LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Nelleke Medenhof
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 sep 2011 20:56

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Nelleke Medenhof »

Trouwens:

WIE VAN JULLIE HEEFT OOIT IEMAND VAN GROUPON GESPROKEN AAN DE TELEFOON!!!

IK KRIJG DE HELE DAG EEN BANDJE DAT ZE HET HEEEEL DRUK HEBBEN EN DAARNA WORDT DE VERBINDING VERBROKEN!

:evil: :twisted:

Arthurtje
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 aug 2011 11:25

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Arthurtje »

Ik geloof dat groupon mijn emailadres niet goed heeft ofzo want mails van yourtablet en empire electronix krijg ik gewoon maar de mails van groupon niet.... kan iemand svp de laatste mail met de verwachte leverdatum posten?

Alvast bedankt
Arthur

Betty193
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 aug 2011 11:05

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Betty193 »

Mijn conclusie is:
Nooit meer iets via Groupon bestellen het scheelt geld, ergernis en tijd (bellen mailen).

Het is nu toch duidelijk hoe respectloos men daar met mensen omgaat.

We zijn de dupe van onze eigen hebberigheid (ikzelf ook)

Betty193
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 aug 2011 11:05

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Betty193 »

Op Facebook bij Boycot Groupon heb ik een 06 nr gekregen van een medewerker van Groupon.
Ik heb iemand gesproken en een mail ontvangen dat ik mijn geld terugkrijg, de verzendkosten heb ik al ontvangen.
Ik wacht nu op de teruggave van het aankoopbedrag, (ik had met een creditcard betaald), dat kan dus nog even duren.
Zodra het geld binnen is laat ik het weten.
Ook kreeg ik 16 credits van Groupon, ter compensatie.
Succes

Arthurtje
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 aug 2011 11:25

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Arthurtje »

*zucht....*

Op de FEDex site gezien dat de levering alweer niet de 7e is maar de 9e. Kans op een tablet voor het weekend is daarmee alweer uitgesloten...

Arthur

Wacht_op_Empire
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 aug 2011 20:01

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Wacht_op_Empire »

Volgens de FedEx-site is er al geleverd :!:

Status:Delivered
Ship date:Sep 2, 2011
Delivery location:EIN
Delivery date:Sep 7, 2011

Groupon of Yourtablet: Kunnen we (hier?) een update krijgen :?:

Arthurtje
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 aug 2011 11:25

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Arthurtje »

Ja een mail met de individuele track & trace codes zou ik wel kunnen waarderen!

Arthur

EvdK67
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 sep 2011 00:26

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door EvdK67 »

Ik heb ook meegedaan aan deze "deal" maar heb na een telefoontje naar groupon mijn geld teruggekregen en van Yourtablet heb ik ook de reeds betaalde verzendkosten teruggekregen.
Ik kreeg op een gegeven moment een mail van de leverancier dat het nog wel even kon duren en toen heb ik Yourtablet gevraagd of er geen alternatieve tablet was. Die werd geweigerd. Ik heb ze er fijntjes op gewezen dat er inmiddels een nieuwe Groupon deal was met Yourtablet, betreffende een Huawei tablet. Daarna kreeg iedereen dit alternatief aangeboden. Ik heb ervoor bedankt en naar volle tevredenheid een netbook aangeschaft bij laptopshop.nl die binnen 1 dag geleverd werd! Zo kon ik toch met netbook en internet op vakantie...

EvdK67
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 sep 2011 00:26

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door EvdK67 »

Ik heb ook meegedaan aan deze "deal" maar heb na een telefoontje naar groupon mijn geld teruggekregen en van Yourtablet heb ik ook de reeds betaalde verzendkosten teruggekregen.
Ik kreeg op een gegeven moment een mail van de leverancier dat het nog wel even kon duren en toen heb ik Yourtablet gevraagd of er geen alternatieve tablet was. Die werd geweigerd. Ik heb ze er fijntjes op gewezen dat er inmiddels een nieuwe Groupon deal was met Yourtablet, betreffende een Huawei tablet. Daarna kreeg iedereen dit alternatief aangeboden. Ik heb ervoor bedankt en naar volle tevredenheid een netbook aangeschaft bij laptopshop.nl die binnen 1 dag geleverd werd! Zo kon ik toch met netbook en internet op vakantie...

Wacht_op_Empire
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 aug 2011 20:01

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Wacht_op_Empire »

Op de site van Yourtablet staat dat de Empires in voorraad zijn.

Ik heb dus nog maar eens gebeld omdat ik nog steeds geen track en trace-code heb ontvangen. Precies hetzelfde verhaal dat ik ongeveer vier weken geleden te horen kreeg werd mij door dezelfde persoon verteld: Ze zijn onderweg naar de klanten, komen daar vandaag of morgen aan en de kans is groot dat we onze Empire eerder krijgen dan de track en trace-code.

Wie heeft 'm al???

Betty193
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 aug 2011 11:05

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Betty193 »

Gelukkig is mijn geld van de geannuleerde tablet teruggestort op mijn creditkaart.
Ook de verzendkosten had ik al ontvangen.
Voor mij is dit nu afgesloten.

YourTablet
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 aug 2011 14:05

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door YourTablet »

Wacht_op_Empire schreef:Op de site van Yourtablet staat dat de Empires in voorraad zijn.

Ik heb dus nog maar eens gebeld omdat ik nog steeds geen track en trace-code heb ontvangen. Precies hetzelfde verhaal dat ik ongeveer vier weken geleden te horen kreeg werd mij door dezelfde persoon verteld: Ze zijn onderweg naar de klanten, komen daar vandaag of morgen aan en de kans is groot dat we onze Empire eerder krijgen dan de track en trace-code.

Wie heeft 'm al???

Ze zijn echt verstuurd. De tablets zijn vandaag (maandag) aangemeld bij TNTPost (PostNL tegenwoordig) en worden morgen (dinsdag) bij de meeste geleverd.

Wil je graag je track and trace code alvast ontvangen via PB? Dan stuur mij een PB en dan reageer ik z.s.m.

Wacht_op_Empire
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 aug 2011 20:01

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Wacht_op_Empire »

Ze zijn echt verstuurd. De tablets zijn vandaag (maandag) aangemeld bij TNTPost (PostNL tegenwoordig) en worden morgen (dinsdag) bij de meeste geleverd.

Wil je graag je track and trace code alvast ontvangen via PB? Dan stuur mij een PB en dan reageer ik z.s.m.
Goedemorgen! Het gaat om bestelling 188/9319.

Ik heb geprobeerd je te PB'en, maar ik krijg een foutmelding als ik mijn bericht wil versturen. Lukt het jou de code naar mij te PB'en?

YourTablet
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 aug 2011 14:05

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door YourTablet »

Wacht_op_Empire schreef: Goedemorgen! Het gaat om bestelling 188/9319.

Ik heb geprobeerd je te PB'en, maar ik krijg een foutmelding als ik mijn bericht wil versturen. Lukt het jou de code naar mij te PB'en?
Dit lukt inderdaad niet, excuses.

Ik heb uw vouchercode ingevuld en daarbij hoort de volgende track and trace code: 3SGQBV000295884

Deze kunt u hier invullen: http://www.postnlpakketten.nl/

Wacht_op_Empire
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 aug 2011 20:01

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Wacht_op_Empire »

Bedankt!

Wacht_op_Empire
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 aug 2011 20:01

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Wacht_op_Empire »

Jaaaa! Hij is er! Dit bericht typ ik op de Empire (is nog ff wennen en de smilies doen het niet maar dat probeem had ik op de laptop ook vanmorgen).

Hij is moooooooi!

Wacht_op_Empire
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 aug 2011 20:01

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Wacht_op_Empire »

...maar: Waar is de bijbehorende beschermhoes? en het beloofde "leuke gratis accessoire"?

YourTablet
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 aug 2011 14:05

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door YourTablet »

Wacht_op_Empire schreef:...maar: Waar is de bijbehorende beschermhoes? en het beloofde "leuke gratis accessoire"?
Als het goed is ontvang je een email van Groupon met daarin de verklaring van het ontbreken van de accessoires.

Het zit zo dat bij levering van de tablets aan ons door Empire de hoezen er niet bij zaten. Deze zullen z.s.m. door Empire naar ons verstuurd worden, waarna wij het weer naar de Groupon klanten versturen.

Wel leuk om te lezen dat je in ieder geval blij bent met je tablet!

Wacht_op_Empire
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 aug 2011 20:01

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Wacht_op_Empire »

Complimenten, Yourtablet, voor het snelle reageren.

Mail van Groupon is inderdaad ook ontvangen.

De tablet is echt heel gaaf. Ben blij dat ik gekozen heb voor de "lange adem" en niet voor geld terug.

Groet,
Wacht_op_Accessoires
:-)

Arthurtje
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 aug 2011 11:25

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Arthurtje »

Ook ik heb de tablet inmiddels in huis

Wel een paar opmerkingen:
-het viel me al meteen op dat er een vuiltje onder de glasplaat zit.
-het batterij nivo springt als een dolle heen en weer, dan zegt hij weer 50%, en 10 min later 70% enz.
-de capsense knopjes (home, menu, back, search) lichten alleen op als je erop "klikt", wat s'avonds erg onhandig is, en ze zijn wit verlicht ipv rood zoals op de site van yourtablet staat.

Ik kan er wel mee leven, maar ik hoop niet dat het fluctueren van het accupercentage komt door een faulty accu.... hebben nog meer mensen deze bevindingen m.b.t. de accu?

Gr
Arthur

Gesloten