Weer iets van KPN.
Wilde interactieve tv bij mijn KPN internetplus bellen abonnement.
Echter, dit blijkt niet mogelijk. Reden: wij hebben ooit een ISDN abonnement gehad bij KPN/planet voordat wij overgingen op ADSL met experiabox. Nu zitten we op een verkeerde lijn en moeten eerst wachten tot de centrale ooit is omgebouwd. Aldus KPN. Het is kennelijk niet mogelijk om even een knopje in de centrale om te zetten.
Als ik nu mijn abonnement opzeg en een nieuw abonnement neem is het wel mogelijk. Gevolg is dan wel dat ik mijn vaste nummer waarschijnlijk niet kan behouden en sowiso mijn planet-account kwijt ben.
Diverse buren hebben wel interactieve televisie. Die hebben kennelijk nooit eerst ISDN gehad.
Dus als nieuwe klant is alles mogelijk, maar als trouwe klant niet!
Zijn er anderen met deze ervaring?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN: buren wel interactieve TV, wij niet!
Re: KPN: buren wel interactieve TV, wij niet!
Het moge duidelijk zijn dat KPN hier het gelijkheidsbeginsel overtreedt. Ik zou een formele (schriftelijke!) klacht indienen, waarin u eist dat uw abonnement alsnog wordt omgezet. Wordt hieraan geen gehoor gegeven, dan naar de Geschillencommissie. Dat klinkt wellicht als zwaar geschut, maar dat valt reuze mee. Het is mijn ervaring dat je op deze manier het makkelijkst dingen gedaan krijgt van dit soort bedrijven.
Waarschijnlijk ligt de oorzaak in het volgende. U zegt dat U ooit een ISDN abonnement gehad heeft voordat U overging op ADSL. Maar waarschijnlijk heeft U nu ADSL over een ISDN lijn. Maar dat zou echter niets uit hoeven maken, want bij de veel gestelde vragen vragen staat namelijk "Ook als u een ISDN aansluiting heeft kunt u gebruik maken van Internet,InternetPlusBellen en/of Interactieve TV". Dus misschien moet U nog maar eens contact opnemen met de KPN en ze op het bovenstaande wijzen.Echter, dit blijkt niet mogelijk. Reden: wij hebben ooit een ISDN abonnement gehad bij KPN/planet voordat wij overgingen op ADSL met experiabox.
Super bedankt voor de link naar veelgestelde vragen. neem het meet in mijn klachtenbrief.
Opnieuw contact gehad (per mail klacht ingediend) met KPN.
Probleem is opgelost. Uit analyse blijkt dat interactieve tv ineens toch mogelijk is. Een pluim voor de snelle reactie van KPN.
Geen pluim voor het feit dat er kennelijk iets niet goed zit in de systemen van KPN, de interne communicatie binnen KPN en dat het mij nu de nodige tijd en energie heeft gekost.
Vooralsnog wacht ik even af of interactieve tv ook daadwerkelijk goed en na behoren werkt.
Probleem is opgelost. Uit analyse blijkt dat interactieve tv ineens toch mogelijk is. Een pluim voor de snelle reactie van KPN.
Geen pluim voor het feit dat er kennelijk iets niet goed zit in de systemen van KPN, de interne communicatie binnen KPN en dat het mij nu de nodige tijd en energie heeft gekost.
Vooralsnog wacht ik even af of interactieve tv ook daadwerkelijk goed en na behoren werkt.