Vorige week kocht ik een NDS Spel bij brickshop.nl voor het rapport van onze oudste zoon.
Nog extra nagevraagd bij brickshop of het echt om de NDS versie ging en niet de 3DS versie, volgens hun was het echt de NDS versie .
Toen het pakketje arriveerde bleek het toch om de 3DS versie te gaan en blijkt de NDS versie uitverkocht, kortom: brickshop heeft een flinke fout gemaakt.
brickshop stelde dat ik het spel via de brievenbuspost moest sturen en dat ik dan mijn geld terug zou krijgen + porto van de brievenbuszending. Over de Pakket Porto van de originele bestelling hebben ze het niet eens, maar ik had dus helemaal geen bestelling geplaatst als ik wist dat dit om de 3DS versie ging.
Nu is het zo dat ik hele slechte ervaringen met brievenbuspost heb (zoekraken van poststukken) en dat ik het aldus via een aangetekende brief heb verstuurd.
De eigenaren van brickshop.nl waren op de dag van aflevering niet thuis, dus het ligt nu op een voor hun bekende TNT locatie.
Ze houden me niet op de hoogte van de situatie en als ze al reageren is het uit boosheid omdat ik navraag bij hun doe. Mijn account bij hun is geblokkeerd en nu reageren ze helemaal niet meer, lekker klantvriendelijk wel.
Ze stellen ook dat ik volgens de wet zelf de kosten dien te dragen voor retourneren en dat TERWIJL BRICKSHOP ZELF DE FOUT HEEFT GEMAAKT EN NIET IK!
Ik ben echt bang dat ik mijn geld kwijt ben en dat ik ook kan fluiten naar de gemaakt portokosten van 2x 6,75 euro = 13,50 euro
Het meest trieste van al is dat onze zoon hierdoor is gedupeerd, ik stond met lege handen voor zijn rapport.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Ik ben jarenlang een goede klant van brickshop geweest, totdat ze me gedelete hebben, tjonge wat is deze webshop me gigantisch tegengevallen!!
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)