LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bofrost en agressieve verkoop aan de deur
Bofrost en agressieve verkoop aan de deur
Wie heeft er nog meer slechte ervaringen met de verkoper van Bofrost (regio Den Bosch) aan de deur. Als je een keer niks wilt kopen dan blijft hij doordrammen zodat je van ellende maar iets koopt.
Had er zo genoeg van dat ik ermee gekapt ben, maar dat was ook nog een hele klus om van ze af te komen. Hij bleef maar terugkomen terwijl ik al meerdere malen had doorgegeven dat ik ermee wilde stoppen. Uiteindelijk heb ik heel boos opgebeld naar 't kantoor in Breda en ben nu eindelijk van ze af.
Had er zo genoeg van dat ik ermee gekapt ben, maar dat was ook nog een hele klus om van ze af te komen. Hij bleef maar terugkomen terwijl ik al meerdere malen had doorgegeven dat ik ermee wilde stoppen. Uiteindelijk heb ik heel boos opgebeld naar 't kantoor in Breda en ben nu eindelijk van ze af.
Re: Bofrost en agressieve verkoop aan de deur
ik heb dan wel geen agressieve verkoper aan de deur,maar ook probeer ik al diverse maanden mijn klantnummer te op te zeggen bij bofrost.
ik heb al diverse Emails verzonden naar breda,maar dat wordt compleet genegeerd,want bofrost blijft terug komen.
een paar weken geleden heb ik een van de medewerkers in breda aan de telefoon gehad ivm het maken van een afspraak voor de bezorger,want de kaartjes die je altijd door de brievenbus krijgt,konden niet afgedrukt worden vanwege een storing, op dat moment heb ik die medewerker duidelijk gemaakt van mijn berichten,en dat ik niets meer nodig had van bofrost.
toen vertelde die man mij doodleuk dat die berichten wel ontvangen waren,maar dat er bij de verkoper een formulier moest worden in gevuldt om het op te zeggen, nou dit kunnen zij wel schudden,want dit doe ik echt niet!
dit heb ik nog nooit gehoord,want elders of bij een supermarkt hoef je ook geen formulier in te vullen als je er geen klant meer wilt zijn.
nu lag er weer zo,n kaartje op de deurmat met de mededeling dat de verkoper komt op 16 sept 2011,nou dat weet ik zonet nog niet! want zojuist heb ik een brief op de post gedaan met de mededeling dat het afgelopen is en ik niets meer bij bofrost wenst te kopen.
ik hoop dan ook dat zij deze keer hier wel gehoor aan zullen geven en niet meer komen.
ik heb al diverse Emails verzonden naar breda,maar dat wordt compleet genegeerd,want bofrost blijft terug komen.
een paar weken geleden heb ik een van de medewerkers in breda aan de telefoon gehad ivm het maken van een afspraak voor de bezorger,want de kaartjes die je altijd door de brievenbus krijgt,konden niet afgedrukt worden vanwege een storing, op dat moment heb ik die medewerker duidelijk gemaakt van mijn berichten,en dat ik niets meer nodig had van bofrost.
toen vertelde die man mij doodleuk dat die berichten wel ontvangen waren,maar dat er bij de verkoper een formulier moest worden in gevuldt om het op te zeggen, nou dit kunnen zij wel schudden,want dit doe ik echt niet!
dit heb ik nog nooit gehoord,want elders of bij een supermarkt hoef je ook geen formulier in te vullen als je er geen klant meer wilt zijn.
nu lag er weer zo,n kaartje op de deurmat met de mededeling dat de verkoper komt op 16 sept 2011,nou dat weet ik zonet nog niet! want zojuist heb ik een brief op de post gedaan met de mededeling dat het afgelopen is en ik niets meer bij bofrost wenst te kopen.
ik hoop dan ook dat zij deze keer hier wel gehoor aan zullen geven en niet meer komen.
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: Bofrost en agressieve verkoop aan de deur
Als zij u duidelijk maken hoe u op moet zeggen, waarom doet u dit dan niet gewoon?
U kunt wel een hoop stampij maken, maar dan bent u nog niet van hen af.
En Bofrost kun je niet vergelijken met een supermarkt, kom nou!
En trouwens, Bofrost komt langs, maar u hoeft niets te kopen.
U kunt wel een hoop stampij maken, maar dan bent u nog niet van hen af.
En Bofrost kun je niet vergelijken met een supermarkt, kom nou!
En trouwens, Bofrost komt langs, maar u hoeft niets te kopen.
Re: Bofrost en agressieve verkoop aan de deur
Inderdaad je hoeft niets te kopen!
Als ze weer langs komen gewoon zeggen dat je niets nodig hebt en geen interesse meer hebt. Na 3 - 4 x wederom langskomen worden ze het vanzelf zat.
Laat je niet overbluffen.
Als ze weer langs komen gewoon zeggen dat je niets nodig hebt en geen interesse meer hebt. Na 3 - 4 x wederom langskomen worden ze het vanzelf zat.
Laat je niet overbluffen.
Re: Bofrost en agressieve verkoop aan de deur
Of... je laat de hond los...(b.v. een Fila Brasileirro)... zie je die verkoper nooit meer terug.
Re: Bofrost en agressieve verkoop aan de deur
Zelf gebruik ik altijd de woorden "Sorry, ik heb geen interesse" en als ze doorgaan vraag ik ze altijd liefjes welk gedeelte van de zin "Sorry, ik heb geen interesse"ze niet begrepen hebben. Meestal is dat wel genoeg.
Re: Bofrost en agressieve verkoop aan de deur
Hoezo opzeggen, het is toch geen abonnement??
Gewoon de deur niet meer open doen
Gewoon de deur niet meer open doen
-
- Berichten: 71
- Lid geworden op: 09 sep 2011 19:22
Re: Bofrost en agressieve verkoop aan de deur
Bofrost heeft anders prima produkten...lekker smullen.
Re: Bofrost en agressieve verkoop aan de deur
wie zegt dat ik een hoop stampij maak? het gaat er gewoon om dat zij het gewoon negeren.VioletPrue schreef:Als zij u duidelijk maken hoe u op moet zeggen, waarom doet u dit dan niet gewoon?
U kunt wel een hoop stampij maken, maar dan bent u nog niet van hen af.
En Bofrost kun je niet vergelijken met een supermarkt, kom nou!
En trouwens, Bofrost komt langs, maar u hoeft niets te kopen.
en inderdaad je kunt het niet vergelijken met een supermarkt,maar een formulier invullen om bofrost niet meer aan mijn deur te laten komen!!! gaat wel erg ver,vindt u ook niet?
Re: Bofrost en agressieve verkoop aan de deur
Zo zien zij het blijkbaar wel!!!!sephora30 schreef:Hoezo opzeggen, het is toch geen abonnement??
Gewoon de deur niet meer open doen
Re: Bofrost en agressieve verkoop aan de deur
Kan zijn! maar snacks en ijs koop je ook in de supermarkt, ook prima producten en lekker smullen,maar dikwijls ook goedkoper dan bij bofrost!!!magere janus schreef:Bofrost heeft anders prima produkten...lekker smullen.
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: Bofrost en agressieve verkoop aan de deur
Ik vind het stampij maken als u belt, mailt en schrijft, terwijl u weet dat u enkel een formulier hoeft in te vullen.jolan16 schreef:wie zegt dat ik een hoop stampij maak? het gaat er gewoon om dat zij het gewoon negeren.VioletPrue schreef:Als zij u duidelijk maken hoe u op moet zeggen, waarom doet u dit dan niet gewoon?
U kunt wel een hoop stampij maken, maar dan bent u nog niet van hen af.
En Bofrost kun je niet vergelijken met een supermarkt, kom nou!
En trouwens, Bofrost komt langs, maar u hoeft niets te kopen.
en inderdaad je kunt het niet vergelijken met een supermarkt,maar een formulier invullen om bofrost niet meer aan mijn deur te laten komen!!! gaat wel erg ver,vindt u ook niet?
U hebt zich ooit aangemeld bij Bofrost, dan is het niet meer dan logisch dat u zich (op de correcte wijze) afmeldt.
Dat vind ik niet erg ver gaan, dat is niet meer dan logisch.
Als u zich kan aanmelden, kunt u zich ook afmelden.
Om dan koppig te blijven weigeren dit op de juiste manier te doen, en dan ook nog daarover klagen is gewoon niet zo slim.
Re: Bofrost en agressieve verkoop aan de deur
Ik heb een paar jaar geleden ook een paar keer daar iets gekocht maar had geen last van steeds terugkomende vervelende verkopers.jolan16 schreef:Zo zien zij het blijkbaar wel!!!!sephora30 schreef:Hoezo opzeggen, het is toch geen abonnement??
Gewoon de deur niet meer open doen
Dezelfde producten verkopen ze in iedere supermarkt en daar zijn ze ook nog goedkoper.
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: Bofrost en agressieve verkoop aan de deur
Niet altijd hoor.sephora30 schreef:Ik heb een paar jaar geleden ook een paar keer daar iets gekocht maar had geen last van steeds terugkomende vervelende verkopers.
Dezelfde producten verkopen ze in iedere supermarkt en daar zijn ze ook nog goedkoper.
Heel wat jaren terug was moeders 'lid' van Bofrost.
Zij kocht daar altijd van die heerlijke 'Amerikaanse' curly fries.
Pas nu, jaren en jaren later zijn ze (duurder) te krijgen in een supermarkt bij mij in de buurt.
Ook had ze altijd kant en klare canneloni, die ik tot op heden in geen supermarkt hier heb gezien.