LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] payinfo.mobi.adult X

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
dokteruil
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 mei 2011 20:01

payinfo.mobi.adult X

Ongelezen bericht door dokteruil »

Hallo,

Daar ben ik helaas weer. Ik had op 27 mei 2011 op www.payinfo.nl een door mij nooit afgesloten abonnement afgemeld. Helaas ik kreeg vandaag de factuur van Vodafoon, en .....ja weer 4 x €2,521 er af geboekt!
Weer de site www.payinfo.nl bezocht, maar daar stond dat ik geen actieve abonnementen heb op dit moment! Geen idee hoe ik er nu af moet komen. Heb dus maar een klacht ingediend bij Vodafoon. Ik hou jullie op de hoogte!
Tot nu toe heeft me dit 'geintje' al ruim €55 gekost!

lexdelange
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2011 14:01

Re: payinfo.mobi.adult X

Ongelezen bericht door lexdelange »

Nu ook voor de tweede maal exact hetzelfde meegemaakt op het toestel van een van mijn kinderen. Eerste keer (helaas) na maanden pas ontdekt. Elke maand €10,08 of €12,61 (overige content) afgeschreven. Enige maanden geleden afgemeld. Meteen bevestiging ontvangen dat we afgemeld waren. Bij check vandaag blijkt niets minder waar te zijn. Ik hoor graag hoe we deze boeven kunnen stoppen. Dit soort praktijken past toch niet in een zo geregeld land als Nederland?!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: payinfo.mobi.adult X

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Neem eens contact op met je provider en vraag aan hen waarom zij dit in rekening brengen terwijl volgens payinfo niets actief is.

Geef aan dat dit ten onrechte gebeurt - en dat je geen aanmelding hebt gedaan.
Vraag of men deze ten onrechte in rekening gebrachte bedragen wil terug storten, of de gegevens van degene voor wie ze het innnen..

dokteruil
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 mei 2011 20:01

Re: payinfo.mobi.adult X

Ongelezen bericht door dokteruil »

ik heb uiteindelijk een , moet ik zeggen , keurige brief van Vodafone ontvangen. Helaas kon ik er niet veel mee. Ze verwijzen volledig naar hun concurrent KPN, aangezien dat in de omschrijving stond.
Ik had ondertussen ook nog gebeld met de klantenservice van Vodafone (moet je wel geduld hebben), die mij vertelden dat het wel 2 maanden kon duren voordat het bedrag niet meer op mijn rekening zou staan. Dat klopte ; het is er nu eindelijk vanaf. Ik heb meteen het nummer geblokkeerd voor dit soort rare akties.
Ik zou nog in de pen kunnen klimmen richting KPN, die de boosdoener blijkt te zijn, maar daar zie ik nu maar vanaf. Het heeft me allemaal al zoveel tijde en energie gekost...

Gesloten