LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Garantietermijn senseo?

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Maria166
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 sep 2011 10:46

Garantietermijn senseo?

Ongelezen bericht door Maria166 »

Weet iemand hoe lang de garantietermijn van de senseo is?

Ik heb vorig jaar februari zo'n apparaat aangeschaft,maar weet niet of het nu één of twee jaar garantie was.

Het alom bekende probleem dat het ding al vanaf het begin lekt aan de onderkant en vorig jaar is gerepareerd,ook omdat de hendel was afgebroken.
Het ding lekt nog steeds en de hendel is weer afgebroken.

Ik denk erover om een ander apparaat aan te schaffen waar pads in gaan,maar durf niet meer aan een senseo te beginnen dus wie weet of er een ander merk voor pads bestaat dat het wel goed doet zoals het hoort?

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Garantietermijn senseo?

Ongelezen bericht door bprosman »

Het alom bekende probleem dat het ding al vanaf het begin lekt aan de onderkant
Waarom wacht je dan 1.5 jaar als dat apparaat vanaf het begin al lekt ? :-(
Ieder merk kent wel een "maandagmorgenapparaat" , Senseo's is niets mis mee tegenwoordig (de allereerste serie was misschien een uitzondering).

Maria166
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 sep 2011 10:46

Re: Garantietermijn senseo?

Ongelezen bericht door Maria166 »

Het apparaat is al twee keer eerder ter reparatie weggeweest voor lekkage en de hendel en toen het ding hierna nog lekte,had ik er geenzin meer in om het ding weer terug te brengen en nam het lekken voor lief door er een stukje keukenrol onder te leggen,maar nu is de hendel weer afgebroken en daarom vroeg ik of er iemand weet hoe lang de garantie is,maar ook of er een ander soort apparaat is waar pads in kunnen.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Garantietermijn senseo?

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 30 dec 2011 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Garantietermijn senseo?

Ongelezen bericht door bprosman »

2 Jaar.

Maria166
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 sep 2011 10:46

Re: Garantietermijn senseo?

Ongelezen bericht door Maria166 »

Dank jullie wel.

Gesloten