LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] de lieve mensen van de ziggo
de lieve mensen van de ziggo
hai,
ik heb nog nooit in mijn leven een contract met ziggo gehad, toch menen deze mensen mij te sommeren nu binnen 3 weken een bedrag van 123,00 euro te betalen.
Is natuurlijk belachelijk, ze leveren niet eens in mijn buurt
Nu had ik dit willen vermijden en willen bellen maar wat hoor ik: "gelieve uw klant nummer achter te laten" Ik ben nooit klant geweest!!!!! Dat schijnt ook niet door te dringen, elke medewerker heeft het over facturen, ik heb geen facturen, ik ben geen klant.
Zul je zien dat het ziggowebteam reageert en vraagt om mijn klant nr.
Trudy
ik heb nog nooit in mijn leven een contract met ziggo gehad, toch menen deze mensen mij te sommeren nu binnen 3 weken een bedrag van 123,00 euro te betalen.
Is natuurlijk belachelijk, ze leveren niet eens in mijn buurt
Nu had ik dit willen vermijden en willen bellen maar wat hoor ik: "gelieve uw klant nummer achter te laten" Ik ben nooit klant geweest!!!!! Dat schijnt ook niet door te dringen, elke medewerker heeft het over facturen, ik heb geen facturen, ik ben geen klant.
Zul je zien dat het ziggowebteam reageert en vraagt om mijn klant nr.
Trudy
Re: de lieve mensen van de ziggo
Haha vragen om een klantnummer terwijl je niet eens klant bent en wel
geld willen innen, staat er in de brief niet in waar het om gaat dan ?
geld willen innen, staat er in de brief niet in waar het om gaat dan ?
Re: de lieve mensen van de ziggo
jewel, er staat dat ik "onmiddelijk"moet betalen, naam is niet correct
ik vind het zelf een grove aanfluiting, dit geloof je toch nie tvan een erkend bedrijf????? maar goed, ik laat het voorkomen.
trudy
ik vind het zelf een grove aanfluiting, dit geloof je toch nie tvan een erkend bedrijf????? maar goed, ik laat het voorkomen.
trudy
Re: de lieve mensen van de ziggo
Dit is inderdaad te erg voor woorden.
Re: de lieve mensen van de ziggo
Laat je het daar doelbewust op aankomen?trudy81 schreef:jewel, er staat dat ik "onmiddelijk"moet betalen, naam is niet correct
ik vind het zelf een grove aanfluiting, dit geloof je toch nie tvan een erkend bedrijf????? maar goed, ik laat het voorkomen.
trudy
Re: de lieve mensen van de ziggo
Wat je kan doen is een brief schrijven naar Ziggo of een mail met
daarin je adres zodat ze dan mischien weten over welke zogenaamde factuur
het zou moeten gaan.
Doelbewust zonder reageren op een rechtzaak uit laat lopen......nee zou ik niet doen, heb je niets aan.
daarin je adres zodat ze dan mischien weten over welke zogenaamde factuur
het zou moeten gaan.
Doelbewust zonder reageren op een rechtzaak uit laat lopen......nee zou ik niet doen, heb je niets aan.
-
- Berichten: 1779
- Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54
Re: de lieve mensen van de ziggo
Komt niet voor...zometeen krijg je antwoord van het web-team.trudy81 schreef:jewel, er staat dat ik "onmiddelijk"moet betalen, naam is niet correct
ik vind het zelf een grove aanfluiting, dit geloof je toch nie tvan een erkend bedrijf????? maar goed, ik laat het voorkomen.
trudy
Ik weet al wat ze gaan zeggen het is een misverstand, neem even contact met ons op via...mag ook zonder klantnummer....
Re: de lieve mensen van de ziggo
Ziggo, Energie?
Dacht: Ziggo: TV, Internet en bellen!
Dacht: Ziggo: TV, Internet en bellen!
Re: de lieve mensen van de ziggo
Onmiddelijk binnen 3 weken? Je kunt ook van een mug een olifant maken. Waarschijnlijk is de brief verkeerd bezorgd ook omdat de naam niet klopt.trudy81 schreef:jewel, er staat dat ik "onmiddelijk"moet betalen, naam is niet correct
ik vind het zelf een grove aanfluiting, dit geloof je toch nie tvan een erkend bedrijf????? maar goed, ik laat het voorkomen.
trudy
Re: de lieve mensen van de ziggo
Klopt het adres wel?Umad schreef:Onmiddelijk binnen 3 weken? Je kunt ook van een mug een olifant maken. Waarschijnlijk is de brief verkeerd bezorgd ook omdat de naam niet klopt.trudy81 schreef:jewel, er staat dat ik "onmiddelijk"moet betalen, naam is niet correct
ik vind het zelf een grove aanfluiting, dit geloof je toch nie tvan een erkend bedrijf????? maar goed, ik laat het voorkomen.
trudy
Re: de lieve mensen van de ziggo
Waarom staat dit in de energie-rubriek
Re: de lieve mensen van de ziggo
Waar blijft het webcareteam van Ziggo nou....staat dit waarschijnlijk toch in de verkeerde rubriek. Dat webcareteam kijkt alleen in de Internet en gerelateerde rubrieken..
Re: de lieve mensen van de ziggo
pas maar op straks wordt je afgesloten
Maar alle gekheid op een stokje. Ik denk dat het wel verstandig is te reageren en aan te geven dat je nooit klant bent geweest en je de vordering betwist. Voorts geef je aan dat je niet meer door hen lastig gevallen wenst te worden en indien zij de mening zijn toegedaan wel een vordering te hebben zij dit via een juridische procedure dienen te vorderen.
Zorg er tevens voor dat je kunt bewijzen dat dit gecommuniceerd is aan Ziggo. Bijvoorbeeld dmv een aangetekende brief ofzo.
Maar alle gekheid op een stokje. Ik denk dat het wel verstandig is te reageren en aan te geven dat je nooit klant bent geweest en je de vordering betwist. Voorts geef je aan dat je niet meer door hen lastig gevallen wenst te worden en indien zij de mening zijn toegedaan wel een vordering te hebben zij dit via een juridische procedure dienen te vorderen.
Zorg er tevens voor dat je kunt bewijzen dat dit gecommuniceerd is aan Ziggo. Bijvoorbeeld dmv een aangetekende brief ofzo.
Re: de lieve mensen van de ziggo
whehehe, ten eerste in verkeerde box geplaatst
en
onduidelijkheid over de tenaamstelling van de brief.
issie straks voor oud bewoner of de buren giller!
en
onduidelijkheid over de tenaamstelling van de brief.
issie straks voor oud bewoner of de buren giller!
-
- Berichten: 737
- Lid geworden op: 30 mei 2010 21:26
Re: de lieve mensen van de ziggo
Echt schandalig dat jij post van een ander open maakt.trudy81 schreef:jewel, er staat dat ik "onmiddelijk"moet betalen, naam is niet correct
Dat de naam niet correct is heeft een voordeel.
Je hoeft er niet op te reageren omdat je je niet aangesproken hoeft te voelen.