LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bidson.com
Bidson.com
Hallo;
Ik heb op 1 augustus via bidson.com een veiling gewonnen. Het ging hierbij om cadeubonnen twv €500,-. Deze heb ik gewonnen via de laagte bod veiling. Toen ik het wilde betalen ging er iets mis. Ik heb een supportmail gestuurd naar ze en binnen een dag een reactie om het opnieuw te proberen. Nu lukte het wel. Ik kreeg een betalingsbevestiging en de geschatte leveringsduur zou 15 werkdagen zijn. Ik ben nu bijna een maand, en 3 supportmailtjes verder en krijg tot op heden geen reactie meer op de mailtjes, laat staan dat ik mijn gewonnen product nog steeds niet heb ontvangen.
Nergens kun je ze telefonisch bereiken!! Heeft iemand hier ook ervaringen mee?
Ik heb op 1 augustus via bidson.com een veiling gewonnen. Het ging hierbij om cadeubonnen twv €500,-. Deze heb ik gewonnen via de laagte bod veiling. Toen ik het wilde betalen ging er iets mis. Ik heb een supportmail gestuurd naar ze en binnen een dag een reactie om het opnieuw te proberen. Nu lukte het wel. Ik kreeg een betalingsbevestiging en de geschatte leveringsduur zou 15 werkdagen zijn. Ik ben nu bijna een maand, en 3 supportmailtjes verder en krijg tot op heden geen reactie meer op de mailtjes, laat staan dat ik mijn gewonnen product nog steeds niet heb ontvangen.
Nergens kun je ze telefonisch bereiken!! Heeft iemand hier ook ervaringen mee?
-
- Contacteer:
Re: Bidson.com
http://whois.domaintools.com/bidson.com
Telefoonnummer overduidelijk nep (TransIP controleert dus niet?)
De site is eigendom van Sarbid.com :
http://whois.domaintools.com/sarbid.com (hier wel een geldig lijkend telefoonnummer - een 06)
Sarbid komt al vaker voor op dit forum:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 69&t=74437
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... d#p1084847
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... d#p1039624
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... id#p919324
Het algemene adres - [email protected] is gekoppeld aan 31 domeinen, en SAR media (what`s in a name?) heeft 14 koppelingen.
Het punt met dit soort 'bedrijven' is dat zolang mensen er aan mee doen, blijft het lucratief.
Eigenlijk zou niemand meer aan deze nep mee moeten doen .. maar ja..
Telefoonnummer overduidelijk nep (TransIP controleert dus niet?)
De site is eigendom van Sarbid.com :
http://whois.domaintools.com/sarbid.com (hier wel een geldig lijkend telefoonnummer - een 06)
Sarbid komt al vaker voor op dit forum:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 69&t=74437
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... d#p1084847
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... d#p1039624
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... id#p919324
Het algemene adres - [email protected] is gekoppeld aan 31 domeinen, en SAR media (what`s in a name?) heeft 14 koppelingen.
Het punt met dit soort 'bedrijven' is dat zolang mensen er aan mee doen, blijft het lucratief.
Eigenlijk zou niemand meer aan deze nep mee moeten doen .. maar ja..
Hallo dvandalen,
Welkom in mijn wereld! Ik heb dezelfde problemen met ze. Op 14 en 16 augustus 2 Wii's gewonnen. Meteen betaald toen de facturen in mijn mailbox stonden. Verwachte levertijd zou 14 werkdagen zijn. We zijn nu inmiddels al een maand verder en heb nog steeds niets ontvangen.
Heb al verschillende support mailtjes gestuurd via Bidson. Ook heb ik al contact proberen te zoeken via Sarbid, die zijn sinds een paar maanden eigenaar van Bidson, maar ook hier heb ik geen succes.
Ik heb op 9 september een geschil gestart via Paypal, dat ik mijn producten niet heb ontvangen en daar heeft Vikash (ik vermoed een medewerker bij Sarbid) op gereageerd dat hij het ging uitzoeken en ik op maandag 12 september meer zou horen.
Het is inmiddels 16 september en nog steeds niets vernomen! Ik heb nu weer een mailtje gestuurd naar [email protected] waarin ik ze duidelijk heb laten weten dat ik mijn producten wil ontvangen en mocht ik na het weekend niets van ze hebben vernomen, ik mijn geschil op Paypal laat escaleren tot een claim. Dan gaat Paypal er voor me achteraan in de hoop dat dat iets gaat uit maken!
Op Paypal staat ook een telefoonnummer van Sarbid. Dat nummer is 06-39853379. Weet niet of dit je enigzins van dienst kan zijn?
Probleem is, dat het niet alleen die 2 Wii's zijn die ik nog moet krijgen. Er zijn ook nog 3 cadeaubonnen en een Espresso apparaat dat geleverd moeten worden!
Hoor graag van je, mocht je nog vragen of reacties hebben!
Groet,
Welkom in mijn wereld! Ik heb dezelfde problemen met ze. Op 14 en 16 augustus 2 Wii's gewonnen. Meteen betaald toen de facturen in mijn mailbox stonden. Verwachte levertijd zou 14 werkdagen zijn. We zijn nu inmiddels al een maand verder en heb nog steeds niets ontvangen.
Heb al verschillende support mailtjes gestuurd via Bidson. Ook heb ik al contact proberen te zoeken via Sarbid, die zijn sinds een paar maanden eigenaar van Bidson, maar ook hier heb ik geen succes.
Ik heb op 9 september een geschil gestart via Paypal, dat ik mijn producten niet heb ontvangen en daar heeft Vikash (ik vermoed een medewerker bij Sarbid) op gereageerd dat hij het ging uitzoeken en ik op maandag 12 september meer zou horen.
Het is inmiddels 16 september en nog steeds niets vernomen! Ik heb nu weer een mailtje gestuurd naar [email protected] waarin ik ze duidelijk heb laten weten dat ik mijn producten wil ontvangen en mocht ik na het weekend niets van ze hebben vernomen, ik mijn geschil op Paypal laat escaleren tot een claim. Dan gaat Paypal er voor me achteraan in de hoop dat dat iets gaat uit maken!
Op Paypal staat ook een telefoonnummer van Sarbid. Dat nummer is 06-39853379. Weet niet of dit je enigzins van dienst kan zijn?
Probleem is, dat het niet alleen die 2 Wii's zijn die ik nog moet krijgen. Er zijn ook nog 3 cadeaubonnen en een Espresso apparaat dat geleverd moeten worden!
Hoor graag van je, mocht je nog vragen of reacties hebben!
Groet,
Ik heb nu ook eindelijk een response gekregen van deze Vikash met de mededeling dat ik mijn keuze van die cadeaubonnen nog niet had gedaan. Dan was afgelopen woensdag. Ik heb gelijk deze zelfde avond daarop gereageerd en door gegeven op welke bonnen mijn keuze is gevallen.
Het is nu vrijdag en heb nog niets meer vernomen van deze Vikash.
Wel moet ik zeggen dat deze Vikash pas reaggeerde nadat ik 3 supportmailtjes naar Bidson heb gestuurd en 1 email naar Sarbid.com. Dus ik ben benieuwd wanneer Vikash weer reaggeerd.
Ik ga in iede geval proberen of dat telefoonnummer werkt.
Bedankt!
Het is nu vrijdag en heb nog niets meer vernomen van deze Vikash.
Wel moet ik zeggen dat deze Vikash pas reaggeerde nadat ik 3 supportmailtjes naar Bidson heb gestuurd en 1 email naar Sarbid.com. Dus ik ben benieuwd wanneer Vikash weer reaggeerd.
Ik ga in iede geval proberen of dat telefoonnummer werkt.
Bedankt!
Het Telefoonnummer Werkt!!! Ik kreeg Vikash aan de lijn. Bij mij wordt het direct klaar gemaakt. De eerste keer dat ik belde kreeg ik z'n voicemail. Heb gelijk weer gebeld en kreeg hem toen zelf aan de lijn.
Dus ik zou zeggen......BELLEN!!!
Dus ik zou zeggen......BELLEN!!!
Mooi zo, heel toevallig kreeg ik vanavond een reactie op mijn support ticket via Bidson. Hij zei me dat mijn producten waren besteld en dat hij nog wilde weten waar de cadeaubonnen van moesten zijn. Ik zou het morgen krijgen heeft hij me verzekerd.
Blijkbaar is hij maar helemaal alleen, dus het gaat klaarblijkelijk allemaal niet zo heel erg snel! We wachten heel even af, anders ga ik met hem bellen.
Toch bedankt voor je reactie!
Blijkbaar is hij maar helemaal alleen, dus het gaat klaarblijkelijk allemaal niet zo heel erg snel! We wachten heel even af, anders ga ik met hem bellen.
Toch bedankt voor je reactie!
Als het goed is krijg je van hem een bevestiging met een link waarin je een review kunt schrijven. We zijn niet de enigste die er last van hebben.
mijn producten zijn inderdaad vandaag afgeleverd door de post! Althans, de dingen die in nederland te bestellen zijn. Ik moet wel nog wat krijgen, maar dat is volgens mij via Amazon besteld en dat duurt iets langer.
Vikash heeft het op een nette en correcte manier opgelost! Dus voor mensen die nog twijfelen, het werkt echt, ook al duurt het uitleveren soms iets langer.
Vikash heeft het op een nette en correcte manier opgelost! Dus voor mensen die nog twijfelen, het werkt echt, ook al duurt het uitleveren soms iets langer.
-
Zaterdag 8 oktober 2011
Sarbid (bidson) zijn oplichters met vreemde beoordelingen!
In augustus een kadobon en oorbellen gewonnen.
een dag later een nette mail hoe ik moest betalen.
Dit direct betaald en binnen 5 werkdagen zou er worden geleverd.
wachten....mailen...beloftes...wachten.....
Nu, 8 oktober (!) nog steeds helemaal niets en ook de mail wordt niet (meer) beantwoord.
En dan te lezen dat er een aantal mede-bieders zijn die schrijven hoe goed sarbid (bidson) wel niet is want ze hebben hun (mogelijk veel te duur gekochte) producten toch nog gekregen. Dit is belachelijk! je hebt er gewoon voor betaald! In een winkel ga je toch ook niet de verkopers bedanken als ze veel te laat en ondanks verschillende mails en toezeggingen leveren? Laat staan dat ze helemaal niet uitleveren zoals in verschillende reacties te lezen is. Sarbid moet gewoon doen wat ze beloven in hun algemene voorwaarden. Als ze hieraan niet kunnen voldoen moeten ze deze voorwaarden aanpassen.
Ik kan heel slecht tegen onrecht. Ik voel me belazerd. Ik laat het er ook zeker niet bij zitten. inmidels contact opgenomen met een incassobureau en (in opdracht van dit incassobureau) een brief gestuurt naar Sarbid.
(lees hieronder een bericht dat het ook via paypal kan. Maandag maar even contact met ze opnemen)
In afwachting van de reactie van Sarbid zal ik, indien nog nodig, verdere stappen ondernemen. Ik hou u via deze site op de hoogte over de stand van zaken en indien deze voor mij onbevredigend zijn zal ik mijn e-mail adres in de volgende aanvulling erbij vermelden. mochten er nog meer "gedupeerde" behoefte hebben om te willen reageren kunnen deze zich dan aanmelden om zo gezamenlijk deze wanpraktijken aan te pakken.
Sarbid (bidson) zijn oplichters met vreemde beoordelingen!
In augustus een kadobon en oorbellen gewonnen.
een dag later een nette mail hoe ik moest betalen.
Dit direct betaald en binnen 5 werkdagen zou er worden geleverd.
wachten....mailen...beloftes...wachten.....
Nu, 8 oktober (!) nog steeds helemaal niets en ook de mail wordt niet (meer) beantwoord.
En dan te lezen dat er een aantal mede-bieders zijn die schrijven hoe goed sarbid (bidson) wel niet is want ze hebben hun (mogelijk veel te duur gekochte) producten toch nog gekregen. Dit is belachelijk! je hebt er gewoon voor betaald! In een winkel ga je toch ook niet de verkopers bedanken als ze veel te laat en ondanks verschillende mails en toezeggingen leveren? Laat staan dat ze helemaal niet uitleveren zoals in verschillende reacties te lezen is. Sarbid moet gewoon doen wat ze beloven in hun algemene voorwaarden. Als ze hieraan niet kunnen voldoen moeten ze deze voorwaarden aanpassen.
Ik kan heel slecht tegen onrecht. Ik voel me belazerd. Ik laat het er ook zeker niet bij zitten. inmidels contact opgenomen met een incassobureau en (in opdracht van dit incassobureau) een brief gestuurt naar Sarbid.
(lees hieronder een bericht dat het ook via paypal kan. Maandag maar even contact met ze opnemen)
In afwachting van de reactie van Sarbid zal ik, indien nog nodig, verdere stappen ondernemen. Ik hou u via deze site op de hoogte over de stand van zaken en indien deze voor mij onbevredigend zijn zal ik mijn e-mail adres in de volgende aanvulling erbij vermelden. mochten er nog meer "gedupeerde" behoefte hebben om te willen reageren kunnen deze zich dan aanmelden om zo gezamenlijk deze wanpraktijken aan te pakken.
Ik zou 'm bellen!! Dit zijn telefoonnummer: 06-39853379. Bij mij heeft het ook gewerkt. Let op!! De eerste keer zal hij z'n voicemail aanzetten. Niet inspreken maar gelijk opnieuw bellen!!
Succes en ik hoor het wel.
-
Bedankt voor de tip. Inmiddels nog niets gehoord op mijn brief. Moet nu even overleggen met incassoburo of ik zelf moet bellen of het incassoburo.dvandalen schreef:Ik zou 'm bellen!! Dit zijn telefoonnummer: 06-39853379. Bij mij heeft het ook gewerkt. Let op!! De eerste keer zal hij z'n voicemail aanzetten. Niet inspreken maar gelijk opnieuw bellen!!
(Deze willen overigens niet de gekochte producten maar het door mij totale bedrag terugclaimen wat ik aan credits (bidjes) heb gekocht.)
Maar ik laat het er zeker niet bij zitten!
Oplichters ten top!!
26 augustus een Logitech Revue Box gewonnen met de centveilingen van bidson.com voor €0,46. De dag er na meteen betaald. We zijn nu bijna 2 maanden verder en nog steeds niets ontvangen. Ik heb in deze periode wel via Paypal een geschil gestart, wat naderhand is omgezet naar een claim. Paypal zou het dan allemaal voor me uit gaan zoeken.
Nu heb ik vandaag via Paypal een bericht gekregen dat het betaalde bedrag is teruggestort, omdat er geen reactie kwam van de tegenpartij (in dit geval de oplichters van sarbid en bidson. Gouden bergen beloven, geld innen van mensen die credits kopen, maar producten uitleveren of enigzins met je communiceren, ho maar!)
Kort samengevat, mijn product zal ik wel nooit gaan ontvangen. Communicatie is met één woord samen te vatten: WAARDELOOS! of het moet al in hun belang zijn.
Vandaag al contact gehad met mijn rechtsbijstandverzekering en die vinden deze zaak wel zeer interessant! Wordt dus vervolgd! (Ook voor jullie sarbid!)
Kortom, mensen doe jezelf een plezier, STOP met het kopen van credits, want producten krijg je toch niet!! (Toch Vikash?)
26 augustus een Logitech Revue Box gewonnen met de centveilingen van bidson.com voor €0,46. De dag er na meteen betaald. We zijn nu bijna 2 maanden verder en nog steeds niets ontvangen. Ik heb in deze periode wel via Paypal een geschil gestart, wat naderhand is omgezet naar een claim. Paypal zou het dan allemaal voor me uit gaan zoeken.
Nu heb ik vandaag via Paypal een bericht gekregen dat het betaalde bedrag is teruggestort, omdat er geen reactie kwam van de tegenpartij (in dit geval de oplichters van sarbid en bidson. Gouden bergen beloven, geld innen van mensen die credits kopen, maar producten uitleveren of enigzins met je communiceren, ho maar!)
Kort samengevat, mijn product zal ik wel nooit gaan ontvangen. Communicatie is met één woord samen te vatten: WAARDELOOS! of het moet al in hun belang zijn.
Vandaag al contact gehad met mijn rechtsbijstandverzekering en die vinden deze zaak wel zeer interessant! Wordt dus vervolgd! (Ook voor jullie sarbid!)
Kortom, mensen doe jezelf een plezier, STOP met het kopen van credits, want producten krijg je toch niet!! (Toch Vikash?)
-
Beste sheriff,
Ik kreeg het zelfde verzoek van bidson.
Zie deze mail:
> begin mail
We have a issue with our bank which we are using as a payment account.
We offered a lot of users to get money instead of the products so users will have the freedom to buy any product they want. Because of a massive numbers of transactions the past weeks the bank wants to check our account and we are almost done with the checking phase. Our account will be released on 24th of october.
If you would like to get money instead of the product; you can send us your:
1. Paypal e-mail
2. Bankaccount details (IBAN / BIC number)< einde mailbericht
Het zou voor de 31ste geregeld worden.
Hou je op de hoogte!
Ik kreeg het zelfde verzoek van bidson.
Zie deze mail:
> begin mail
We have a issue with our bank which we are using as a payment account.
We offered a lot of users to get money instead of the products so users will have the freedom to buy any product they want. Because of a massive numbers of transactions the past weeks the bank wants to check our account and we are almost done with the checking phase. Our account will be released on 24th of october.
If you would like to get money instead of the product; you can send us your:
1. Paypal e-mail
2. Bankaccount details (IBAN / BIC number)< einde mailbericht
Het zou voor de 31ste geregeld worden.
Hou je op de hoogte!
-
Een hele tijd geleden heb ik een centenveiling gewonnen bij Budson, het heet tegenwoordig Bidson. Het ging hier om een digitale camera t.w.v. €120,- Ik heb hier 4 weken op moeten wachten, maar ik had niks te klagen omdat ik hem had gewonnen met gratis biedcredits. Na 5 dagen startte de camera niet meer op, en er zat blijkbaar geen garantie op. Nogmaals, ik heb niks te klagen omdat ik hem gratis kreeg (m.u.v. 5 euro verzend kosten). Nu maakt dit voor mij niet uit, maar wat nou als je een TV wint, of die Fiat 500 die ooit geveild werd?
Verder zitten de voorwaarden van zowel Sarbid als Bidson goed in elkaar. Bidson en Sarbid zijn daarnaast wel erkende gok spelletjes, en staan daar ook voor geregistreerd. Over de service van Bidson ben ik ook niet bepaald te spreken, maar ik ook mensen die wel goede ervaringen hebben met Bidson.
Verder zitten de voorwaarden van zowel Sarbid als Bidson goed in elkaar. Bidson en Sarbid zijn daarnaast wel erkende gok spelletjes, en staan daar ook voor geregistreerd. Over de service van Bidson ben ik ook niet bepaald te spreken, maar ik ook mensen die wel goede ervaringen hebben met Bidson.
-
Ja hoor, een telefoontje van Paypal ontvangen. Bidson (Sarbid) heeft geld gestort op mijn paypal rekening! Helaas niet de gekochte artikelen gekregen maar (na drie maanden) in elk geval m'n geld terug. Nu maar de incasso stop gezet welke ik tot 31-10-2011 even had stopgezet aangezien ik een mail van Sarbid had ontvangen dat deze het geld zou overmaken.
Ik ben nu geneigd om een positief stukje te schrijven. Waarom? omdat ik blij ben om eindelijk deze zaak te kunnen afsluiten. Maar eigenlijk is het te gek voor woorden.... Toch?! drie maanden wachten op een gekocht product, dit niet ontvangen maar "gewoon" je geld terug krijgen en er dan een goed gevoel aan overhouden
Ik ben nu geneigd om een positief stukje te schrijven. Waarom? omdat ik blij ben om eindelijk deze zaak te kunnen afsluiten. Maar eigenlijk is het te gek voor woorden.... Toch?! drie maanden wachten op een gekocht product, dit niet ontvangen maar "gewoon" je geld terug krijgen en er dan een goed gevoel aan overhouden
-
- Contacteer:
@ Fred,
Het goede gevoel komt doordat je in elk geval niet ook nog eens financieel de boot in bent gegaan.
Sommigen zijn minder gelukkig - en krijgen geen goederen, en geen geld.
Dus, op zich te verklaren
maar, een positief stukje over dit bedrijf - nee, dat verwachten we echt niet van je
Het goede gevoel komt doordat je in elk geval niet ook nog eens financieel de boot in bent gegaan.
Sommigen zijn minder gelukkig - en krijgen geen goederen, en geen geld.
Dus, op zich te verklaren
maar, een positief stukje over dit bedrijf - nee, dat verwachten we echt niet van je
Ik heb dus hetzelfde probleem. Ik heb al meer dan een maand geleden voor 100euro aan mediamarkt bonnen gewonnen. Ondanks dat ze in de missie zeggen dat ze streven naar een superieure klantenservice, krijg ik op al mijn mails geen gehoor.
In de voorwaarden staat ook dat in de meeste gevallen ze verzenden binnen 48 uur. Die 48 uur is ondertussen al meer dan 720 uur geworden. Ik ben bij meerdere van deze veilingsites actief, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Het bedrijf laat niets van zich horen, en hebben ondertussen ook hun (anders zo actieve) facebook account verwijderd.
Meer mensen nog steeds problemen met de levering van sarbid?
In de voorwaarden staat ook dat in de meeste gevallen ze verzenden binnen 48 uur. Die 48 uur is ondertussen al meer dan 720 uur geworden. Ik ben bij meerdere van deze veilingsites actief, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Het bedrijf laat niets van zich horen, en hebben ondertussen ook hun (anders zo actieve) facebook account verwijderd.
Meer mensen nog steeds problemen met de levering van sarbid?
@ginneshow hier nog iemand. Ik heb vanaf 25 oktober geen gewonnen veilingen meer van sarbid geleverd gekregen. Het gaat bij mij ook om allemaal cadeaubonnen. Op mijn mails krijg ik geen reactie. Op bidson (ook van sarbid) ook cadeaubonnen gewonnen krijg ik ook niet geleverd en ik krijg ook geen antwoord meer op mijn mails. Word hier een beetje moe van. Het gaat de laatste tijd iedere keer zo dat je een hoop moet klagen voordat je je prijzen geleverd krijgt.
Ook hier hetzelfde verhaal, op 21 oktober 2 artikelen aangekocht via Bidson ... en nog steeds niets ontvangen. Ook op meerdere support tickets en mailtjes komt geen enkele reactie. Heel slechte zaak ! Ik heb alle begrip als iets later word geleverd, maar geef op z'n minst even een reactie terug als er een support ticket word aangemaakt of op een email.
Ik heb nog steeds geen reactie gehad na meerdere keren per week mailen. Iemand anders laatst nog contact gehad? Op de site trustpilot komen ook steeds meer negatieve reacties binnen over sarbid/bidson. Ik ben benieuwd wanneer andere mensen gaan inzien dat ze geld stoppen in iets waar ze misschien niks van terug krijgen, en het dus ook een stuk rustiger wordt op de site. Want zolang mensen er geld in blijven stoppen blijft het aantrekkelijk voor Sarbid/Bidson en dus Vikash.
Niemand meer contact gehad?
Niemand meer contact gehad?