LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Groupon deal en levering
Groupon deal en levering
In mei heb ik een groupon deal gekocht voor 399 euro en in augustus nog een voor 49 euro. Beide zaken zij niet afgeleverd en ze weigeren tot op heden mijn geld te restitueren. Zijn er meer mensen met slechte ervaringen met dit fenomeen?
Re: Groupon deal en levering
Nee niemand
@
Zodra je het woord "groupon" ziet staan of hoort, kun je beter een blokje omlopen.
Maxiem.
Zodra je het woord "groupon" ziet staan of hoort, kun je beter een blokje omlopen.
Maxiem.
-
- Contacteer:
Augustus is nog niet om - dus nog even wachten.Kampstra schreef:In mei heb ik een groupon deal gekocht voor 399 euro en in augustus nog een voor 49 euro. Beide zaken zij niet afgeleverd en ze weigeren tot op heden mijn geld te restitueren. Zijn er meer mensen met slechte ervaringen met dit fenomeen?
Van mei - neem contact op met Groupon, mail bijvoorbeeld, en leg het nogmaals uit.
Geef aan dat je al eerder verzocht hebt over te gaan tot restitutie van het betaalde bedrag, aangezien de overeenkomst is ontbonden wegens niet leveren (wanprestatie). Meld dat ze 10 dagen de tijd hebben om terug te betalen - anders doe je aangifte, en geef je een deurwaarder/incassoburo opdracht om het geld terug te halen, waarbij alle kosten voor hen zijn.
Een ding - als je wacht op een levering al sinds mei - waarom dan nogmaals iets bestellen??
En - Groupon krijgt steeds meer problemen - er zijn tenminste 3 topics (Roboduster, Batterijen en een Tablet 'deal') met problemen die maar voortduren - en waar oplossing soms heel lang op zich liet wachten, of nog steeds laat wachten.
Algemeen advies - Groupon, niet doen.
En niet te vergeten de "Diveversity" deal waarbij Diveversity failliet is gegaan...
-
- Contacteer:
@ Tufima ..
en die ook
Er zullen er, gezien de ontwikkelingen, wel meer volgen.
en die ook
Er zullen er, gezien de ontwikkelingen, wel meer volgen.
Hier ook slechte ervaring! Welness 1926 kon niet (meer) leveren wat we gekocht hadden, een alternatief was er niet. We hadden een arrangement met shiatsu massage gekocht. De massage viel uit. (duurste van het arrangement) Ze konden de deal dus niet nakomen. Groupon gebeld, zeer vriendelijk en begripvol aan de telefoon, ze zouden het bedrag terugstorten...
Tot op heden (vanaf 24 juni) nog niets terug ontvangen ondanks diverse mails! Gaat wel om bijna 70 euro. Wat een afzetters. Jij moet je wel aan de afspraken houden, maar zij lappen de afspraken aan hun laars! Ik kan het iedereen afraden om ook maar één euro aan Groupon te spenderen.
Tot op heden (vanaf 24 juni) nog niets terug ontvangen ondanks diverse mails! Gaat wel om bijna 70 euro. Wat een afzetters. Jij moet je wel aan de afspraken houden, maar zij lappen de afspraken aan hun laars! Ik kan het iedereen afraden om ook maar één euro aan Groupon te spenderen.
-
@Kampstra
Je hebt gisteren en zojuist van ons een mail ontvangen met meer informatie over de levertijd van de lamp en de loungeset van Axxi77. We hopen dit probleem per mail met je te kunnen oplossen.
@CMKV
Waarschijnlijk is er iets misgegaan met de terugbetaling. Stuur even een mail naar [email protected] met daarin het mailadres waarmee je een account hebt aangemaakt op Groupon dan gaan we direct uitzoeken waarom je het bedrag nog niet hebt teruggestort gekregen.
@all
Met zoveel deals is het natuurlijk mogelijk dat er soms wat mis gaat. We zijn er altijd om deze problemen op te lossen, dus mocht je vragen hebben neem dan contact op met onze customer support afdeling via [email protected] of 020 435 0369.
Je hebt gisteren en zojuist van ons een mail ontvangen met meer informatie over de levertijd van de lamp en de loungeset van Axxi77. We hopen dit probleem per mail met je te kunnen oplossen.
@CMKV
Waarschijnlijk is er iets misgegaan met de terugbetaling. Stuur even een mail naar [email protected] met daarin het mailadres waarmee je een account hebt aangemaakt op Groupon dan gaan we direct uitzoeken waarom je het bedrag nog niet hebt teruggestort gekregen.
@all
Met zoveel deals is het natuurlijk mogelijk dat er soms wat mis gaat. We zijn er altijd om deze problemen op te lossen, dus mocht je vragen hebben neem dan contact op met onze customer support afdeling via [email protected] of 020 435 0369.
Bij mij is het opgelost!!! Het geld is teruggestort op onze rekening! Waarschijnlijk is er iets mis gegaan met de emailadressen. Mijn man en ik hebben beiden een account bij Groupon. Bedankt voor de hulp Groupon.nl!!!!
Op naar de volgende deal!
Op naar de volgende deal!