![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Tot dusver alles goed, betaald via PayPal. Onze zoon krijgt zijn eerste les, slechts een 1/2 uur, waarvan 1 kwartier uitleg stilstaand, en 1 kwartier rijden in de buurt, krijgt meteen een contract in zijn handen geduwd of hij maar meteen een pakket wilde kopen en tekenen.
Ik belde de volgende dag rijschool de Leeuw in Eindhoven op, voor uitleg. Antwoord, de groupon actie is bedoeld als voorbode van een nog af te sluiten pakket, dit stond overigens niet in de voorwaarde van groupon.nl. Ik wees ze ook op het zeer beperkte eerste lesuur, dit is nadien goed gemaakt in de lessen daarop.
Nu komt het, mijn zoon krijgt, leuk dit, maar niet heus, een faktuur op zijn naam toegestuurd of hij maar even € 172,- wilde betalen, hierop heb ik gebeld, en de faktuur zou uit het systeem worden gehaald, maar niet heus, de keren daarop ontvangen wij een aanmaning per email, of we alsnog € 172,- wilde betalen. Dit alles heeft 1 1/2 maand geduurt voordat het geregeld was. Leuk zo een voucher geven, nooit meer www.groupon.nl ze hebben niks gedaan naar ons toe waardoor we nog enigszins met een redelijk goed gevoel erop terug konden kijken, helemaal niks. Weg met www.groupon.nl mensen let op; er zitten altijd addertjes onder het gras!