LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Chaos bij Tele2

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Ras80

Chaos bij Tele2

Ongelezen bericht door Ras80 »

Vanaf de switch naar Tele2 begin dit jaar heb ik veelvuldig problemen met de televisiedecoders. De laatste weken doen deze problemen zich bijna dagelijks voor, ik heb hiervoor herhaaldelijk contact opgenomen met de klantenservice via telefoon en de ‘’virtuele assistent’’

Ondanks alle contacten met de klantenservice, de gebruikelijke modem RESET sessies en een omruil van decoder, blijven de problemen aanhouden. Hieronder een opsomming van de klachten:

- Bij opstart grijs of zwart beeld
- Tijdens het televisiekijken bevriest het beeld en verdwijnt op den duur helemaal. Dit gebeurt vaak tussen 01.00 en 02.00 uur
- Televisiesignaal hakkelt waardoor geluid overslaat
- Afstandbediening reageert niet
- Afstandbediening reageert maar zappen met +P en –P lukt niet

Tele2 Webcare

Re: Chaos bij Tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Ras80,

Vervelend dat je tv-dienst niet naar behoren werkt! Ik zie dat je je probleem ook op klacht.nl hebt geplaatst. Op die site beschik ik al over je klantgegevens. Om het overzicht te bewaren zal ik je klacht verder in behandeling nemen vanaf dat forum.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

ankiedennis

Ongelezen bericht door ankiedennis »

Zeker door een medewerker die de telefoonverbinding zelf met de klant verbreekt. Zoals bij ons vandaag is gebeurt. Lekker klantvriendelijk zijn jullie. Laat de klant maar bellen en klagen, wij doen er niks aan. Het ligt allemaal maar aande klant.

de.dutch

Ongelezen bericht door de.dutch »

Tele2 een provider van niets, als je de waarheid verteld op het forum krijg je een ban ipv. antwoorden..De chat sessie waarop jij je gegevens invult en de belofte krijgt dat je binnen een paar minuten gebeld wordt over het probleem is een leugen. Kennis van de klantenservice is 0,0%.

In mijn geval kan ik al weken geen mail meer ontvangen, versturen is geen probleem. Als je Tele2 vraagt om hulp denken ze dat het om mobiele telefonie gaat en/of vragen je of jij mail opnieuw wil instellen in XP en Vista terwijl 65% gebruik maakt van Windows 7 en een mail programma.

Tele2 weet het verschil niet tussen webmail en een mail programma.
Ik kan dus niet via Office mail ontvangen maar ook niet via webmail terwijl deze laatste niets meer openstaande poorten van Office te maken hebben.

Antwoorden krijg je niet, ook niet van onze Daniëlle dus een aangetekende brief sturen met de melding dat je wil overstappen naar een andere provider die zijn klanten wel serieus neemt.

Trouwens, de waarheid mag op het Tele2 forum niet verteld worden...normale vragen stellen is verboden echter liegen en bedriegen wordt zeer gewaardeerd door Tele2. Ik ben op 4 Ip adressen geblockt door Tele2 zodat ik niet eens een klacht meer kan indienen en verplicht wordt te bellen á 10 cent per minuut en 30 wachtenden voor u. Uiteraard vertel ik nog steeds de waarheid op het forum met gebruik van een proxyserver en de opmerkingen van Tele2 medewerkers zijn nog steeds van een schoonheid waarvan je tranen in je ogen krijgt.
De waarheid betekend dat je gekleineerd wordt en neergezet als een zeikerd.

Daniëlle mijn contract loopt nog een half jaar maar wil per direct overstappen naar een andere provider omdat jullie als partner uiterst onbetrouwbaar zijn, problemen oplossen door mensen te bannen van de site is uiterst professioneel.

dorsman

Ongelezen bericht door dorsman »

Tele2 verkoopt een pakket met 50MB internet met TV en bellen. Op de website wordt het bij Tele2 bekende en vooralsnog onoplosbare probleem met faxen via de telefoonlijn niet vermeld. Het probleem wordt evenmin vermeld bij de verkoop van het product.

Pas NA de installatie van het nieuwe modem blijkt dan, dat vanaf dat moment nagenoeg geen faxen meer verzonden en ontvangen kunnen worden. De technische dienst van Tele2 gaf aan, dat het probleem bekend is, maar vooralsnog onoplosbaar is.

Ik stuurde aan [email protected] onderstaand bericht en meen de lezers van dit forum ook te moeten wijzen op het bestaande probleem bij Tele2 met dit internetpakket. Dat is jammer, want elders op dit forum staat nog mijn bericht uit 2007, dat ik over het 20MB pakket juist zo tevreden was. Ik heb Tele2 gevraagd dat 20MB pakket dan maar te herstellen.

Geachte Mevrouw,

Deze mail zond ik aan Tele2 :

Beste Danielle,

Op 16 augustus 2011 is het nieuwe modem geleverd en aangesloten en sedertdien kunnen er geen faxen meer worden verzonden en ontvangen. Navraag bij de technische dienst leverde op, dat het een bekend en vooralsnog onoplosbaar probleem is. Van dat probleem is echter nergens melding gemaakt : niet bij de verkoop en evenmin op de website van Tele2. Heb nu nodeloos 2 powerplugs gekocht.

In een onaangenaam gesprek met een van de verkoopmedewerkers werd mij meegedeeld, dat ik komende week een brief zal krijgen over de downgrade naar 20 MB en het opnieuw aansluiten van het oude modem.

Van een toezegging het probleem op te lossen en/of kenbaar te maken op de Tele2 website was geen sprake.

Als een product wordt verkocht, dient de verkoper in te staan voor de goede werking van dat product.

Ik verwacht van Tele2 een downgrade naar 20 MB en restitutie van de in rekening gebrachte 30 euro eenmalige kosten

Met vriendelijke groet,

Gerard Dorsman

chantalhoog

Ongelezen bericht door chantalhoog »

Ik ben sinds 3,5 jaar klant bij tele2. eigenlijk altijd tevreden geweest. nu zijn de decorders vernieuwd en heb ik grote problemen met televisie (het alles in 1). de televisie valt uit, gaat herstarten en blijft soms langere tijd uit. eerst was dit eens per week, dat loopt momenteel op tot meerdere keren per avond. in het contact met tele2 was direct al duidelijk dat ze het probleem niet kunnen oplossen en wij kosteloos mogen opzeggen. Het probleem schijnen ze niet te kunnen oplossen. tenminste de oplossing vinden zij niet rendabel, zij zullen er zelf kosten aan moeten maken. de enige oplossing is opzeggen. tele2 geeft zelf aan dat zij weten dat televisie slecht is, maar dat ze incalculeren dat er maar een klein percentage daadwerkelijk opzegt. kortom tele2 heeft een nieuw beleid; vaste klanten uitzwaaien. heel jammer, slechte diensten dus! ik ben aan het rondkijken om over te stappen, ik raad tele2 niet aan!

jdugardijn

Ongelezen bericht door jdugardijn »

Ik ben nu al maanden bezig met Tele 2. Eerst helemaal geen TV signaal, terwijl voorheen alles het deed ! Nu eerst nieuwe dedcoder, dan nieuw modem, onderzoek doro KPN naar de adsl lijn op mijn verzoek.
Van buiten klopt het zeggen ze, ja dat zal wel, maar ik kan bijna niets ontvangen, niet zappen enz. Voetbal is er al tijden af, terwijl het seizoen al lang aan degang is. Nu maar tijdelijk Digitenne Eredivisie genomen. Binnen een uur zat het er op.
Tele 2 wil niet helpen.

Nu zou er een kpn monteur bij mij thuis langskomen, maar eerst telefonische afspraak. Ze bellen, maar dan staat mijn nummer bij een totaal verkeerd adres, dus moet KPN het weer terugleggen bij Tele 2. Vervolgens zouden ze me de volgende ochtend voor 12 uur bellen : niet gelukt natuurlijk.
Via de chat van tele2 dit gemeld, maar die vent is niet technisch zegt ie ! Kan ie me ook geen eens laten bellen door iemand van de Technische afdeling, want die zitten elders............ Dus hij kan ze geen eens een mailtje daarover sturen ! Hou op zeg.
Ben er klaar mee, vandaar deze reactie bij jullie.
Er is nog meer, maar ik heb zere vngers van het typen !

Gesloten