LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misleiding en slechte service bij Rajapack

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Ducatista
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 feb 2010 16:44

Misleiding en slechte service bij Rajapack

Ongelezen bericht door Ducatista »

Ik deed vorige week een bestelling bij Rajapack voor kartonnen dozen en betaalde via de bestelmodule van de website direct met Ideal de prijs van in totaal 45euro22.
Ik had na meer dan een week nog geen bestelling ontvangen, dus maar even gebeld. (Er staat op de website binnen 24uur geleverd)
Na enige tijd kreeg ik iemand aan de lijn die me doodleuk vertelde mijn bestelling niet verzonden zou worden omdat deze minder de 50 euro bedraagt. :shock:
Hoewel dit minimubedrag niet eens op de website staat vermeld, wilde deze persoon mijn bestelling niet verzenden. Het geld zou wel worden teruggestort.

Het is toch belachelijk dat:
1 op de website een transactie van onder het minimum bestelbedrag gewoon kan worden afgerond en betaald terwijl er geen melding van wordt gemaakt..
2 dit minimum bestelbedrag niet (duidelijk) wordt vermeld op de website
3 ondanks deze problemen en ik dus voor niets zit te wachten, nog niet eens uit coullance mijn bestelling alsnog wordt verzonden omdat het 4,78 te weinig is. :evil:

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Misleiding en slechte service bij Rajapack

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Beetje vaag inderdaad.

Maar, men heeft u laten betalen terwijl men wist dat ze niet gingen verzenden - dan kunt u rustig eisen dat het binnen 4 dagen terug is - anders volgt aangifte.

Het lijkt me handig dit schriftelijk te doen.

In de verkoopvoorwaarden staat dit totaal niet aangegeven inderdaad:
20 - De kosten voor levering bedragen 15 € per bestelling, ook indien door Rajapack in meerdere keren geleverd wordt. Voor bestelbedragen vanaf 250 € geschiedt levering gratis.

Dat is alles - er is geen voorwaarde gesteld.

MAXIEM

Re: Misleiding en slechte service bij Rajapack

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Ducatista

Je kunt natuurlijk even kijken of deze rare webshop aangesloten is bij de Thuiswinkel Organistie. Zo ja, dat kun je daar een klacht indienen.

Sukses, Maxiem.

Rajapack
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 sep 2011 08:40

Re: Misleiding en slechte service bij Rajapack

Ongelezen bericht door Rajapack »

Rajapack opereert sinds 1997 In Nederland en wij hebben duizenden tevreden zakelijke klanten in Nederland. Wij waren dan ook erg verbaasd deze opmerking over ons bedrijf aan te treffen op uw website die zich richt op particuliere consumenten: wij leveren immers uitsluitend aan bedrijven en zakelijke gebruikers en niet aan particuliere consumenten.

Er is hier sprake van een foute communicatie waardoor blijkbaar ten onrechte dit order werd geannuleerd en terugbetaald. Hiervoor onze excuses.

Onze verkoopsvoorwaarden zijn overduidelijk en spreken nergens over een minimum bestelbedrag van 50 €.

Steeds tot uw dienst voor alle verpakkingen aan bedrijven ook voor -50 € !

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Misleiding en slechte service bij Rajapack

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Rajapack - en hoe gaan jullie het met TS nu oplossen?

MAXIEM

Re: Misleiding en slechte service bij Rajapack

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Guardian72

Goeie vraag!

Maxiem.

Rajapack
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 sep 2011 08:40

Re: Misleiding en slechte service bij Rajapack

Ongelezen bericht door Rajapack »

Wat bedoelt u juist met TS?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Misleiding en slechte service bij Rajapack

Ongelezen bericht door Guardian72 »

TS = Topic Starter - degene die zich hier gemeld heeft met de klacht.

Dus in dit geval gebruiker "Ducatista"

tiepmiep
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 mei 2010 11:23

Re: Misleiding en slechte service bij Rajapack

Ongelezen bericht door tiepmiep »

Rajapack gaf toch al aan dat ze ten onrechte hadden geannuleerd en terugbetaald.

Dus hij heeft zijn geld al wel terug.

MAXIEM

Re: Misleiding en slechte service bij Rajapack

Ongelezen bericht door MAXIEM »

tiepmiep

Dan hoort er minimaal een bosje bloemen afgegeven te worden!

Maxiem.

Gesloten