LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Bilderberg bon op hotelkamerveiling.nl

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
arvid80
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 aug 2011 12:12
Locatie: Den Helder
Contacteer:

De Bilderberg bon op hotelkamerveiling.nl

Ongelezen bericht door arvid80 »

Een paar weken geleden heb ik bij hotelkamerveiling.nl een Bilderberg hotelbon "gewonnen".

Uiteraard had ik de voorwaarden goed gelezen en daar sta ik ook achter.
Echter blijkt het dat ze wel duidelijk zijn als het gaat om de voorwaarde hoever je tevoren moet reserveren, maar niet hoever tevoren je KAN reserveren.

Het blijkt dat je namelijk pas 5 dagen tevoren kan reserveren en dan komt mijn vraag.

Als ik max 5 dagen tevoren MOET reserveren en het pas 5 dagen tevoren KAN doen hoe dat dan werkt.
Dan heb ik wel geteld niet 1 dag om het te boeken.

Echter blijkt bij nadere bestudering dat ik dus wel binnen die 5 dagen tevoren alsnog kan reserveren als er plaats is, maar dat betekent weer dat ik eigenlijk een soort last-minute bon heb gewonnen en dat verandert de zaak nogal.

Kortom: Zijn er meer mensen die hier tegenaan gelopen zijn?

Het is toch krom dat je wel de voorwaarden verteld, maar vergeet te melden dat je niet eerder dan 5 dagen tevoren kan kijken of boeken.


Zie hier de voorwaarden:
Aankomst is mogelijk op elke dag van de week op basis van beschikbaarheid
Deze waardebon is geldig tot 1 jaar na aankoopdatum
Dit arrangement is maximaal 5 dagen voor de gewenste aankomstdatum boekbaar
Alle zondagen zijn vrij boekbaar op basis van beschikbaarheid
Dit arrangement is uitsluitend online te reserveren via http://www.hotelkamerveiling.nl/reserveren
U dient in het hotel nog verblijfsbelasting te voldoen

Extra toeslagen:

Voor Bilderberg Résidence Groot Heideborgh, Bilderberg Chateau Holtmühle, Bilderberg Grand Hotel Wientjes, Bilderberg Parkhotel Rotterdam, Bilderberg Kasteel Vaalsbroek, Bilderberg Hotel Klein Zwitserland, Bilderberg Europa Hotel Scheveningen en Bilderberg Hotel De Keizerskroon geldt een toeslag van €15,- p.p.p.n.
In alle 14 deelnemende Bilderberg hotels kan een zaterdagtoeslag van €10,- p.p. gehanteerd worden

Samanthavd
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 aug 2011 00:51

Re: De Bilderberg bon op hotelkamerveiling.nl

Ongelezen bericht door Samanthavd »

Zo werkt hotelkamerveilingen nu eenmaal.
Ze kunnen goedkopere kamers kwijt door de lastminutes kamers op te vullen met een lager tarief. Zoals je de voorwaarden kon lezen, houden ze zich hieraan.

mathilde8
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 mar 2011 16:54

Re: De Bilderberg bon op hotelkamerveiling.nl

Ongelezen bericht door mathilde8 »

Hotelkamerveiling vermeld niet dat ze maar een heeeel beperkt aantal kamers mogen afnemen van de betreffende hotels. Probeer zelf al tijden een bon te verzilveren, het hotel zit steeds vol. Het is dus gewoon een soort Russische roulette wanneer je een keer mag komen en je moet dan zelf ook nog maar net kunnen!

Gesloten