LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Actie @home

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Loon

Actie @home

Ongelezen bericht door Loon »

@Home heeft ook een hele mooie aktie! Ik heb op 16januari met essent gebelt over een aansluiting voor het kabel-internet, die een week later werd geinstalleerd. Op 18 januari staat in de krant een pagina grote advertentie in de krant van Essent kabel-internet. Nu twee maanden proberen voor 35 euro en als je lid bent krijg je het kabelmodem a 99 euro voor niets! Mooie aktie toch en ik zat ook net binnen de voorwaarden die gestelt werden. Maar na iets verder te lezen zich ik wat kleine letters onder de advertentie staan met de mededeling dat dit niet geld voor mensen die bij de Nutsbedrijven in Maastricht zitten. Op zich niet zo erg, maar het probleem is dat als je in Maastricht woont je verplicht bij de Nutsbedrijven moet zijn omdat hier helemaal geen andere aanbieder is. :shock: Dus met andere woorden Iedereen krijgt die korting behalve mensen in Maastricht! :evil:

Melk_Koe
Berichten: 32
Lid geworden op: 09 mar 2004 10:50

Re: Actie @home

Ongelezen bericht door Melk_Koe »

wat is je punt?? mensen in m'tricht hebben gewoon dikke pech. kan @home toch niks aan doen.
Een blinde mag tenslotte ook niet autorijden, zal die ook niet kwaad om worden

Pretender
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 mar 2004 20:47

Re: Actie @home

Ongelezen bericht door Pretender »

Als je @Home even gebeld had de klantenservice en je had hun laten weten dat nders adsl te gebruiken had je die korting ook gekregen standaard geven ze je n nee cancel je de aansluiting krijg je de korting,ik kan het weten heb 3 jaar bij @Home gewerkt en ook in maastricht mensen geinstaleerd

Gesloten