LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Arke en verduistering c.q. diefstal

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Josephien12

Re: Arke en verduistering c.q. diefstal

Ongelezen bericht door Josephien12 »

TS komt met een boodschap. Daarbij voelt hij zich onrecht aangedaan en zo verwoordt hij dat ook. Wat wilt U dan. Dat hij heel positief is over Arke na het gebeuren? Dan zou hij geen topic plaatsen denk ik. En in plaats van de aanval te openen op de boodschapper zou beter de boodschap kunnen worden besproken. Maar ja, zo is Nederland tegenwoordig. We pakken niet de boodschap aan, maar de boodschapper. Leve D66.

wiseger

Ongelezen bericht door wiseger »

GJvdZ schreef:Lijkt me toch wel een keer lachen als bedrijven die ten onrechte op dit soort fora van diefstal en oplichting worden beschuldigd gewoon eens een keertje die mensen aanklagen wegens smaad. Gewoon voor de lol.

(Artikel 261 wetboek van strafrecht:

1. Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
2. Indien dit geschiedt door middel van geschriften of afbeeldingen, verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen, of door geschriften waarvan de inhoud openlijk ten gehore wordt gebracht, wordt de dader, als schuldig aan smaadschrift , gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
)
Gezien het feit dat TS netjes meldt waarom hij denkt dat het verduistering is en dit een consumenten forum is waarop gediscuseerd wordt, zou ik dat bedrijf graag willen meemaken. Ze zullen volkomen kansloos zijn bij de rechter.

wimvos505

Ongelezen bericht door wimvos505 »

beetje raar verhaal, als een bedrijf heel snel een fout oplost,het is beter om bedrijven of personen aan te klagen die hun fouten niet binnen afzienbare en redelijke termijn oplossen.

Gesloten