LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] reclame word nog langer dan de programma dat je kijkt!

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
justme

reclame word nog langer dan de programma dat je kijkt!

Ongelezen bericht door justme »

ben ik nou gek of wordt de reclame vooral op yorin/rtl4/net5 steeds langer! na 14 commercials weet ik niet eens meer waar ik naar kijk...en tja daar is ook een oplossing voor halverwege de reclame laten ze even zien wat zo vervolgd wordt en dan denk je dat de reclame over is ....neenee dan krijg je reclame voor wat er volgend jaar zaterdag komt .....perfect voorbeeld GTST eerst krijg je 7 minuten reclame dan 1 minuut wat er volige keer gebeurde in gtst en weer reclame ...jaaaaa ...ik ga in protest en zap gewoon naar een muziekkannal zodat ik me niet hoef te ergeren aan 3 x hollands garnaal ...het lekkerst van allemaal ....swiffer WOW en de biostabil aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :twisted: wat vinden jullie zullen we massaal een protest mailbomming houden bij de zenders??

de mazzel

Peter V.

Re: reclame word nog langer dan de programma dat je kijkt!

Ongelezen bericht door Peter V. »

Draaid bij die zenders toch alleen om de poen !!!!!

Laten ze eens reklame maken als er voetballen op is !
Dat durven ze niet omdat er dan geen ruit meer heel blijft

NEE wij zijn wat dat aangaat veel te LIEF ! :oops:

Oprichten reklame holygens was misschien een optie

nospa

Ongelezen bericht door nospa »

Gewoon die produkten en diensten die te vaak met reclame op TV verschijnen boycotten dus niet kopen. De prijs voor het uitzenden van die reclames zit trouwens in de produktprijs verwerkt en hoe meer er van dat produkt verkocht gaat worden des te meer geld zij hebben te besteden om uw kijkplezier te vergallen.

Een heleboel mensen schreeuwen dan wel ja ik gebruik de reclameblokken om te gaan z**k*n of om drinken in te schenken maar het meest hinderlijke is dat je altijd naar je afstandbediening moet grijpen omdat het geluid een stuk zachter te zetten (wordt nog steeds niks aan gedaan)

KORTOM BOYCOT PRODUKTEN EN DIENSTEN DIE TE VAAK OP DE TV RECLAME MAKEN !!!! :P

M.M.L.

Ongelezen bericht door M.M.L. »

Ik heb meer dan genoeg van die walgelijke commerciële zenders. Als er een voor mij interessante film komt op SBS RTL of Yorin (wat zelden gebeurt) koop ik liever de DVD die dan een stuk duurder is. Liever meer geld naar bol.com brengen dan die irritante reclames van frisia, postkrediet, lenen.nl, voedingcentrum mobiele telefoons en aanverwante rotzooi bovendien moet ik kokhalzen van die irritante vent van SBS die reclame maakt voor programma's die nog moeten komen.

Om nog maar helemaal te zwijgen van die erotische reclames die je terroriseren vanaf 23:00 uur.

Nee voor mij geen commerciëlec zenders meer.

Swiffer en de Cock

Ongelezen bericht door Swiffer en de Cock »

Bij Baantjer is dat leuk,
vlak na GTST krijg je eerst reclame,

dan de moord die gepleegd wordt in baantjer,
het liedje van baantjer en dan BENG ! Reclame !!!!!!!

Na dat blok van 7 minuten krijg je weer hooguit 15 minuten baantjer te zien en dan hoppaaa reclame !!!!

zo gaat dat de hele uitzending om de 10 tot 15 minuten ......

Kijk al geen baantjer meer om die reclames ! BAH !

Theo vD

Ongelezen bericht door Theo vD »

Hierbij moeten jullie wel bedenken dat het feit dat je deze programma's kunt kijken, alleen maar mogelijk is doordat de adverteerders hiervoor betalen. Bij Ned. 1,2 en 3 betaal je via de belasting Kijk- en Luistergeld, dit geldt niet voor de commercielen, dus je kunt er wel over klagen, maar zonder reclame geen programma's.

Dwaashaas

Ongelezen bericht door Dwaashaas »

Hierbij moeten jullie wel bedenken dat het feit dat je deze programma's kunt kijken, alleen maar mogelijk is doordat de adverteerders hiervoor betalen. Bij Ned. 1,2 en 3 betaal je via de belasting Kijk- en Luistergeld, dit geldt niet voor de commercielen, dus je kunt er wel over klagen, maar zonder reclame geen programma's.
Is die € 15.20 die we met z'n allen per maand aan de UPC betalen niet voldoende straf om tv te kunnen kijken dan ? :wink:

Weet het, zonder reclema blablablabla, maar dan is het nog steeds storend, of vind jij dat vastzittend vet wél prettig ?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Is die € 15.20 die we met z'n allen per maand aan de UPC betalen niet voldoende straf om tv te kunnen kijken dan ?
Nee, natuurlijk niet. Dat is geld dat je betaalt aan de KABELmaatschappij voor het leggen van een KABEL.

TV-programma's maken, dat doet UPC niet (voor dit geld).

Anonim

Ongelezen bericht door Anonim »

De laaste tijd valt het bij Gtst wel mee,ze zijn meer optijd en de reklame is korter,maar bij de programma´s die daarna komen de reklame wel eerder of/en vaker.

Vroeger had je bij Baantjer inderdaad eerst 2 reklamens en nu 3.
Eigen Huis en Tuin had vroeger er maar 1 om 18.40 maar nu drie waar bij de eerste om 18.20 komt (na 10 minuten dus) en de 2de zo rond 18.38 en de derde komt zo rond 18.51.

Bij Life And cooking ieriteerd de reklame van voor het 18.00 nieuws het meest om 17.53 komt hij al.
Daarin tegen duurt het 2de deel van Life and cooking van 18.12 - 18.33 voordat de laaste reklame in het programma komt.

Gast

Ik heb de oplossing. Ik neem alles op en spoel de reclames door.
Ik kan op zo'n avond wat anders doen en kan later gewoon in één keer alles kijken!!!

Ideaal. Ik heb echt de ouderwetse videoarecorder herontdekt!!!

Dwaashaas

Ongelezen bericht door Dwaashaas »

Nee, natuurlijk niet. Dat is geld dat je betaalt aan de KABELmaatschappij voor het leggen van een KABEL.

TV-programma's maken, dat doet UPC niet (voor dit geld).
uhm ...... weet je niet dat :wink: voor geintje staat ???

kattenkop

Ongelezen bericht door kattenkop »

als je een auto hebt, ligt het voor de hand dat je lid van de Wegenwacht wordt.. Maar dat houdt in dat je ook dat blaadje krijgt : De Kampioen.
Afgezien van de inhoud : op bijna iedere drie pagina's staat wel een reclame voor dat zogenaamd goedkope geld...
ik heb de ANWB tijden geleden gevraagd of ze nu echt afhankelijk zijn van die reclames... Ik heb een paar keer gerappelleerd... Geen antwoord ! Bah !
kattenkop

Smogus

Ongelezen bericht door Smogus »

Dat blad krijg je ?

Dan ga ik ervan uit dat niet de ANWB maar het blad afhankelijk is van die reclames.

Maar ja, je bent natuurlijk niet verplicht dat blad te lezen, je kunt hem ook direct vanuit de brievenbus een enkele reis papierbak geven.

Gast

Reclame steeds langer? absoluut.
10 a 12 minuten programma en vervolgens 20 minuten reclame.
A-sociaal en machtlustig gedrag omdat de kijker er geen invloed op heeft, anders dan zappen.
Marcel

eljootje

Ongelezen bericht door eljootje »

:evil: Ik word helemaal woest van die zogenaamd geile 0906-wijven tijdens een late film bijvoorbeeld. Vreselijk walgelijk, als ik daar zin in zou hebben kan ik wel naar de videotheek, maar dat opdringen van die gore wijven in mijn eigen huiskamer ben ik he-le-maal spuugzat ! Kunnen ze dat niet verbieden ofzo ? Wie zit daar nou op te wachten ? Bah, ik ben echt geen preuts type hoor, maar dit is gewoon ongevraagd ranzig. Ik kom tegenwoordig overal van die blote @%##*& tegen ! Gooi gewoon van die buis af !

marijke

Ongelezen bericht door marijke »

HELEMAAL MEE EENS!!!!

DistORtioN

Ongelezen bericht door DistORtioN »

Geplaatst op: 23 Jan 2004 16:37 Onderwerp:

Dan maar geen programma's! Die ****** kanker reclama's....je kan niks aanzetten of jawel.....bestel nu! Koop nu! etc etc Flikker toch op man! :evil:

Tonton

Ongelezen bericht door Tonton »

Om ff terug te komen op het bericht van smogus 3 feb j.l.

Ik heb nooit gevraagd om dat blad, alleen lidmaatschap wegenwacht.
Dat blad mag weg en je lidmaatschap goedkoper maken.

The Voice

Ongelezen bericht door The Voice »

Straks zeggen ze tijdens de reclame
"we zijn zo terug na het programma"

Sommige reclames zijn zeer irritant, vooral die van Frisia Finacieringen met dat mens met die grote neusgaten en dat stel dat zo gemaakt verbaasd doet. Al die reclames van kredietverstrekkers zijn irri: dat mens wat nog geld overhield om een stom truitje te kopen of die vent die maar loopt te rommelen met die te grote tv in zijn kofferbak.

En die kwakzalvers van Biolabiel moeten ook van het scherm.

acjzr1

Ongelezen bericht door acjzr1 »

Men heeft regels om zich aan te houden(max15 min/hr)maar men houd zich er niet aan en er wordt ook niet op gecontroleerd.Conclusie:Massaal overzetten,niet meer kijken,dan leren ze het misschien wel af. :evil: :evil: :evil:

Gesloten