LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Samsung Koelkast actie/G Serie Cashback/Samsung Cooling Eco

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Sam2011
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 aug 2011 19:01

Samsung Koelkast actie/G Serie Cashback/Samsung Cooling Eco

Ongelezen bericht door Sam2011 »

Beste iedereen,

Via deze weg wil ik mijn ervaring met jullie delen m.b.t. mijn aankoop bij Media Markt.
Op 29 juni 2011 heb ik de nieuwste koelkast van Samsung ( RL56GHGTS A++ ) bij Media Markt Den Haag gekocht met de volgende voorwaarden:
1- Bij aankoop van Samsung koelkasten G Serie, krijgt de "KLANT" (dus ik!) tot 150 euro cashback/geldretour!
2- De "Klant" dient de Actiecoupon via Samsung.com/promotion te downlaoden, invullen en opsturen met een kopie van de aankoopbewijs naar Samsung Cooling Eco te IJsselstein.

Actiemodellen zijn :
€ 50 Cash retour voor Samsung RL56GWGTS(A+)/RL56GSBTS (A++)
€ 100 Cash retour voor Samsung RL56GHGTS (A++)/RL58GREIH (A++)/RL60GGGIH (A++)
€ 150 Cash retour voor Samsung RL60GQERS (A+++)

Mijn koelkast valt onder de € 100 Cash retour voor Samsung RL56GHGTS (A++)
Deze actie was vanaf 20 juni 2011 geldig, maar het was tot 4 juli 2011 niet op de website van Samsung te vinden.
Deze actie was bij de Klantenservice ook NIET bekend!!!!
Ik moest tot 5 juli 2011 wachten en toen was het wel op de site van Samsung te vinden onder een speciale link naar G Serie cashback.
Meteen heb ik deze actiecoupon gedownload, ingevuld en met een kopie van mijn aankoopbewijs verstuurd naar het adres die op de site is vermeld.
van 6 juli 2011 en tot heden, heb ik het geld (nog) NIET ontvangen!
3 keer gebeld, en ze konden mij niet helpen! ze zeggen, wij gaan het niet over! stuur een mail naar samsung!
5 keer gemailt, iedere keer krijg ik het zelfde antwoord:

Geachte heer/mevrouw,
We hebben uw aanvraag ontvangen en verwerkt.
Ons streven is om het bedrag binnen vier weken na verwerking van uw aanvraag op uw rekening te storten.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Helpdesk | Samsung


Het is nu bijna 8 weken gelden en het geld is (nog) niet ontvangen, ook niet volgens de e-mails die zij hadden gestuurd!
Dit ruikt naar oplichting van een grote bedrijf die wereldwijd bekend is!
Gefeliciteerd Samsung met mijn 100 euro Cashback!


Afbeelding

MAXIEM

Re: Samsung Koelkast actie/G Serie Cashback/Samsung Cooling Eco

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Sam2011

Zegt het voort! Zegt het voort!!!

Maxiem.

oinkoink12
Berichten: 49
Lid geworden op: 30 mar 2009 03:15

Re: Samsung Koelkast actie/G Serie Cashback/Samsung Cooling Eco

Ongelezen bericht door oinkoink12 »

dit kan 6 tot 8 weken duren :)
En anders even een mailtje sturen naar de mediamarkt holding :)

marie-elise
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 sep 2011 16:51

Re: Samsung Koelkast actie/G Serie Cashback/Samsung Cooling Eco

Ongelezen bericht door marie-elise »

ook ik heb op 14 juli een koelkast gekocht en wel een samsung RL60GQERS
dus zou ik 150 euro terug kunnen krijgen dus formulier uitegeprint en opgestuurd maar hoorde maar niets naar 5 weken maar eens bellen en inderdaad ook bij mij werd gezegt dat ik moest mailen dus dat gedaan en naar wat heel en weer gemail kreeg ik op 24 augustus een mailtje dat ik het bedrag zo spoedig mogelijk zou ontvangen maar onder tussen 3 en halve week later nog steeds niets ontvangen en maar weer gemailt maar nu word al 2 dagen niet op mijn mail gereageerd dus heb ik maar een met media markt gebeld omdat ik daar mijn koelkast heb gekocht en die vriendelijke man zou het voor me na gaan vragen dus maar weer even afwachten maar wel een reden om nooit meer zo iets van samsung te kopen

groetjes marie-elise

Kevinberendsen
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 dec 2011 21:33

Re: Samsung Koelkast actie/G Serie Cashback/Samsung Cooling Eco

Ongelezen bericht door Kevinberendsen »

3 Maanden geleden mijn nieuwe g serie koelkast gekocht,,,,,
Bellen en Bellen en Bellen en 100x e-mailen en nog geen geld!!!
waar is samsung mee bezig..???

Gr Kevin

16Hendrik
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jan 2012 21:10

Re: Samsung Koelkast actie/G Serie Cashback/Samsung Cooling Eco

Ongelezen bericht door 16Hendrik »

Ook de cashback-actie voor magnetrons is nep: op de site van Samsung zou je een actieformulier moeten kunnen vinden om vervolgens dat in te vullen en op te sturen met de originele streepjescode en kopie van de aankoopbon.
de actiecoupon voor magnetrons - retour 50 euro - is niet te vinden!!![b
De telefoniste zegt dat je een e-mail moet sturen. Daar wordt niet op gereageerd. Dus bedrog!!!???

SamsungWebcare
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 mar 2011 16:01

Re: Samsung Koelkast actie/G Serie Cashback/Samsung Cooling Eco

Ongelezen bericht door SamsungWebcare »

Beste Hendrik,

U geeft aan dat u op de site het formulier voor de magnetrons niet kunt vinden. U kunt het formulier via de volgende link vinden:

http://www.samsung.com/nl/experience/pr ... n_20111116

U dient wel eerst een account aan te maken op Samsungworld om vervolgens toegang te krijgen tot het registratieformulier.

Met vriendelijke groet,

Sander Ouwerkerk
Samsung Webcare
http://www.samsungworld.nl

16Hendrik
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jan 2012 21:10

Re: Samsung Koelkast actie/G Serie Cashback/Samsung Cooling Eco

Ongelezen bericht door 16Hendrik »

Vandaag bericht van Samsung gekregen!
Intussen de actiecoupon ingevuld en geprint.
Waarom ik dit niet op de site heb kunnen vinden begrijp ik nog steeds niet.
Overigens: de Samsung magnetron CP1395EST is volgens mijn vrouw een perfect apparaat!!

raywin
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 dec 2009 02:14

Re: Samsung Koelkast actie/G Serie Cashback/Samsung Cooling Eco

Ongelezen bericht door raywin »

29 juni 2012 een Samsung de RL60GQERS gekocht op internet.
6 juli 2012 heb ik de aanvraag voor de "cash back" verstuurd.
Verder heb ik enkele keren een e-mailtje naar Samsung gezonden.
Eenmaal kreeg ik de mededeling, dat Samsung met mijn aanvraag bezig was.
Na mijn laatste e-mailtje kreeg ik na 3 dagen de € 150,00 op mijn rekening gestort.
Dit was 28 september 2012.
Dus je moet ongeveer 3 maanden op je geld wachten én af en toe "kattebelletje" sturen.

Door de trage afwikkeling krijgt de positieve acitie van Samsung een negatief effect.
Niet een beetje, maar héél dom van Samsung.
Maar ik ben wel blij met dit extraatje en verder zijn wij erg tevreden met de koel-vrieskast combinatie.

Raymond
Lelystad

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Samsung Koelkast actie/G Serie Cashback/Samsung Cooling Eco

Ongelezen bericht door nevermind »

raywin schreef:29 juni 2012 een Samsung de RL60GQERS gekocht op internet.
6 juli 2012 heb ik de aanvraag voor de "cash back" verstuurd.
Verder heb ik enkele keren een e-mailtje naar Samsung gezonden.
Eenmaal kreeg ik de mededeling, dat Samsung met mijn aanvraag bezig was.
Na mijn laatste e-mailtje kreeg ik na 3 dagen de € 150,00 op mijn rekening gestort.
Dit was 28 september 2012.
Dus je moet ongeveer 3 maanden op je geld wachten én af en toe "kattebelletje" sturen.

Door de trage afwikkeling krijgt de positieve acitie van Samsung een negatief effect.
Niet een beetje, maar héél dom van Samsung.
Maar ik ben wel blij met dit extraatje en verder zijn wij erg tevreden met de koel-vrieskast combinatie.

Raymond
Lelystad
Hier was al een medewerker van Samsung Webcare aanwezig, dus stuur een PB, dan heb je misschien eerder antwoord , dan via de klantenservice.


http://forum.www.trosradar.nl/memberlis ... e&u=171564

michieldieben
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 nov 2012 22:37

Re: Samsung Koelkast actie/G Serie Cashback/Samsung Cooling Eco

Ongelezen bericht door michieldieben »

Wij hebben een vergelijkbare ervaring met Mediamarkt Almere.
Bij haar 12.5 jarig bestaan afgelopen zomer. Naast de correct uitgevoerde Cashback van Samsung en levering van 2 3D brillen, een aanvullende promotie van Mediamarkt:
Bij aanschaf van een Samsung 3D tv en een Samsung Bluray speler 2 extra 3 D brillen zodat het aantal 3 D brillen op 6 komt. Gezellig met de kinderen en kleinkinderen 3D film kijken.
Na indienen van de papieren gegevens ca 8 weken verwerkingstijd afwachten. Inmiddels is het 4 maanden geleden en nog Samsung noch Media markt wil reageren. Samsung zegt zich volgens de letter van de overeenkomst te hebben gehandeld en wijst naar de Mediamarkt en Mediamarkt wijst weer terug naar Samsung en weet niet meer zo goed wat de actie was. Mediamarkt neemt de klacht in ontvangst, nu de 3de maal. Zegt deze klacht met spoed in behandeling te nemen maar doet vervolgens niets.
Betreffend verkoper erkent bovengenoemde actie/overeenkomst maar begrijpt ook niet waarom Mediamarkt niet levert.
Het gaat ons te ver om juridische stappen te ondernemen, maar.....

M. Dieben

aad kamaraad
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 nov 2012 15:27

Re: Samsung Koelkast actie/G Serie Cashback/Samsung Cooling Eco

Ongelezen bericht door aad kamaraad »

In maart 2012 heb ik een samsung TV gekocht van boven de € 2.000,-. In een brief van samsung in die zelfde maand nog heb ik een goedkeuring gehad en er stond letterlijk in dat gegarandeerd ben van een uitkering van €150,- cash back (zie de brief van samsung in de bijlage). Op 24 juli 2012 heb ik van samsung een mail gehad waarin stond dat het geld al was overgemaakt.

Er werd echter nooit wat gestort en in de maanden er na tot op heden heb ik tevergeefs geprobeerd te bellen en te mailen naar samsung. Keer op keer werd ik beloofd dat ik terug gebeld zou worden, maar dat is in geen van de gevallen gebeurd.

Vandaag heb ik zelf weer met samsung gebeld en wordt mij keihard verteld dat ik geen recht meer heb op de cashback, omdat de bewuste actie is verlopen. Dit is natuurlijk onzin en heeft niks te maken met het feit dat ik gewoon recht heb op de cashback.
Na dat ik deze reden onderuit haalde vertelde de medewerker van afdeling VOC dat de reden eigenlijk was dat ik niet aan de actievoorwaarden heb voldaan.
Deze reden is nog onzinniger aangezien ik een officiële brief van samsung destijds heb ontvangen dat mijn aanvraag al was goedgekeurd.

Inmiddels is mijn telefoonrekening door het bellen naar de 0900 nummer opgelopen richting de € 100,-.

Ik ben gewoon ten einde raad! Ik heb nooit geweten dat samsung zo slecht met mensen/klanten om gaat. De drang om ooit nog welke samsung artikel dan ook te kopen is bij mij volledig weg. Op diverse klachten fora op het internet lees ik vele soortgelijke verhalen van klanten die ook geen cashback hebben gekregen om de meeste absurde redenen.

Overigens kocht ik in juni een 2e tv waar ik een cashback recht van €100,- op had. Ook deze is tot op heden niet betaald ondanks dat ik ook hier voor een schriftelijke bevestiging voor goedkeuring heb ontvangen. Dit laat alleen maar zien dat samsung stelselmatig niet betaalt en klanten op deze manier wil afwimpelen.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Samsung Koelkast actie/G Serie Cashback/Samsung Cooling Eco

Ongelezen bericht door puma73 »

wat dacht je ik gooi het maar 3 keer neer op het forum? 1 keer is genoeg en bovendien is meer tegen de gedragsregels.

Gesloten