hoop dat je genoeg bewijs heb (persoonlijk bewijs dus) om de zaak te winnen.. er zijn niet veel (amper eigelijk) mensen die gewonnen hebben van f4f
sterkte ik hoop dat je genoeg bewijs heb (persoonlijk bewijs dus) om de zaak te winnen.. er zijn niet veel (amper eigelijk) mensen die gewonnen hebben van f4f
Nadat ik bekend heb gemaakt way ik van plan ben en dat ik met tros radar bezig ben en met een stapel klachten heb gestaan bij FFF.. heb ik NOOIT meer wat vernomen van hun! en inmiddels ben ik al klein jaartje niet meer woonochtend in Europa dus... suc6! voor ze
mijn slag is dus iig gewonnen.
mijn slag is dus iig gewonnen.