![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Er moet "wilde" tussen "Ik wilde...bestellen....zo goed
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Jij ben er niet eentje die tussen de regels door kan lezen he
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Je kan hopelijk toch wel de quote lezen en wie dat geschreven heeft ?Computert schreef:
Nogmaals voor jou je eigen schrijven.Computert schreef:Zijn er die gebruik hebben gemaakt van de 50/50 actie van de Suzuki Alto Cool ?
Ik ben langs de dealer geweest om de de Suzuki Alto Cool te bestellen en, zoals in de actie wordt vermeld, 4250,- te betalen en de andere, 4250,- via de 50/50 deal te betalen. Zegt de verkoper dat er ook nog, naast de aanschafprijs van 8499 euro, ook nog rijklaarkosten van 525,- leges 92,- Metaallak 299,-
Waxbehandeling 229, en Afleverpakket 160,- betaald dienen te worden.
Totaal 1305,- plus 8499,- = 9804 euro rijklaar. Nou weet ik wel dat afleverkosten ect. altijd bij de aanschafprijs komen maar waarom wordt dat niet bij die "Actie" vermeld, desnoods in hele kleine lettertjes want op de site staat toch echt alleen vermeld dat er 4250 euro wordt betaald, en "de andere helft"
4250 euro dus..want dat is samen 8500 euro !!! 50/50 deal..."renteloos" over 2 jaar ????
Op de algemene prijslijst staan de afleveringskosten wel vermeld maar op de "Actie" pagina wordt daar ook niet naar verwezen ook niet als voetnoot vermeld.
Nou vraag ik mij dus af of consumenten gewoon recht hebben op die Suzuki Alto Cool voor het in de actie vermelde prijs van 2 x 4250 euro...8500 euro dus.
Zooooo heee, als er binnenkort een heetgebakerd computert in een te coole Zoekzoekie rijdt ga ik wel ff in de berm staan. De dealer zal in zichzelf gedacht hebben: fijne klanten vandaag!Computert schreef:Oke...you got me![]()
Er moet "wilde" tussen "Ik wilde...bestellen....zo goed![]()
Jij ben er niet eentje die tussen de regels door kan lezen he
stronkstronk schreef: Zooooo heee, als er binnenkort een heetgebakerd computert in een te coole Zoekzoekie rijdt ga ik wel ff in de berm staan. De dealer zal in zichzelf gedacht hebben: fijne klanten vandaag!
Geen risico nemen als je word achtervolgd door een Suzuki. Of herkenbaar aan zijn haar en de verkoper op de passagiersstoel.......in nood.ciske schreef:stronkstronk schreef: Zooooo heee, als er binnenkort een heetgebakerd computert in een te coole Zoekzoekie rijdt ga ik wel ff in de berm staan. De dealer zal in zichzelf gedacht hebben: fijne klanten vandaag!moet je toch wel in de zelfde omgeving wonen.
stronkstronk schreef: Geen risico nemen als je word achtervolgd door een Suzuki. Of herkenbaar aan zijn haar en de verkoper op de passagiersstoel.......in nood.
burgkop schreef:Dat gaat niet door, gelijk beginnen met betalen.
Ook niet handig van die lui, je mag wel het bedrag - Volledig - Eerder betalen.