LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Adverteren op Hyves NIET DOEN!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Mfrl

Adverteren op Hyves NIET DOEN!

Ongelezen bericht door Mfrl »

Een tijd geleden heb ik vrij regelmatig geadverteerd op Hyves.
Door het uitblijven van het gewenste resultaat ben ik daar maar eens mee gestopt.

Nu wordt ik een tijdje geleden gebeld door de vertegenwoordiger van Hyves met de vraag of ik weer wilde adverteren.
Na alles uitgelegd te hebben en aangegeven te hebben dat er binnenkort weer webshops zouden komen beloofde de vertegenwoordiger mij binnenkort te bellen voor een aanbod.

Na een tijdje, besloot ik toch weer eens te adverteren met in gedachte dat dat aanbod wel zou komen.
Echter helaas, dit kwam niet, dus maar eens een mail sturen.
De vertegenwoordiger belde uiteindelijk en vond zelf ook dat de CPC (kosten per klik) van toen ruim 1,30 hoog was en zou dit rechttrekken.

Nadat dit niet gebeurde maar weer eens een mail sturen met vraag om uitleg.
1,5 dag hierna maar weer eens bellen.
Het eerste wat de vertegenwoordiger aangaf was dat Hyves op mails altijd binnen 48u reageert....
De gemaakte afspraak kon hij zich (uiteraard) niet reageren en hij snapte niet cht waarom ik belde.
Een beetje lacherig stelde hij voor om € 25,- tegoed bij te schrijven maar wilde wel eens weten waarom ik ontevreden was.
Dit heb ik 5! keer uit moeten leggen zonder dat hij dit begreep.
Hierna heb ik aangegeven dat hij dat geld maar bij moest schrijven en we dan maar zouden stoppen.

Dit verhaal heb ik eveneens nog even op de mail gezet maar ontving hierover GEEN reactie net als mijn eerste mail (waar Hyves altijd binnen 48u op reageert....)
Hoe dan ook, de gedane belofte wordt niet nagekomen en de 48uur van reageren wordt vermoedelijk alleen nagekomen als men zelf zin heeft.

dhc

Re: Adverteren op Hyves NIET DOEN!

Ongelezen bericht door dhc »

Tja....t'is toch wat....
Na een tijdje, besloot ik toch weer eens te adverteren met in gedachte dat dat aanbod wel zou komen
Veel beloven, weinig geven, doet een gek in vreugde leven....

Ga je toch naar MP, wat is nu echt je probleem?

Gesloten