Na 10 jaar begon mijn bank niet meer goed te zitten, ik kreeg er last v mijn rug van.
Dus heb ik 3 jr geleden bij Woldring in Groningen een bank gekocht, waarbij ik aangaf dat hij stevig moest zitten ivm mijn rug. Mij werd een model aangeraden die zeker 5-7 jaar goed zou zitten!
Na 2 jaar begon er echt een kuil in de bank te komen. Inmiddels kan ik er niet meer op zitten, aangezien ik dan echt last van mijn rug krijg. Ik zit echt in een kuil, er zit totaal geen steun meer in!
Ik heb dus een klacht ingediend bij Woldring. Ze verschuilen zich achter de leverancier en zeggen dat de leverancier niets wil doen. Zelf willen ze ook niets doen, behalve hun reperateur langs sturen die er tegen betaling een versteviging in kan zetten, maar dan ben ik zeker 150 euro aan voorrijkosten en daaroverheen uurkosten kwijt! Dat is dus een service van niets!
Mijn vraag is: mag ik reeel verwachten dat zo'n bank langer dan 2 a 3 jaar meegaat. Woldring verkoopt zichzelf als een kwaliteitszaak, zo'n bank kostte ongeveer 1000 euro. En wat kan ik hiertegen doen? Ik voel me machteloos
Groeten
Jasja