LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vriendenloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
hans2311
Berichten: 17
Lid geworden op: 24 sep 2010 08:42

Re: Vriendenloterij

Ongelezen bericht door hans2311 »

Ja, het komt allemaal wel wat snel achter elkaar, maar de oorzaak was dat het vorige bericht op een eigen pagina kwam. Ik zal wel wat fout gedaan hebben. OM een lang verhaal heel kort te houden. . . . Het is opgelost. Maar wel alleen via het dure nummer. Alle nadeel heb zijn voordeel, bij een prepaid mobiel moet je wel eens wat opbellen en die tijd was er voor de telefoon nu gekomen, dus maar een paar euro gereserveerd en het dure nummer maar weer gebeld. Wat bleek de vriendelijke mevrouw aan gene zijde kon ook niet de activeringspagina openen. Toeval voor mij zijn er bij deze loterij teveel toevalligheden vwb storingen etc. Maar niet erg het kon ook telefonisch geregeld worden en laat ik nu zo slecht zijn om te denken dat ze dat nu eens willen!!! Het is geregeld en ik heb mijn prijs. Ik kon een tijdschriften abonnement nemen. Nou mooi niet dus. De tijdschriften waar je uit kon kiezen . . . . . waren dusdanig duur dat de prijs alleen voor een paar maanden toereikend was . . . lijkt op koppelverkoop. Nu dit was mijn belevenis of avontuur of hoe je het ook wilt noemen met de vriendenloterij. Ik wacht op het volgende voorval . . .Gelukkig heb ik al een ipad daar hoef ik mij dus niet druk om te maken. Is hierbij dit verhaal afgesloten. :lol:

Perpetiel
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2011 16:19

Re: Vriendenloterij

Ongelezen bericht door Perpetiel »

Ik weet dat in ELK gesprek van de VL duidelijk en meerdere keren wordt uitgelegd dat mensen, als ze niet opzeggen in de gratis maand, betalen voor loten. Dit wordt duidelijk afgesproken en herhaald, ook in een voicelog (dat terug te beluisteren is). Het is dus echt niet zo dat er wordt gezegd dat het gratis is en dat men verder niets hoeft te doen. Dit is niet eens wettelijk toegestaan. De verhalen kloppen dus van geen kant. Als men zelf zo dom is om niet op te zeggen...

Will50
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 mar 2011 16:41

Re: Vriendenloterij

Ongelezen bericht door Will50 »

Ik weet niet waar je dit vandaan haalt... sorry.?????? Bij mij ben ik 500 % zeker van dat dit dus NIET is gebeurd. Zelf bij doorvragen nog niet. Je eigent je wel veel recht toe om voor anderen te oordelen dat dit niet gebeurd!!!!! terwijl je er zelf niet bij bent geweest.. Ook ik heb gelukkig getuigen die kunnen bevestigen dat dit NIET is gebeurd ook bestaan er nog gelukkig apparaten die bij consumenten deze gesprekken opnemen en niet alleen een voicelog die door de VL wordt gebruikt.

Als dit jouw ervaring is prima.. maar bepaal NIET voor anderen dat het NIET zo is.
Ik kan alleen spreken uit eigen ervaring en weet zeker dat het hier wettelijk totaal fout zat.

Maar dat laten we Justitie en de Rechter wel beoordelen.

Will50
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 mar 2011 16:41

Re: Vriendenloterij

Ongelezen bericht door Will50 »

Perpetiel ik wil toch nog even reageren op jouw bericht! Ik weet niet of je voor de VL werkt of misschien wel voor hun de werving aan de telefoon verzorgt. Kennelijk heb je er veel belang bij om dit bericht te plaatsen. Ik citeer even wat je schrijft:"
"De verhalen kloppen dus van geen kant. Als men zelf zo dom is om niet op te zeggen..."

Ik citeer even wat in de brief staat die VL je stuurt terwijl je deelneemt met GRATIS loten.

" Uw bankafschrift is uw bewijs van deelname. Wilt u toch terugkomen op uw beslissing? Dan kunt u ons dit tot 7 dagen na dagtekening van deze brief telefonisch laten weten."

Met vriendelijke groet,


Boudewijn Poelmann
Voorzitter VriendenLoterij

Je kunt dus hiervoor NIET schriftelijk opzeggen alleen telefonisch.LET WEL!
€ 0,20 per minuut tot een maximum van € 10,-

Je wordt doorverbonden(kiezen)naar het nummer wat alleen daarvoor bedoeld is en ja hoor.. je kunt wachten todat je een ons weegt en voor de VL is het kassa!!! En als je twee maal belt is het dubbel kassa. Maar er komt echt niemand aan de lijn hoor!!!!!!!!!! De klant die door VL is misleid betaald ook nog eens het uurloon of provisieloon voor die aardige mensen aan de telefoon die de misleidende werving verzorgen.

Denk toch eens na! over wat je schrijft?
Als men zelf zo dom is om niet op te zeggen..."

Zeg dat vooral tegen mensen op leeftijd en de minderbedeelden onder ons die iedere maand maar weer moeten rondkomen van een beetje en dat kleine beetje door(misleiding) van loterijen nog wordt afgepakt... BAH!!!!!

Will50
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 mar 2011 16:41

Re: Vriendenloterij

Ongelezen bericht door Will50 »

Zie onderstaande link!!!!
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/b ... erijen.xml

E I N D E L I J K !!!!!!!!!!!!!!!!!

stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Re: Vriendenloterij

Ongelezen bericht door stekel »

Will50 schreef:Zie onderstaande link!!!!
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/b ... erijen.xml

E I N D E L I J K !!!!!!!!!!!!!!!!!
Beter laat dan nooit.

buckaroo
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 apr 2011 14:06

Re: Vriendenloterij

Ongelezen bericht door buckaroo »

Blokker bestaat 115 jaar en je krijgt dan bij elke kassbon een kraslot. Als je het nummer op dat kaartje gaat activeren, kan dat alleen als je de voorwaarden accepteerd. Dat betekend dat je gelijk toestemming geeft om benaderd te worden door "de Vriendenloterij". Op een andere wijze kun je het nummer niet activeren. Dus Blokker, gefeliciteerd met je 115 jaar, maar ik ben geen vriend meer van jullie.

Ad

Will50
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 mar 2011 16:41

Re: Vriendenloterij

Ongelezen bericht door Will50 »

Ja he Ad, dat zulke winkelketens zoals Blokker en V en D daar weer iedere keer hun medewerking aan verlenen is onbegrijpelijk !!!!!

Succes!!!! maar eens komen jullie erzelf wel achter.

dummydum
Berichten: 35
Lid geworden op: 29 nov 2006 17:15

Re: Vriendenloterij

Ongelezen bericht door dummydum »

Ik heb zelf ervaren dat het opzeggen heel erg makkelijk gaat, gewoon een brief sturen naar de vriendenloterij met daarin jouw gegevens en het lotnummer wat je op wilt zeggen.
Maar een ander punt zijn de "prijzen" die je kan winnen, ik heb een boek of dvd naar keuze gewonnen en deze via mijn persoonlijke pagina opgevraagd.
Ik krijg nu een cadeaubon binnen waarmee ik uit drie boeken kan selecteren.
Het is dus niet eens een boekenbon, maar het zijn 3 boeken die ik absoluut niet wil hebben, een totale flutprijs dus.
O ja en er staat ook nog een keer bij "zolang de voorraad strekt".
Ik ga gelijk mijn laatste lot ook opzeggen.

Will50
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 mar 2011 16:41

Re: Vriendenloterij

Ongelezen bericht door Will50 »

Beste deelnemers en speciaal aan Perpetiel!!

Langs deze weg wel ik toch even laten weten dat ik inmiddels in mijn zaak de uitspraak heb ontvangen van de Reclame Code Comissie.
Zij oordeelden dat dat er sprake was vaN ONBEHOORLIJK en MISLEIDENDE benadering en derhalve in strijd was met artikel 7 lid 2 Code TeleMarketing

lid 2
Onbehoorlijke en misleidende benadering is niet toegestaan. Onder onbehoorlijke en misleidende benadering wordt onder andere verstaan: verkoopbenadering onder het voorwendsel van (markt-)onderzoek of enquête. Suggestieve vraagstelling of het verkondigen van onwaarheden worden hier ook onder verstaan.

De Vriendenloterij heeft hun fout toegegeven maar exuses rechtstreeks naar de slachtoffers.... nooit van gehoord!! Wel excuses naar de Reclame Code Commisie maar daar hangt ook een en ander vanaf toch? Wat interesseert de Vriendenloterij nu DOMME mensen !!

En Perpetiel! weet je nog wat je schreef:

Perpetiel

Geregistreerd: 04 apr 2011 15:19
Berichten: 1
Re: Vriendenloterij - 04 apr 2011 15:25
Ik weet dat in ELK gesprek van de VL duidelijk en meerdere keren wordt uitgelegd dat mensen, als ze niet opzeggen in de gratis maand, betalen voor loten. Dit wordt duidelijk afgesproken en herhaald, ook in een voicelog (dat terug te beluisteren is). Het is dus echt niet zo dat er wordt gezegd dat het gratis is en dat men verder niets hoeft te doen. Dit is niet eens wettelijk toegestaan. De verhalen kloppen dus van geen kant. Als men zelf zo dom is om niet op te zeggen...

Uit de Voicelog bleek duidelijk dat dit DUS NIET was gebeurd..!!!!!

Hoeveel slachtoffers zijn er op deze manier al gevallen?
Oh ja... als men zelfs zo dom is om niet op te zeggen toch?

Er wachten nog enkele uitspraken .

Mensen wordt wakker...het hoeft niet voor mij.. maar wel voor U zelf

Ex-vriendenloterij
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 mei 2011 17:56

Re: Vriendenloterij

Ongelezen bericht door Ex-vriendenloterij »

Nou mensen ga er maar eens lekker voor zitten, mijn fantastische ervaring van de Vriendenloterij. Voordat men gaat verdwalen in de lap tekst dat ik ga produceren wil ik u graag met u iets delen. Ik lees hier over dure nummers, je kan gewoon hun gratisnummer bellen en dan krijg je dezelfde afdeling aan de lijn. Pure oplichterij dus dat 0900 nummer. Bel dus voortaan met 0800-1188.

Ik bied tevens bij voorbaat mijn excuses aan voor eventuele taal en schrijffouten.

Het verhaal:

Zoals elders hier op het forum omschreven ben ik ook benaderd voor de vriendenloterij en of ik drie gratis loten wil. Uiteraard wie wilt dat niet, maar ik wou ook nergens aan vast zitten. Dus ik heb ook gevraagd hoe ik er weer vanaf kon geraken. Dat kon gewoon door een brief te schrijven, so far so good. Ik kreeg uiteraard de bevestiging en ik heb ook op tijd contact opgenomen hoe ik van die meuk weer af kon geraken. Brief verzonden en afwachten maar. Maar uiteraard op 3 mei wordt er eerst 11 euro afgeschreven, ik dacht oke dat kan dat het nog niet verwerkt is, ik werk ook bij een groot bedrijf en weet dat het soms wat langer kan duren. Dus ik wacht geduldig af, maar na tien dagen ging er nog eens 22 euro van mijn rekening weg. Ik meteen bellen, krijg ik daar een bijdehande Barbara aan de lijn. Deze zegt dat ik nog maar een brief moest sturen, maar het was ondertussen wel mijn laatste geld wat ze gesnoept hebben. Ik ben niet zo lang terug in Nederland, heb de nodige tegenslagen al gehad en kon die 33 euro op dit moment even niet missen, niet dat ik het op een ander moment wel goed vind, maar dan ben je wel iets geduldiger dan wanneer het je laatste eetgeld is.

Enfin, de dame in kwestie zei dat ik een brief moest sturen en dat ik dan drie weken moest wachten en dan zou het geld teruggeboekt worden. Ik zei waar ga ik in de tussentijd van eten dan, maar dat was niet hun probleem, sterker nog ik had maar moeten reageren en het was mijn probleem. En ze flikkert de haak erop. Ik terugbellen en ik eistte een leidinggevende, met pijn en moeite kwam er een kerel aan de lijn en die ging ook uiteraard bijdehand lopen doen. En alles wat krom was recht proberen te lullen, ze hebben overal een antwoord op, maar als je vraagt waar ik van moet eten dan blijft het angstvallig stil. De persoon dreigde met de verbinding te verbreken en was de wanhoop waarschijnlijk al dichtbij. Ik vroeg toen om zijn naam omdat ik het er niet bij wou laten zitten, ik kreeg Mark met een K te horen. Ik vroeg ook om zijn achternaam, maar die kreeg ik niet. Oke dat begrijp ik dan nog, toen vroeg ik om zijn functie en toen flikkerde hij de haak erop. Dus zuivere koffie was het niet, paar keer geprobeerd terug te bellen die dag, maar zonder succes uiteraard en Mark met een K kwam niet meer aan de lijn en dagen daarna was hij ook ineens verdwenen.

Ik liet het er uiteraard niet bij zitten, nu zouden ze het gaan oplossen, ik kreeg een kaart opgestuurd en ik had die al een dag later in huis, ik heb deze meteen ondertekend teruggestuurd en erbij vermeldt dat ik mijn geld terug wou en dat ik niet wens mee te spelen voor de maand mei. Deze hadden ze dan op 17 mei verwerkt, alleen dat geld terugstorten kon nog wel minstens een week duren, ze hadden de bank wel al opdracht geven, maar dat zijn processen. Ja ja, van ING naar ING meer dan een week, normaal knipper je twee keer met je ogen en dan is het al geregeld. Maar de Vriendenloterij intresseert het niks. Ze verstoppen zich er gemakkelijk achter. Ondertussen zat ik al vier dagen zonder eten en ben niet gaan werken omdat ik openbaar vervoer niet kan betalen, dus ik zat noodgedwongen met honger thuis.

Ik moet zeggen dat ik uit frustratie de mensen aan de lijn niet gemakkelijk heb gemaakt, er waren enkele die wel met een boze persoon om kunnen gaan en ook met mijn ludieke dingen. Maar de meeste gooide uit wanhoop de telefoon erop. En uiteraard na het geven van mijn postcode kreeg ik te horen dat ik geduld moest hebben, dat ik al gebeld had en dat mij alles al vertelt was. Maar die denken dan echt dat je daar dan genoegen meeneemt en dat het dan in orde is. Ik heb me ook niet altijd van mijn schoonste kant laten zien, want als je honger hebt en ze behandelen je als een stuk vuil, dan ga je daar soms ook wel wat naar gedragen. Ik zou beter moeten weten, maar ik heb ook emoties en heb gezegd dat ik anders wel langs zou komen, uiteraard niet om iemand in elkaar te slaan, want ik ben geen vechter, maar ik pik het ook niet dat ze steeds de verbinding verbreken en hun verantwoordelijkheid niet pakken. Ik zei ook, face to face kan men de verbinding niet verbreken.....

Uiteraard heb ik uit verveling ook wat ludieke dingen gedaan. Zoals volgende zaken:

1) Ik belde dan op en zei hallo vriend, kan ik 33 euro van je lenen? Waarop deze natuurlijk zeer verbaasd was. En vroeg waarom, uiteraard weer heel het verhaal uitgelegd, maar geld lenen ho maar. Ik heb dus hun wel geld geleend als een echte vriend, maar andersom zijn ze je vrienden ineens niet meer. Hilarische telefoontjes leverde dat wel op.

2) Ik belde op en als er iemand opnam, speelde ik het youtube filmpje af van hun reclame en zodra het muziekje stopte deed ik alsof ik de telefoon opnam en zei, u spreekt met Sebastiaan van de vriendenloterij! Kan ik u ergens mee helpen. Waarop de andere kant zei, u spreekt met ***** (verschillende mensen hehe) van de vriendenloterij, ik denk dat er wat mis is gegaan. Ik zei, wil jij dan geen loten van mij nemen? Waarop de andere kant bijna altijd zei met een schrik in de stem van: Nee dank je wel. Met andere woorden ze weten hoe het er aan toe gaat.

3) Ik deed mezelf voor als Mike van een energieleverancier en belde ook nog eens na een paar keer als Sebastiaan te werk geweest te zijn. De persoon was heel verbaasd, ik zei of hij geen energie bij mij wou afnemen in ruil dat ik dan weer klant van hun zou worden. De jongen zat in een moeilijk parket en nam natuurlijk geen energie af, hij zei nog wel ik hoor diverse collegas hier op de vloer dat er problemen zijn met de telefoon hier, alles wordt verkeerd doorgeschakeld hahaha. Ze waren nog aan het uitzoeken hoe dat kan dat ze Sebastiaan kregen.

4) Ik belde ze op en als ze zeiden: Goedenavond u spreekt met **** van de vriendenloterij, waar kan ik u mee helpen? Dan bestelde ik trots een pizza. Waarop ze zeiden dat ik verkeerd gebeld had, ik zei nee hoor ik zit goed, jullie zijn toch mijn vrienden? Maar aan een pizza konden ze me niet helpen. Ik zei, doe dan maar een broodje shoarma. Haha. Uiteraard weer uitgelegd wat er aan de hand is, en weer het standaard antwoord dat het geld onderweg is, dat ik al zovaak gebeld heb en niemand wat voor mij kan doen. Ik moest maar wachten, maar wie ik ook sprak, niemand wist het probleem op te lossen dat ik niet kon eten. Ik zei ik kan ook niet werken, toen vroegen ze waarom niet, ik zei geen geld voor openbaar vervoer voor deze dagen en 14 km heen en dan ook 14 km teruglopen dat gaat niet echt, want voor ik het weet krijg ik een medaille...... een was wel creatief, die verwees me naar de voedselbank. Jawel......

5) Dan maar eens met hoofdkantoor bellen, nou dat is ook niet echt een succes, daar wordt je ook als stuk vuil behandeld. Niemand kan wat, ik uitleggen aan de dame van de receptie wat er allemaal gebeurt is en dat ik het zat was dat steeds de verbinding verbroken werd. Zegt zei droog. Wij worden opgeleid dat niet te doen, drie keer raden wat ze gedaan heeft? En het is ook heel triest als je met een anoniem nummer belt en ik had iemand anders kunnen wezen, dat ze dan opnemen en zeggen mijnheer ******* (ik laat mijn naam uit privacy weg) we staan u niet meer te woord, voor hetzelfde geldt was ik iemand anders.

En ik kan nog wel even doorgaan, maar ik ga er mee stoppen. Ik kan iedereen adviseren, speel NIET mee met deze agressieve verkoopbende, je winstkansen zijn nihil en klantvriendelijk zijn ze ook niet, ja als je extra loten wilt.......

Als je wilt spelen, neem dan de staatsloterij, deze gaan stukken beter met gratis loten om. Ik heb er een gekregen, ik kon op mijn eigen pagina die ik van hun kreeg mezelf afmelden en ik was er weer netjes van af.

vriendenloterij? Waar ze het lef vandaan halen zichzelf zo te noemen....brr.


ps:ben benieuwd of het geld morgen op mijn rekening staat en TROS Radar, jullie mogen echt wel aandacht besteden aan dit soort praktijken. En mensen zullen misschien mijn ludieke acties sneu vinden, dat is je goed recht. Maar ik moest voor mezelf wat doen en iedereen doet het op zijn haar manier.

anna42
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jan 2011 18:57

Re: Vriendenloterij

Ongelezen bericht door anna42 »

Een giller is het wel
maar heeft iemand hier ooit iets gekregen(een prijs oid)?.
Verder ik doe ook mee:)
en lees over een of ander bingo gebeuren,hier snap ik niks van.
Wil ik meer weten meot ik het 0900 bellen.
Weet iemand dat hier hoe dat zit?

x-rachell
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jun 2011 16:22

Re: Vriendenloterij

Ongelezen bericht door x-rachell »

Hallo allemaal,

Ja ik heb dus ook hetzelfde, ik had me eerst zelf ingeschreven maar op de site werd gezegd dat je per week 2,20 zou inleggen en per maand dus 8,80. Nou dat vond ik geen enkel probleem. maar dan schrijven ze elke maand 26,40 af.

Daar heb ik nog nooit wat van gehoord. Dus deze maand kreeg ik geld van een verzekeringsbedrijf voor mijn telefoon staat er helemaal los van, en meteen staat er een extra trekking van 26,40 op mijn afschrijvingenpagina, ik vind het echt waardeloos.

Ik wil mijn geld gewoon terug want het is allemaal onzin!
heb nu een brief geschreven want ze hebben ook nergens een emailadres maar wel een stom 0900 telefoonnummer, en heb erin vermeld dat ik me graag uit wil schrijven!

JDII
Berichten: 174
Lid geworden op: 25 mei 2011 15:31

Re: Vriendenloterij

Ongelezen bericht door JDII »

Ook ik ben gebeld met die vriendelijke vrienden van de vriendenloterij. En ook ik kwam in aanmerking voor GRATIS loten. En het is niet zoals meneer perpentiel van de vriendenloterij hieronder beweerde:
Perpetiel schreef:Ik weet dat in ELK gesprek van de VL duidelijk en meerdere keren wordt uitgelegd dat mensen, als ze niet opzeggen in de gratis maand, betalen voor loten. Dit wordt duidelijk afgesproken en herhaald, ook in een voicelog (dat terug te beluisteren is). Het is dus echt niet zo dat er wordt gezegd dat het gratis is en dat men verder niets hoeft te doen. Dit is niet eens wettelijk toegestaan. De verhalen kloppen dus van geen kant. Als men zelf zo dom is om niet op te zeggen...
Ik heb nee gezegd en de madam uitgelegd dat ik weet dat die gratis loten maar een maand gratis zijn en dat dan de bal bij mij ligt om af te zeggen. En ik heb geen zin in gedoe. Ze probeerde nog wel even aan te dringen, maar gaf het uiteindelijk toch op. Vervolgens werd ik doorverbonden met het bel me niet register. Daar sta ik echter al maaaaaaanden ingeschreven, dus die gasten negeren dat belmenietregister gewoon.

Will50
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 mar 2011 16:41

Re: Vriendenloterij

Ongelezen bericht door Will50 »

Beste mensen lees op de site van de Reclame Code Commissie de uitspraken over de handelswijze van de zogenaamde Goede Doelen Loterijen en de daarbij behorende telemarketing. Iedere keer krijgen ze er van langs maar daar blijft het ook bij. Met een goedkoop smoesje komen zij er altijd van af. Ofschoon het strafbare feiten zijn onderneemt Justitie echt niets. De overheid ondersteunt kennelijk hun praktijken.Er wordt in de politiek wel veel geschreeuwd dat men vooral misleidende telemarketing gaat aanpakken.. maar dat zijn slechts woorden.In mijn geval wordt via Reclamecode de excuses aangeboden voor de gepleegde misleiding maar degene die is misleid ontvangt nog geen brief.. Er wordt zelfs niet geantwoord op een aangetekende brief die ze hebben ontvangen
Hopelijk doet Consuwijzer iets.

Ga vooral in zee met deze loterijen en spreek vooral niet voicelogs in. Als je nee zegt wordt achteraf de voicelog niet terugeluisterd en is het aan jou om aan te tonen dat je nee hebt gezegd. Zij maken van alles een JA.
Ik kan het niet dikwijls genoeg zeggen.....ben VOORZICHTIG

hans2311
Berichten: 17
Lid geworden op: 24 sep 2010 08:42

Re: Vriendenloterij

Ongelezen bericht door hans2311 »

Hai;
Als je er snel vanaf wilt zijn en je word gebeld: Vriendelijk blijven, heel sociaal doen en de aanbieding offreren dus aanbieden aan de beller. Let maar eens op hoe snel ze het gesprek stoppen. Blijf consequent zeggen nee, u mag de aanbieding van mij hebben. U heeft alle gegevens dus u krijgt van mij bij deze de aanbieding. Als u mij nu uw adres geeft stuur ik u een brief met mijn toestemming dat u mijn aanbieding en prijs van - - -tig miljoen mag hebben. Ik doe dit omdat het goed voor mijn karma is.

Hooguit gaan ze dan zeuren dat je vervelend bent en niet weet wat je doet. Zeg dan gewoon dat je dat heel goed weet en dat ze de prijs mogen hebben, alleen wel even een briefje naar je sturen met hun eigen adres.

Het principe van de hangende grammofoonplaat.

Gegarandeerd dat ze dan het bijltje erbij neer gooien
groetjes
hns2311

Estherj
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 aug 2011 23:20

Re: Vriendenloterij

Ongelezen bericht door Estherj »

Ik ben gestrikt via het Prijzencircus van de V&D. De kinderen hebben enthousiast de kraskaarten geactiveerd en buiten mijn medeweten om werd er ineens meegespeeld in de Vriendeloterij!! Dit is je rijnste misleiding!!!!
En dat terwijl kinderen onder de 16 niet eens aan kansspelen mogen deelnemen.
Heb nu een brief gestuurd op alles stop te zetten en heb er op aangedrongen alles terug te laten betalen. ben benieuwd of ik daar nog iets van hoor.

kolibri99
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jun 2011 16:57

Re: Vriendenloterij

Ongelezen bericht door kolibri99 »

Gisteren een mailtje van de Vriendenloterij dat we 'een gratis cadeaulot hebben geactiveerd'. We hebben dus helemaal niets gedaan! Overigens al lekker Nederlands: gratis is een cadeau en een cadeau is gratis, dubbelop.
Daarnaast probeer ik uit te schrijven voor die nieuwsbrief maar dat lukt maar niet. Zelfde probleem gehad bij een andere bekende loterij en pas na een e-mail naar Tripolis, het bedrijf wat deze mailings blijkbaar verzorgt, is het afgelopen met de mails. Dus misschien hier ook maar weer doen, zo blijf je wel lekker bezig:(.
Daarnaast sturen zij dus iedere keer mails maar kan je ze zelf niet terugmailen. Nee, je kan bellen en dat kost dan 20 cent per minuut. Lekker makkelijk, he!
En dat Consuwijzer, dat is ook weer een lekkere subsidietrekker. Zijn die loterijen al eens aangepakt vanwege onterecht telemarketing (bellen terwijl je in het bel me niet register staat? Ik zal toch niet de enige zijn die hierover heeft geklaagd bij ze.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Vriendenloterij

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

jaaaaaaaaaaaaaa,ik ben afgelopen maandag ook weer eens gebeld door onze vriendenclub...
tegenwoordig laat ik ze niet eens meer uitpraten....
uj spreek met de vriendenloterij(buuv zat er bij die keek naar me en dacht wat is dat)ik zeg nee geen intresse...
en mag ik vragen waarom niet....oh ja hoor,omdat jullie mensen dingen op een zodanige manier aansmeren met jullie graties loten,want ik krijg er zeker weer 2?ja zegt ze...juist zeg ik en daarna zit ik er aan vast..nee hoor bedankt...
en hoe komt u daarbij..om dat ik vorig jaar in jullie geintje bent getrapt maar dat ik op het bandje een melding (ben niet gek)had gemaakt van oke dus eenmalig en ik zit er niet aanvast stond vast en vrouw zij ja ihihiihihih bingo...
was ik na 1 tel vanaf...geld terug hoppa..nog wel even uit min flat gegaan...
maar dat mag de pret niet drukken..

oh nou sorry dat het zo gelopen is...ik nou niet alleen bij mij...bij heel veel mensen...ik ga hangen de groeten..mzzl...
ik klonk netjes hoor maar wel heel duidelijk..

die week daarvoor postcodeloterij...

ja ik mag u feliciteren,ik oh ja ik ben niet jarig :D ?
heb ik wat gewonnen dan?(kan niet heb gene loten meer hihih)
nee dat niet,nou dan houd het op voor mij..prettige avond...

zo handel ik het af tegenwoordig je zal wel moeten bij dat corrupte zooitje.

mutte1964
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 sep 2011 09:23

Re: Vriendenloterij

Ongelezen bericht door mutte1964 »

De vrienden loterij zijn slimme gasten op de website kun je wel online zonder poespas extra loten nemen maar als je van bv 6 v/d 10 af wil moet dat schriftelijk bah bah .Ook een andere leuke ervaring is je verhuizing doorgeven via "mijn vriendeloterij" kun je je nieuwe gegevens zien adres enz .Maar de post komt dus gewoon nog op je oude adres

Gesloten