LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gefeliciteerd, U heeft een iPad2 gewonnen!

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
jenteromy
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 okt 2006 21:58

Gefeliciteerd, U heeft een iPad2 gewonnen!

Ongelezen bericht door jenteromy »

Maar....u voelt hem al aankomen... natuurlijk als ik de mail open, heb ik helemaal geen iPad2 gewonnen!
Maar is mijn mailadres geselecteerd als 1 van de weinigen (duhhhh :( ) en als ik alle vragen beantwoorden zal, kan ik eventueel kans maken op een prijs van Apple naar keuze.

Ik hekel nu echt dit soort mailtjes, vooral omdat het van een afzender komt in wie ik vertrouwen had en dagelijks een nieuwsbrief(je) van ontving. Nu niet meer, ik heb deze afzender inmiddels geblokkeerd.
Het is trouwens ClickandBuy.nl . . . . .

Wat het onderwerp echter suggereert, is dat ik wel degelijk een prijs heb gewonnen.
Ik vind dit zo ontzettend misleidend; is hier nu echt eens niets tegen te doen?

Graag reacties.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Gefeliciteerd, U heeft een iPad2 gewonnen!

Ongelezen bericht door sephora30 »

Als je nergens aan mee hebt gedaan kan je ook niks winnen :wink:

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Gefeliciteerd, U heeft een iPad2 gewonnen!

Ongelezen bericht door Guardian72 »

jenteromy schreef: Wat het onderwerp echter suggereert, is dat ik wel degelijk een prijs heb gewonnen.
Ik vind dit zo ontzettend misleidend; is hier nu echt eens niets tegen te doen?

Graag reacties.
Nee, dit mag.
Ik heb zelf ook al eens een klacht bij de reclame code comissie ingediend, vanwege de "Er ligt een (populair product) voor u klaar".

Omdat de INHOUD het geval uitlegt (u maakt met zekerheid kans op een mogelijke deelname waarbij u misschien geselecteerd word om kans te maken op 1 iPad2) vind de RCC de kop geen misleiding.

Gesloten