LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 'Foute bedrijven aan de schandpaal' art. AD

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
croosjes

Re: 'Foute bedrijven aan de schandpaal' art. AD

Ongelezen bericht door croosjes »

albert,als je voor het goede strijd en er gedupeerde mee wil helpen zijn er altijd voor en tegen standers laat je niet uit de strijd slaan we gaan door.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

jan2

Ongelezen bericht door jan2 »

Voor de rest hou ik dit forum qua commentaar voor gezien.

Bedankt en allemaal succes.

Albert
Heintje Davids?

Albert

Ongelezen bericht door Albert »

:twisted: :roll:
Laatst gewijzigd door Albert op 10 mar 2004 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste Albert, brother in arms,

Waarschijnlijk helemaal niets, voor veel mensen is het moeilijk omgaan met emoties en andere gevoelens, rijkdom zit in de manier hoe en op welke momenten je deze gevoelens kunt uiten, het is zelfs mogelijk om van je medemens te houden, ook al ken je hem of haar niet, waarde zit in jezelf, Albert jij hebt die waarde, veel mensen willen die ook, maar zijn niet in staat, noch in de omstandigheid zich te uiten, dat is jammer, echter begrijpen of beseffen doet of wilt men het toch niet.

Veel te angstig en bang een mooier stukje van zichzelf bloot te geven.

Groetjes Ton

learner

Ongelezen bericht door learner »

Helaas is het niet allen gegeven :oops:

'rechtvaardig proberen te zijn . . . ' :)

mvg, learner... :wink:
Laatst gewijzigd door learner op 10 mar 2004 00:46, 1 keer totaal gewijzigd.

jan2

Albert

Geplaatst op 01 Aug 2003 16:03 door Albert

--------------------------------------------------------------------------------

Nou als dat kan graag vooral omdat ik weet wie je nu bent. Hoe is het met je massagestaaf.
Lieve Albert
Bovenstaand bericht moet je nog verwijderen zoals je met al je dubieuze reacties doe.

croosjes

jan2,wat is hier de opzet van? om op deze manier door te gaan?wat wil je hier mee bereiken?,als dit op niets uit draait stop er dan mee.
vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling

jan2

Cr. jij bent kennelijk een van de lezers die niet weet wat A. allemaal in zijn verwijderde berichten gezegd heeft.

Idee voor jouw lange berichten ????
Laat je ook alleen een emoticon staan, worden jouw verhalen wel duidelijker.
gr. J2

croosjes

jan2,je geeft geen compleet antwoord (a) waarom geeft hij zulke antwoorden(b)wat is jouw drijfveer om hier mee door te gaan(c)wat is je doel hier in(d)hebben de gedupeerde hier winst mee(e)ik verander mij tekst op fouten maar die zullen er wel in blijven maar één ding weet ik zeker wat ik schrijf is de waarheid en iets om voor te strijden.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling

jan2

A. manipuleert de lezers om voor hem op te komen (underdog), discusieer met jou niet over een ander.
En jouw lange betogen over je vereniging leest niemand.
Hou het korter en duidelijker zonder bloemlezingen.

croosjes

jan2,dit zegt genoeg over je zelf,maar je geeft nog steeds geen compleet antwoord.je doet alleen maar wijzen naar andere terwijl je zelf geen goede argumenten daar voor hebt.Dit blijkt wel uit je betoog over de vereniging schadeloosstelling dat het verhaal zuiver verwoord is want de bloemlezing zoals jij zegt beweegd gedupeerde en ondersteund ze.iedergeval dwingt het te lezen want jij hebt het toch ook gelezen en je twijfeld toch ook nog één ding is zeker ik dwing niemand.Maar kom later niet aan met van je had gelijk.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

Paul-M

Ongelezen bericht door Paul-M »

Beste meneer de croos als ik u was zou ik niet reageren op zo'n figuur als Jan2 anonieme schrijvers kun je beter links laten liggen. Ik heb bewondering voor uw doorzettingsvermogen succes met uw vereniging.

Paul

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Dames en Heren,

Oppassen, gaat niet om een inhoudelijke discussie meer. Dus nog even zo door gaan en het slot gaat er op!!!

elende

Ongelezen bericht door elende »

Beste mensen weet je wat wij gedupeerden ook nog steeds vergeten!! dat wij moeten hopen dat er een politieke partij is/komt die het gespuis als banken, verzekeraars en beleggers etc etc. die kwalijke praktijken er op na houden, deze afstraffen door in hun kiesprogramma een stelregel op te nemen, waarin is opgenomen, dat wettelijk wordt vastgelegd dat deze kwalijke praktijken inclusief boetes enz. openbaar gemaakt worden. Met daarbij het advies nooit in zee te gaan met een dergelijke bank enz. Zij mogen en kunnen dan niet meer zwendelen.

Drie banken hebben dat inmiddels al geflikt ik hoef geen namen te noemen ieder is dat inmidels wel bekent EDF....EDF...EDF :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: DEXIA dus ook he!!!!

DUS POLITIEK: OVER ENKELE JAREN ZIJN ER WEER VERKIEZINGEN DENK DAN AAN JE ELECTORAAT OF of i gewone taal.............! DE KIEZERS :idea: :idea: :idea: :idea:

Want reken maar dat de gedupeerden nu naar een politieke partij gaan die zich WEL het leed van deze (honderdduizenden) gedupeerden aantrekken.

Paul-M

Ongelezen bericht door Paul-M »

edit
Laatst gewijzigd door Paul-M op 15 jul 2004 02:19, 1 keer totaal gewijzigd.

croosjes

paul-m,dank voor je steun.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling

Gesloten