Hallo iedereen,
Ik ben druk bezig met het kopen van een nieuwe keuken, onze keus gaat uit naar Martens Keukens in Alkmaar, iemand ervaringen mee.
De keuken krijg ik zoals ik hem in me hoofd heb. Nu is er nog 1 struikelblok en dat is de kraan.
Ik zou heel graag de daalderop 3 in 1 kraan willen hebben. Maar omdat deze redelijk nieuw is ben ik bang voor problemen hiermee en het is toch best een prijzige kraan.
Heeft iemand hier ervaringen mee. Mijn vraag is vooral of deze bevalt en of je er problemen mee heb gehad?
ALvast bedankt
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Daalderop 3 in 1 kraan
Re: Daalderop 3 in 1 kraan
De drie in een is natuurlijk mooier als een aparte quooker, echter zijn ze duur in gebruik.Moet steeds drie ltr.water op temp.houden. Zie er alleen het nut er van in als je veel thee drinkt of regelmatig zeer heet water nodig hebt. Heb ik in huishoudens nog niet gezien. De drie in een is in gebruik ook wat duurder als de quooker omdat de kraan op zich ook regelmatig afkoelt bij gebruik koud/warm water. Kortom om ruim 650€ uit te geven voor zo'n kraan vind ik zonde.Ook is er nog te weinig over bekend om een oordeel te geven. Weet dus wel dat de plintboillers van Daalderop niet goed zijn dus denk dat dit boillertje ook de nodige problemen zal geven temeer daar er nog een filtertje bij zit. Dit is dus alleen mijn mening.
Dit heb ik kunnen vinden over de kraan.
Daalderop Boily 3 in1 kraan modern chroom kokend waterkraan compleet met boiler Als enige levert Daalderop deze unieke kraan, waarmee u zowel koud, warm én kokend tapt! Wij leveren deze kraan compleet, dus inclusief de bijbehorende boilerset. De Close-in® inbouwwaterkoker levert in één handomdraai kokend water. Een kop thee zetten, een kopje bouillon maken of snel eten bereiden. Het wordt een stuk sneller en handiger met deze inbouwwaterkoker. De inbouwwaterkoker bestaat uit een compact voorraadvat (Close-in® Boily) en een kokend waterkraan. Het vat komt horizontaal in óf onder uw keuken-kastje, de kraan op uw aanrecht. De losse water-koker of fluitketel zijn verleden tijd en dat betekent ook nog eens een opgeruimd aanrechtblad!
Afmetingen:
-hoogte: 14,3 cm
-breedte: 55 cm
-diepte: 21,1 cm
type boiler/reservoir Boily compact
Inhoud reservoir in ltr.3
Werkdruk max. 8 bar
Afmetingen reservoir0
Kraangat Ø35 mm
Waterfilter ja
Dit heb ik kunnen vinden over de kraan.
Daalderop Boily 3 in1 kraan modern chroom kokend waterkraan compleet met boiler Als enige levert Daalderop deze unieke kraan, waarmee u zowel koud, warm én kokend tapt! Wij leveren deze kraan compleet, dus inclusief de bijbehorende boilerset. De Close-in® inbouwwaterkoker levert in één handomdraai kokend water. Een kop thee zetten, een kopje bouillon maken of snel eten bereiden. Het wordt een stuk sneller en handiger met deze inbouwwaterkoker. De inbouwwaterkoker bestaat uit een compact voorraadvat (Close-in® Boily) en een kokend waterkraan. Het vat komt horizontaal in óf onder uw keuken-kastje, de kraan op uw aanrecht. De losse water-koker of fluitketel zijn verleden tijd en dat betekent ook nog eens een opgeruimd aanrechtblad!
Afmetingen:
-hoogte: 14,3 cm
-breedte: 55 cm
-diepte: 21,1 cm
type boiler/reservoir Boily compact
Inhoud reservoir in ltr.3
Werkdruk max. 8 bar
Afmetingen reservoir0
Kraangat Ø35 mm
Waterfilter ja
Re: Daalderop 3 in 1 kraan
Hallo,
Wij hebben er een aantal verkocht en zijn tevreden over dit product.
De eerste hadden een aantal kinderziektes o.a. een boiler die niet op temperatuur bleef.
De huidige opvolger is verbeterd en zeker de aanschaf waard.
Deze wordt verkocht onder andere in samenwerking met Itho.
Hij is dus ook aan te sluiten als een combi-heetwaterkraan middels een mengventiel.
Groet Sjoerd
Wij hebben er een aantal verkocht en zijn tevreden over dit product.
De eerste hadden een aantal kinderziektes o.a. een boiler die niet op temperatuur bleef.
De huidige opvolger is verbeterd en zeker de aanschaf waard.
Deze wordt verkocht onder andere in samenwerking met Itho.
Hij is dus ook aan te sluiten als een combi-heetwaterkraan middels een mengventiel.
Groet Sjoerd