LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] medion webshop slechte communicatie en lange leveringstijd

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
weskerom
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2011 18:50

medion webshop slechte communicatie en lange leveringstijd

Ongelezen bericht door weskerom »

Op 20/08 pc besteld via webshop van medion dat in voorraad was!
Betaald met mastercard zodat levering onmiddellijk kan gebeuren!

28/08: Pc nog niet eens verzonden en via de hotline wil of kan men mij geen informatie geven over wanneer dit dan wel zal gebeuren!!!

Wat een arrogantie van medion om nieuwe klanten zo te behandelen.
Totaal geen respect voor mensen die toch het risico lopen om online hun kredietkaart te gebruiken.

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: medion webshop slechte communicatie en lange leveringstijd

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Waarom überhaupt er nog mensen zijn wie zichzelf een pc van Medion wensen snap ik dan ook weer niet.

hobby1
Berichten: 301
Lid geworden op: 25 mei 2011 21:10

Re: medion webshop slechte communicatie en lange leveringstijd

Ongelezen bericht door hobby1 »

Daan_1978 schreef:Waarom überhaupt er nog mensen zijn wie zichzelf een pc van Medion wensen snap ik dan ook weer niet.
Vertel, heb je ervaring met Medion ?

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: medion webshop slechte communicatie en lange leveringstijd

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Nee, geen slechte en geen goede.
Wel in mijn omgeving mensen meegemaakt met een medion PC, waar men achteraf toch ook niet echt tevreden over was.
Ik ben nog steeds van mening dat je voor hetzelfde budget een betere pc kan hebben als je de onderdelen zelf ( of met hulp van ) uit kiest en hem daarna in elkaar laat zetten ( of zelf doet ).

Soms beloofd medion een pc welke erg snel is, maar als je naar de echte inhoud kijkt is het vaak een ouder type ram geheugen of een simpeler moederbord, waardoor bijv. upgraden al snel wat lastiger wordt.
Kies je zelf de onderdelen, weet je precies wat erin zit en ben je vaak voordeliger uit.

hobby1
Berichten: 301
Lid geworden op: 25 mei 2011 21:10

Re: medion webshop slechte communicatie en lange leveringstijd

Ongelezen bericht door hobby1 »

Ach ja, ik lees en hoor ook zoveel over andere merken, maar ik heb er geen mening, want ik ken deze niet.
Sinds ik met computers bezig ben, heb ik al Medion, dus ik ben een ervaringsdeskundige.
Voor hetzelfde budget heb je geen betere computer dat is een fabeltje, maar mijn mening.
Sommige mensen schrikt het woord al af.
Je hebt zeker een betere computer. :lol:

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: medion webshop slechte communicatie en lange leveringstijd

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Koop voor hetzelfde geld maar eens een complete pc in lossen onderdelen en ga maar eens vergelijken.
Denk dat je nog redelijk voorstelt staat.

Maar, om er nog even iets dieper op in te gaan.
PC van familie was ook een medion. Hij helemaal blij en trots dat hij zo'n "bakbeest" had staan, totdat ik de verschillende types ging bekijken.

Qua prijs leek het een stuk goedkoper, maar qua inhoud bleek al snel dat het om DDR2 ram ging en een erg simpel type moederbord in die klasse.
Ook de graphics was van 1 van de goedkopere merken en dat soort dingen kwam ik tegen.

Uiteindelijk een rekensommetje gemaakt hoe het eruit zou zien als ik dezelfde ( of bijna dezelfde ) onderdelen zou kopen bij een pc boer en ik zou toch iets goedkoper uitkomen.
Voordeel is wel dat je dan geen aangepast ( door medion ) moederbord hebt.
Dit is inmiddels wel een aardig aantal jaar geleden.

MedionWebcare
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 mar 2010 08:31
Locatie: Panningen
Contacteer:

Re: medion webshop slechte communicatie en lange leveringstijd

Ongelezen bericht door MedionWebcare »

Beste "Weskerom",

Wij vinden het erg vervelend dat de levering zo lang op zich laat wachten.
Als u uw naam, adres en woonplaats gegevens en uw ordernummer mailt naar [email protected], nemen wij op korte termijn contact met u op.

Met vriendelijke groet,
MEDION webcare

Gesloten